Alla inlägg den 14 juni 2011

Av ♥ Mira ♥ - 14 juni 2011 17:49

Dagens Väder:

Det började inte bra på förmiddagen... regnguden öster ner en hel balja med vatten över stan...  :-(

På eftermiddagen tittade solen fram! :-)

 

Dagens Sämsta:

Varför hjälper inte Avledon emot huvudvärken ibland för... :-(

 

Dagens Nedräkning:

Mmmm... toklängtar till att sommarpratarna 2011 drar igång i radions P1! Det var ovanligt bra startfält i år! :-)

 

Dagens Fundering:

Ja, om Sveriges Radio och SVT har sammarbetat eller nåt... för September, Timbuktu och Daniel Adams Ray ska vara med i både Sommarpratarna och Allsång På Skansen! ;-)

 

Dagens Aktivitet:

Bara varit hemma och pysslat om mig och huvudvärken...!

 

Dagens SMS:

Mums för att ha en sådan fin och underbar Pojkvän som skickar så fina  underbara söta SMS!

 

Dagens Mat:

Hemmagjorda pannbiffar med massor av lök, hemmagjord gräddsås, potatis, lingonsylt!

 

Dagens Tanke:

Om man skulle ta och byta stil & look...!

 

Dagens Frukost:

Varm choklad och smörgås, fullt med toppad av god ost!

 

Dagens Verklighet:

Jag gjorde en sådan där fråge-sak på Facebook... Bla. så fick man frågan om man har suttit i knäet på någon som är född på 1800-talet... Det har jag faktiskt, när jag var liten... Min kära Mormor var född 1897!

Joooo man känner sig jävligt gammal nu... med tanke på att det var för ett århundrade sedan... Vilken fucking jävla helvetes-verklighet! *S*


 

Av ♥ Mira ♥ - 14 juni 2011 17:19

Nu idag har det avslöjats vid en stor presskonferens vilka som är årets sommarpratare 2011!

 

Jag måste säga att det är ett ovanligt bra startfält i år och det finns guldkorn att lyssna på och visst finns mina  favoriter med och andra som jag tycker är bra och är intressanta, bla.

 

Jason  "Timbuktu" Diakité

Mark Levengood

Maria Wetterstrand

Henke Larsson

Nanne Grönvall

Sven Nylander

Ulf Brunnberg

Ann Petrén

Carl Bildt

Babben Larsson

Jan Carlzon

Lars Ohly

Pia Sundhage

Kjerstin Dellert

Helena Bergström

Leif Mannerström

Alice Bah Kuhnke

Patrik Sjöström

Håkan Juholt

Vicky von der Lancken
Daniel Adams-Ray

Ubah Musse

Bengt Palmers

Leif GW Persson

 

Sedan kan det också finnas helt okända eller folk som man har hört talas om som man inte kanske har funnit intressanta och efter deras sommarprogram så kanske man har fått nya favoriter, vem vet...!

 

Här är hela listan på sommarvärdarna 2011!


 


JUNI
Mark Levengood
Torgny Lindgren
Clara Lidström
Göran Gudmundssom
Jason ”Timbuktu” Diakité
Maria Wetterstrand

 

 

JULI
Thomas Johansson
Henke Larsson
Beate Grimsrud
Nanne Grönvall
Ville Virtanen
Sylvia Schwaag Serger
Sven Nylander
Karin Broos
Jonas Jonasson
Freddie Wadling
Carl-Gustaf Wachtmeister
Gustaf Hammarsten
Dilsa Demirbag-Sten
Lars-Eric Aaro
Ulf Brunnberg
Ann Petrén
Carl Bildt
Anna Kåver
Martin Fröst
Monika Nyström
Sara Stridsberg
Fredrik Gertten
Babben Larsson
Jan Carlzon
Lars Ohly
Pia Sundhage
Kjerstin Dellert
Claes Hultling
Olof Wretling
Helena Bergström
Barbro Lindgren

 

 

AUGUSTI
Birgitta Ohlsson
Leif Mannerström
Alice Bah Kuhnke
Owe Wikström
Patrik Sjöberg
Yukiko Duke
Håkan Juholt
Vicky von der Lancken
Daniel Adams-Ray
Cecilia Forss
Barbro Osher
Johan Wester
Cecilia Uddén
Karl Ove Knausgård
Ubah Musse
Ann Olivecrona
Bengt Palmers
Gina Dirawi
Petra Marklund
Ghita Nørby
Leif GW Persson


 

Av ♥ Mira ♥ - 14 juni 2011 07:30




Dagens Gott & Blandat:

 

ICA Reklam  Med   Ulf Möter Ulf

 

Därför:

Kul reklam!

Undrar om det är också är kul att träffa sig själv i framtiden..*S*

Av ♥ Mira ♥ - 14 juni 2011 06:30




Dagens Låt:

 

Anton & Affe   -   Inget Skitsnack Ser Mig Komma

 

Därför:

 

Icecoola grabbsen Anton & Affe är superbäst och här är en bra cool  låt, Inget Skitsnack Ser Mig Komma!

 

Lyssna & Njut! ;-)


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards