Alla inlägg den 1 juni 2011

Av ♥ Mira ♥ - 1 juni 2011 23:30

Dagens Roligaste:

Det stod i lokaltidningen Nerikes Allehanda på internet att Örebro Stad satte värmerekord igår med 29 grader! :-)

 

Dagens Darling:

Min fina Pojkvän, han kom hit till mig strax efter 14.00-tiden till mig! Och nu åker han inte hem, som han brukar utan stannar hos mig!  ;-)

 

Dagens Bitch:

Me! Definitivt på vissa saker och vissa människor!

NEJ, inte en bitch emot min fina underbara söta Pojkvän!

 

Dagens Motion:

Det vill ni inte veta..! ;-)

Fast det blev en promenad hand i hand med min fina Pojkvän här i Brickehill!

 

Dagens Finaste:

En vänlig själ, ska be för mig, hon satte ut på sin Facebook om otrohet och vad man har för tankar, m.m Jag svarade henne där på FB och berättade om mina föräldrar och att en annan inte hade det enkelt eller lätt, inte när man blir indragen i det både tiden innan och när det sker och efterspelet. Denna här vänliga själen tyckte att det var tragiskt och att hon ska be för mig, tack så mycket "Du Vet Vem Du Är"!

 

Dagens Köp:

Bla. Jordgubbar!

 

Dagens  Borde:

Diska... Orkar inte! *S*

 

Dagens Frukost:

The med två sockerbitar och en macka med massor av ost!

 

Dagens Fundering:

Kanske dax att flytta..!

 

Dagens Outfit:

Det är bara att kolla bilden! ;-)


  


 

Av ