Direktlänk till inlägg 27 april 2011

GårDagens 10:A! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 27 april 2011 01:15

Gårdagens Mys:

Eftermiddagsmys med pojkvännen, vi flanerade på stan och fika och hade hångelparty! ;-)

 

GårDagens Sämsta:

Hade Husmöte och omröstningar och de beslut som fattades  delar  jag definitivt INTE!

 

GårDagens Fundering:

Varför ha noll-tolerans ang. alkohol på konferenser och motiveringen är att vi ska vara stolta över vårat hus och att man inte ska dricka för berusningssyfte.

Okey, det sista håller jag med om, det ser inte bra ut om man är full på en konferens typ MEN förbud och nolltolerans....

 Nej, är inte inne på den linjen, man måste väl för fan ha ett förtroende för de medlemmar som åker på typ konferens och att de sköter sig och om de inte gör det, låt det då bli konsekvenser!

Och om man vet att inte folk kan sköta sig, skicka inte dom dit då på konferens utan de som man vet kan sköta sig även om man dricker!

Hur svårt kan det vara...???

Nej, detta här med förbud och man ska påtvingas förbud m.m., nej... No more comment´s!

Det handlar ju om vuxna människor som ska ha ett förtroende, inga fjortizar, utan vuxna männsikor kan ta ansvar utan att föreläggas med typ förbud och fan och hans moster och förmynderi!

Vi och huset kan fortsätta med att vara stolta även om två-glas-regeln skulle ha införts... Varför ha en massa regler i detta här och för vuxna mogna människor, helt fucking insain! Tur att man inte ens är intresserad av att åka på typ konferenser.... Snacka om förmynderi! Me don´t like Big Brother!

En annan tanke också!

Min pappa och styvpappa var mycket ute på konferenser, represantmiddagar, m.m.,  och min pappa var en högt uppsatt VD och var ute mycket på sånt här och mycket annat också, Odd Fellow, Svarta Handen.. m.m.,  och det förekom alltid alkohol och det hände aldrig någonsin att det spårade ut även om de drack mer eller mindre, inga skandaler eller att min pappa VD:n fick skämmas varken för sig själv eller andra, m.m.

Varför skulle det spåra ut på Huset och på dessa typ konferenser som är aktuella för huset...???

Det hela är ju helt vansinne och den inställningen som de har på huset...!!! No more comment´s!

Helt klart att Huset lirar en helt annan divension än den övriga världen och vilket förtroende de har för mogna vuxna människor!

 

GårDagens Coolaste:

Min pojkvän! Han valdes och var ordförande på Husmötet, han sköte sig jätte bra och var jätte icecool! ;-)

 

GårDagens Verklighet:

Husets Verklighet... Fucking insain! No more comment´s!

 

GårDagens Aktivitet:

Ja, hela dagen var fullt ös medvetslös! 

8.15 Väckarklockan ringde!

10.30 Var på huset, skrev på min artikel!

11.00 Redaktionsmöte!

12.00 Lunch

13.00 Enhetsmöte

13.45 Veckoplanering

14.00 Husmöte

14.10 Fika

15.00 Slut för dagen på Huset!

 

Efter Huset så flanerade pojkvännen och jag på stan resten av eftermiddagen och jag kom hem strax innan 19.00...

 

GårDagens Mat:

Ungstekt falukorv med potatismos och grönsaker på Huset!

 

GårDagens Motion:

Flanerade runt på stan i flera timmar med pojkvännen... Aj mina stackars fossingar... skorna klämmde..! *S*

 

GårDagens  Humör:

Ja, vad ska man säga... Helt död pga vissa orsaker, som hände nu i helgen pga. en av mina barn!

Fucking förbannad pga vissa saker,inställningar, förtroende, människor, m.m.

7e Himmlen och lycklig och kär tillsammans med pojkvännen!

 

GårDagens  Upptäckt:

Skräckhusets återkomst kommer snart på en bio nära dig... *asg*

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2012 15:30


      Dagens Gott & Blandat:   Trickshot: Artistic Pool Trick Shots   Därför:   Detta här är urproffsigt och läckert och jag har alltid gillat sånt här när det görs tricks vid biljardbordet! :-)   Titta & Njut av superduper ...

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2012 13:15


      Dagens Låt:   Debbie Gibson  -  Shake Your Love   Därför:   Detta här är ren 80-tals nostalgi-tripp och Debbie Gibson var poppis då och här är en av mina favvolåtar på den gamla goda tiden, lyssna och njut! ;-)     ...

Av ♥ Mira ♥ - 24 juli 2011 02:00


      Amy Winehouse är död och hon blev bara 27 år gammal.   Ofta talar man om att 27 är den ålder då flest musikstjärnor har avlidit och  böcker har skrivits om det och det har gjorts listor om vilka som har avlidit vid 27 år gammal.  ...

Av ♥ Mira ♥ - 23 juli 2011 22:09

    Här är underbara icecoola Amy med min absoluta älskingslåt  Tears Dry On Their Own!   R.I.PAmy Winehouse14 Sept 1983 - 23 Juli 2011 :-((((((( Amy kommer alltid att finns i mitt hjärta och hela världen minnas hennes storhet i musike...

Av ♥ Mira ♥ - 22 juli 2011 21:40

  Innan du dömer mig:   Ta på dig mina skor!Gå samma gator som jag gått!Bearbeta förlusten av människor jag förlorat!Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit!   Snubbla på alla stenar som jag snubblade på!Res dig alltid upp ig...

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards