Alla inlägg den 9 juni 2011

Av ♥ Mira ♥ - 9 juni 2011 10:05


 


Nu blir det att sätta snurr och fixa till sig, dra till Huset, äta lunch där och ha enhetsmöte och skriva på artikeln.

 

Efter Huset så drar min söta Pojkvän och jag till stan och till Marknadsafton och flanerar runt där och har det mysigt och gosigt, fikar och kanske man träffar någon man känner.. :-)

 

Nej, vet inte när man är hemma ikväll... Det kanske blir en Gårdagens 10:A imorgon igen.. Sorry! ;-)

 

Have a nice day... Det tänker jag ha! ;-)


 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 9 juni 2011 09:25

Gårdagens Aktivitet:

Gick i ide med min huvudvärk och vilade hela dagen och var knappt vid datorn eller internet..! :-(

 

Gårdagens Borde:

Yes, i know... Borde ha gjort lite mer på bloggen... och gjort en bla. Dagens 10:A! Sorry, var helt fucked up och levande död begraven

igår..! :-(

 

Gårdagens Ros:

Fick jag av min fina underbara Pojkvän!

Han kom över med en ros och det var så jätte sött och charmigt! ;-)

 

Gårdagens  Sötnos:

Inte jag iallafall... Fick syn på  mig själv i det som kallas för spegel... Jissesssss amaliaaaaa...! Får man verkligen se ut så där...  Direkt uppstigen ur kistan och nu ska zoombien skrämma slag på folket..*S*

 

Gårdagens Darling:

Min fina underbara söta fina Pojkvän!

 

Gårdagens Nedräkning:

Marknadsaftonen! En årlig tradition här i Örebro Stad och som man alltid går på! ;-)

 

Gårdagens Roligaste:

Att det ligger i The Familja!

Att svära och förmana! *S*

 

Gårdagens Humör:

Helt kraschat & under fryspunkten! :-(

 

Gårdagens Beroende:

Iskallt vatten med isbitar och citron!

Iskall Coca Cola med isbitar!

 

Gårdagens Psykbryt:

Hela dagen & kvällen lång..! :-(

Why.. ?

Privat ensak! :-(


 

Av ♥ Mira ♥ - 9 juni 2011 06:30




Dagens Låt:

 

Lolita Pop - Mind Your Eye

 

Därför:

 

Lolita Pop kommer från Örebro Stad och är en av vår stads stolheter och de var stora på det happy 80-talet!

Här är Lolita Pop med den coola låten Mind Your Eye, lyssna & Njut! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 9 juni 2011 06:30



Dagens Gott & Blandat:

 

 Mojje   -  Var ligger landet där man böjer bananerna

I Så Ska Det Låta

 

Därför:

 

Inte för att man diggar Mojje men denna här låten är för go...!

 

Tänker på min son när jag hör denna här låten... Fast en annan låt med bananer.. När han var yngre och småbarn så älskade han Bananer I Pjamas och sjöng signaturen dygnet runt och skulle titta på Bananerna på tv...!*S*



 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards