Alla inlägg den 7 juni 2011

Av ♥ Mira ♥ - 7 juni 2011 23:52



Dagens Gott & Blandat:

 

The Nanny  -  Let's Dance

 

Därför:

 

The Nanny, den serien är ju bar kult och Miss Frane är jätte cool tjej och här dansar hon för fullt till låten! *S*


 

Av ♥ Mira ♥ - 7 juni 2011 23:05

Dagens Överraskning:

Min pojkvän kom över till mig nu på eftermiddagen och vi hade inte ens kommit överrens om att han skulle komma, han bara dök upp! ;-)

 

Dagens Aktivitet:

Upp tidigt, iväg till sjukhuset för min rutinkontrollundersökning, sedan hem.. tänkte vila men då dök pojkvännen upp! Mysgos i soffan, hand i hand med pojkvännen här i Brickehill, kolla på tv, laga mat ihop...!

 

Dagens Nedräkning:

Till Torsdag och marknadsaftonen här i Örebro Stad! :-)

 

Dagens SMS:

Min fina underbara Pojkväns söta SMS som jag fick idag! ;-)

 

Dagens Väder:

Kvavt som fan och jätte varmt hela dagen med sol och blå himmel... Emot sena eftermiddagen mulet och på kvällen ös regn och värsta åskan och blixtrar!

 

Dagens Sjukaste:

Det är bara en massa inavel på ställen och ens ex ska känna folk på de ställen som man hänger på... fy fan!

 

Dagens Verklighet:

Ligger efter som fan i allt... Önskar att dygnet har mer än bara 24 timmar!

 

Dagens Radioprogram:

Sporten... Det var åska som fan och fotbollsmatchen var ett måste... var tvungen att stänga av datorn och tv:n men min pojkvän bara måste följa fotbollsmatchen mellan Sverige och Finland, så då fick det bli sportradion... *S*

 

Dagens Ros:

Till Svenska Fotbollslaget!

Två bra matcher på raken och ikväll gjorde Zlatan enté på planen och gjorde hat-trick och Sverige vann matchen med 4-0 emot Finland!

Hipp Hipp Hurra och stort Grattis! :-)

 

Dagens Roligaste:

Hängde på YouTube och lyssnade på min älsklingsfavorit i stand up... Shan  "The Man"  Atci, världens roligaste grabb! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 7 juni 2011 15:46





Dagens Låt:

 

Chilly & Leafy   -  Glömma Det

 

Därför:

 

Chilly & Leafy är coola killar som kan detta här med att göra reggae och denna här låten är bra, lyssna & njut! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 7 juni 2011 15:30

Gårdagens Saknad:

Faktiskt så saknar man Big Brother och titta på det 22.00 Nu får tiden går snabbt tills Big Brother 2012!

 

Gårdagens Måste:

Gå och lägga mig i tid, ska upp tidigt och har en tid för en rutinkontrollundersökning!

 

Gårdagens Frukost:

The med ett par sockerbitar och en halv macka med massor av ost och toppad med en jordgubbe!

 

Gårdagens Hemsida:

Facebook, har börjat hänga på mina farmspel igen...Är periodare på det har jag märkt! Spelar på Farmtown och Farmville, hur kul som helst!

 

Gårdagens Väder:

1000-wattaren och en blå himmel och varmt!

 

Gårdagens Vimsfia:

Me!

När jag hade gått och lagt mig så slog tanken mig att jag har ju inte gjort en dagens tia och satt in på bloggen... *S* Sorry alla där ute, hoppas att ni har överseénde! ;-)

 

Gårdagens Frisyr:

Kollade spegeln... Fy fasen... Vad var det för nån trasselsudd som dök upp där i speglen... *S*

 

Gårdagens Ros:

Till Sverige och Svenskarna och våran nationaldag! :-)

 

Gårdagens Mys:

Hela dagen och kvällen mysgos med min fina underbara Pojkvän!

 

Gårdagens Radioprogram:

Lyssnade en sväng på Megapol!


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards