Alla inlägg den 2 juni 2011

Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 22:47

Dagens Ros:

Till min fina underbara snälla hjälpsamma Pojkvän! Han är jätte pysslig i köket och hjälper till och överraskar mig att göra saker här hemma! Puss på dig Älskling! ;-)

 

 Dagens Nedräkning:

Till Finalen i Big Brother som är nu på Söndagkväll..!

 

 Dagens Motion:

En mysig promenad runt här i  Brickehill med min fina Pojkvän!

 

 Dagens Köp:

Glass & färska jordgubbar!

 

 Dagens Väder:

Sol och blå himmel men fan vad det blåste och det blev burrigt pga. det!

 

 Dagens Tråkigaste:

Var och tittade på en lägenhet, bara utanför och kollade omgivningen och såg hur det såg ut och så, tyvärr, baksidan var ingen höjdare... Fast annars är läget rätt i själva området så okey... Fast jag lär nog tacka nej till den, står på kö men jag är inte intresserad! Vill närmare in till stan också, får se vad som händer och sker..!

 

 Dagens Verklighet:

Måste flytta!

 

 Dagens Frukost:

Min fina  Pojkvän hade gjort världens godaste frukost imorse, han serverade the med ett par sockerbitar och en halv macka med massor av ost och han toppade med en jordgubbe! Har tagit kort på det, så det kommer in i bloggen här framöver! ;-)

 

 Dagens Värdering:

Vet vad jag har, vet att jag inte vill något annat! Finns ingenting som toppar det och det som jag har haft tidigare  i mitt liv  kommer inte ens i närheten! En sak till, gräset är inte grönare på andra sidan, man får bara se till att vattna sitt egna gräs! :-)

 

 Dagens Frisyr:

Knullruffs som fan! Undrar vad det beror på.. ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 15:39

Är det rasism om en invandrare kallar mig för jävla svensk..

 

Det jag är inne på är att det tjatas aldrig om den omvända rasismen!

 

Rasismen mot svensken talas det ALDRIG om för då håller dom käften!


 Så fort en svensk  säger  "Jävla svartskalle"  då är det ALLTID  rasism och man blir rasist nazist hjärtlös idiot bara för man inte håller med  dom mm.!


MEN ..... Säger svartskallen  "Jävla svenne"  då är det ta mig FAAAN tyst som graven så när ska rasismen mot svenska folket upphöra .???


 

Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 15:21

 



♥ Jag är en ängel utan vingar med glorian på sne,
tindrande ögon, min uppgift är att le!
Älska mig, hata mig, det är upp till Dig!
Jag behandlar människor som de behandlar mig!
Jag gör fel ibland och ibland har jag säkert inte full koll.
Men om du inte kan godta mig när jag är som värst, förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst! ♥
 
 
Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 07:45



Dagens Gott & Blandat:

 

Världens  Fjolligaste  Fotbollsdomare

 

Därför:

 

Give me a break.. Vad fan fucking håller han på med..? Rökt på som fan innan matchen eller.. bara en gay-domare...! En super fjollig sådan! *S*


 

Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 07:45



Dagens Gott & Blandat:

 

Världens  Fjolligaste  Fotbollsdomare

 

Därför:

 

Give me a break.. Vad fan fucking håller han på med..? Rökt på som fan innan matchen eller.. bara en gay-domare...! En super fjollig sådan! *S*


 

Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 07:30



Dagens Låt:

 

Toy Dolls  -   Livin la vida loca

 

Därför:

 

Detta här är bättre än orginalet med Ricky Martin..! *S*

Orginalet kan jag inte med, det är för mycket och för trist låt!

 

Toy Dolls är ett freaking band och de är också freaking toppenbra! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 01:09

En liten sak bara!

 

Det står i Wikipedia om chokladbollar... även kallas... Ja just det!

 

Här är länken, klicka här så kommer du dit!

 

Jag är uppvuxen med att säga negerboll men nu i dagens läge så är det rasistiskt och  färgade människor tar åt sig m.m

Vad fan är det med färgande människor... Kalla oss för vita lakan... vitlökar... Spöket Laban och Labolina... Mjölpåsen...

Så här känslig kan inte en människoras vara... Sök hjälp för fucking fan!

