Inlägg publicerade under kategorin Big Brother 2011

Av ♥ Mira ♥ - 9 maj 2011 18:14

Den utröstade Katerina från Big Brother chattade idag kl. 13.00 och där avslöjade hon att pojkvännen är borta och att han inte finns kvar och att hon är singel nu!

Katerina vet inte varför eller orsaken eller anledningen till att han inte finns kvar!

 

Personligt tycker jag att killen är för jävlig och det minsta man kan begära att han lägger upp korten på bordet och säger sanningen!

 

Men det är ju killar i ett nötskal, har samma erfarenheter, men jag har aldrig blivit lämnad utan jag har alltid lämnat fast killar säger inte sanningen, känslor, m.m

 

Katerina har sagt också att denna här pojkvännen ville att hon skulle sova själv inne i huset och därför valde hon med respekt att sova så mycket som hon gjorde i bibloteket!

 

Vad fan håller denna här karljäveln på med...???

 

Det är han som inte ha respekt för Katerina och nu är han borta!

 

Jag hoppas verkligen att Katerina hittar en bra kille nu, hon säger själv att hon är en förhållande-tjej, inte en singel-tjej!

 

Vissa killar kan man vara utan i sitt liv!

Fuck killar, vissa vet inte vad kärlek och känslor är!

 

Hela världen finns full av bra killar där ute och Katerina kommer hitta någon som har respekt, är ärlig, snäll och go och som älskar henne på riktigt och som accepter henne och tar henne som hon är!


 

Av ♥ Mira ♥ - 9 maj 2011 03:22

Om du vill chatta med den utröstade Katerina från Big Brother-huset så kan du göra det nu idag måndag kl. 13.00

 

Klicka här så kommer du till sidan och kan ställa din fråga!


 

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 22:45




Här är underbara fina söta icecoola lilla hjärtat  Katerina Kazelis, 33 år,  i en superduper icecool sexy sexy sexy dance!

 

Katerina har lämnat Big Brother efter 78 dagar och blivit 8 gånger nominerad! Det är definitivt rekord i tävlingen, men Katerina kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Hon har verkligen underhållit oss tittare i många underbara dagar och jag svär lilla hjärtat jag älskar dig till döds, älskar dig och din stil och personlighet och du är en diamant och en ängel som finns i mitt hjärta och själ!


Balkan Forever! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 22:01



Det har ju varit veckofinal nu i Big Brother och den som fick lämna huset är

TYVÄRR Katerina! :-(((((((

 

Jag vet inte hur Peter kunde sitta säkert... Okey, att Gurkan sitter säkert men att denna här fucking puckoidioten gubbjäveln Peter kan sitta säkert... Fy fan!

 

Det är första gången som jag har sorg och är ledsen för att en deltagare åker ut i årets Big Brother, Katerina var min allra största älsklingsfavorit i årets Big Brother och nu lär inte jag följa det något mer... Finns ju enbart puckosar där inne nu, syftar på Martin, Peter och Sara... Och Madde! Och Simon! Alla  av dom är mer eller mindre falska och spelar som fan och är en enda stor fejk!

 

Det är Peter, Martin, Sara... som gör allt för att få ut folk och det existerar en sak.. Björnligan... med Simon... de har en pakt och de gör allt för att få ut folk och Simon har sjunkit funking enda ner till botten genom detta här!

 

Som Katerina sa när hon hade kommit ut ur huset när Gry interjuvade henne om vissa saker... Katerina sa att nu försöker dom få ut Gurkan och Christian!

 

De som man kan titta på är Gurkan och Christian! De var cirkusgänget med Katerina och  nu hoppas jag på att Gurkan och Christian sitter säkert till finalen så att dom två gör upp vilken som vinner Big Brother 2011!


 

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 20:17

Nu snart kl. 21.00 på Tv 11 så drar Big Brother och finalveckoprogramet igång och Katerina är nominerad för åttonde gången!

 

Katerina har klarat än så länge, peppar peppar ta i trä, hoppas att hon sitter säkert nu ikväll också och får stanna kvar i huset!

 

De två andra som är nominerade är Gurkan och Peter och Gurkan är poppis, det vet man ju... Peter kan hänga löst nu ikväll och får lämna huset, vilket jag verkligen hoppas på att han gör!


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards