Alla inlägg den 8 juni 2011

Av ♥ Mira ♥ - 8 juni 2011 08:51




Dagens Låt:

 

Chaka Kahn  -   I´m  Every Women  

 

Därför:

 

Detta här är en av 80-talets ikoner, Chaka Khan, me love her..!

Här med låten I´m Every Women och den toppar helt klart Whitney Houstens verision som inte är någonting i jämnförelse med Chaka Kahns som dödar den! *S*

 

Lyssna & Njut  & Dröm Er Tillbaka Till Det Happy 80-Talet! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 8 juni 2011 07:56


Marknadsafton I Örebro Stad 2009






Twilight Uppträder På Marknadsafton 2010




Eva Eastwood "He's Gonna Be My Boy" Från Marknadsafton 2010




Rite.se Bjöd På BMX Show På Marknadsafton I Örebro







Dagens Gott & Blandat:

 

Marknadsafton I Örebro  Stad 2009



Twilight Uppträder På Marknadsafton 2010



Eva Eastwood "He's Gonna Be My Boy" Från Marknadsafton 2010



Rite.se Bjöd På BMX Show På Marknadsafton I Örebro




 

Därför:

 

Det är Marnadsafton i Örebro Stad nu idag torsdagen den 9 Juni 2011 och det kommer att bli världens drag i city från förmiddagen till ikväll kl. 22.00 då allt stänger!

 

Don´t miss it folks! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 8 juni 2011 07:33





Dagens Gott & Blandat:

 

Kids Reagerar På Ett Par Pratande Tvillingar

 

 

Därför:

 

Detta här är intressant och kul! :-) 



 

Av ♥ Mira ♥ - 8 juni 2011 07:09

 

En rolig pratstund med en förmanande storasyster till sin lillasyster som hade skrivit så här på sin statusrad på Facebook:

 

"Jävla Internet funkar ju inte , så får använda mobilen istället ...:S"

 

Storasyster kommenterar:

"Guud vad du svär da! :O ;) "

 

Lillasyster svarskommenterar:

"Veeeet :o men det funkar ju inte :("

 

Storasyster kommenterar igen:

"Det löser sig nog snart ;)"

 

Lillasyster halft som halft despo kommenterar:

" Haha, ne :( eller kanske :D"

 

 

Ja, min nästäldsta dotter har åsikter om att min yngsta dotter svär...

Min yngsta dotter har åsikter när jag svär och säger till  mig...

 

Det går liksom hand i hand här... Det ligger i familjen att svära... och att vara förmanande...! *S*


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Skapa flashcards