Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Vad Internet Är Toppen!

Av ♥ Mira ♥ - 28 maj 2011 21:24

Vad internet är jätte bra... The Happy Hippo Family sände sin spelning från YEAH-Festivalen nu ikväll på deras Facebook-sida och Pojkvännen satt här hemma i soffan och myste och kollade på deras spelningen!

De körde järnet och var hur bra som helst, nästa gång ska vi försöka komma iväg och se dom live och det är ju kul, för min Pojkvän känner sångarens brorsa! :-)


 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2012 15:30


      Dagens Gott & Blandat:   Trickshot: Artistic Pool Trick Shots   Därför:   Detta här är urproffsigt och läckert och jag har alltid gillat sånt här när det görs tricks vid biljardbordet! :-)   Titta & Njut av superduper ...

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2012 13:15


      Dagens Låt:   Debbie Gibson  -  Shake Your Love   Därför:   Detta här är ren 80-tals nostalgi-tripp och Debbie Gibson var poppis då och här är en av mina favvolåtar på den gamla goda tiden, lyssna och njut! ;-)     ...

Av ♥ Mira ♥ - 24 juli 2011 02:00


      Amy Winehouse är död och hon blev bara 27 år gammal.   Ofta talar man om att 27 är den ålder då flest musikstjärnor har avlidit och  böcker har skrivits om det och det har gjorts listor om vilka som har avlidit vid 27 år gammal.  ...

Av ♥ Mira ♥ - 23 juli 2011 22:09

    Här är underbara icecoola Amy med min absoluta älskingslåt  Tears Dry On Their Own!   R.I.PAmy Winehouse14 Sept 1983 - 23 Juli 2011 :-((((((( Amy kommer alltid att finns i mitt hjärta och hela världen minnas hennes storhet i musike...

Av ♥ Mira ♥ - 22 juli 2011 21:40

  Innan du dömer mig:   Ta på dig mina skor!Gå samma gator som jag gått!Bearbeta förlusten av människor jag förlorat!Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit!   Snubbla på alla stenar som jag snubblade på!Res dig alltid upp ig...

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Skapa flashcards