 

Jag och min yngsta dotter står i kön i kassan i affären, detta här hände hösten förra året 2010... Bredvid kön så är det massor av chokladbollar... Van med att säga negerbollar så säger jag högt till min dotter att det är gott med negerbollar... Min dotter, som inte är uppvuxen med att säga negerbollar blir förskräckt, tittar sig diskret omkring.... och upptäcker en färgade kille precis bakom sig... enligt min dotter som blängde han som fan på oss... Min dotter tittade lite till... de två köerna var fulla av mörkhyade människor... Och hon dog flera gånger om och när vi kom ut där ifrån affären så fick jag veta av min dotter att varenda en hade hört vad jag hade sagt och de såg inte glada ut utan blängde ilsket på oss...!

 

Ja, vad ska man säga... Om färgade/mörkhyade människor... Sök hjälp för fan eller åk tillbaka till erat hemland!

 

Personligen tycker jag att det har gått för långt med alla dessa utlänningar som kommer hit och vi måste rätta oss efter dom och deras vilka och åsikter och religioner och om vi svenskar följer våra svenska traditioner och åsikter så blir vi kallade för rasister och  det måste ändras och det ska vara precis som utlänningarna bor i sitt eget hemland.

 

De som kommer hit ska väl anpassa sig efter oss svenskar och Sverige, inte tvärtom!

 

Om vi svenskar skulle flytta utomlands, inte skulle vi få det som utlänningarna har och får det i Sverige, inte en endaste chans till det! Så vad är fucking felet på Sverige och Sveriges regering... Jävla fega fjollor hela  bunten som bara jamsar med utlänningarna och ger efter, bygger moskeér, speciella skolor, förbjuda att säga negerboll, inte få sjunga får egna nationalsång på bla. skolavslutningarna för det är rasistiskt, m.m.

 

Nej, jag är inte emot att utlänningar kommer hit till Sverige, det som jag är emot är att utlänningarna inte kan anpassa sig efter svenskar och Sverige och svenska traditioner! Åk hem om ni inte kan fixa det, för Svenskar och Sverige ska förbli svenskt och inte bli en blandning av alla världens länder med ena och det andra!

 

Ja, jag är för att Sverigedemokraterna och jätte bra att de är med i regeringen, allt för att bevara Sverige!

 

Utlänningar är välkomna hit till Sverige MEN... Fatta budskapet här ovanför!

 

En sak till! Detta här med ghetton, tänker bla. på Rosengård i Malmö och den som situation som är och råder där... Det är enbart att jämna Rosengård med marken så kanske Sverige får slut på alla dessa jallajalla som inte kan betee´ sig som normalt folk med IQ!

 

Yes, vi har ghetton här i Örebro Stad också, det allra värsta är Vivalla... Inte att jämnföra med Rosengård, men en vacker dag så kanske Vivalla är som Rosengård, vem vet, när ingen gör något och utlänningarna bara får härja och bestämma och göra som de gör... Ursäkta, skicka hem jallajalla-packet på en gång och byt ut den svenska fega  regeringen emot en handlingskraftig stark enig regering som kan få ordning på detta här och få in utlänningarna i det svenska samhället och lära dom vad svenskar och Sverige är och anpassa dom efter det svenska systemet och bjud in dom till att blanda sig med svenskar, Sverige och svenska traditioner, m.m.

 

Jag tycker att utlänningar är bra, men... Vissa saker är för mycket!

 

Jag har också hört att kriminaliteten och de som är i fängelse är mesta delens utlänningar... Nu ska man inte dra alla utlänningar över samma kam, det finns bra utlänningar också, det får inte glömmas bort!

Plus att vissa svenskar är inga helgon utan håller på med kriminalitet och hamnar på kåken, m.m.

 

Ibland de nordiska länderna så är det Finland som har den lägsta procenten att ta in utlänningar i sitt land. Tycker att Sverige också skulle ha den åsikten och ligga lågt med det, nu har ju också Sverige fått bevis på vad som händer när man ligger i topp på att ta in utlänningar... Det är bra med Sverigedemokraterna att de vill göra någonting åt det men jag håller inte med i allt vad de står för.

 

Självklart ska flyktingar som bla. förföljs i sitt hemland för bla politiska åsikter, sexuell läggning, m.m., som riskerar och råkar ut för terror, psykisk och fysisk misshandel, bli dödade, m.m., får komma hit till Sverige, allting annat är oacceptabellt!

Fast jag kan inte tro att varenda en av alla dessa utlänningar som har kommit till Sverige hamnar i den kategorin! Sorry..!

 

Detta här är bara min åsikt, nej, jag är inte rasist eller jallajalla-hatare, det är bara vissa saker...! :-)


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards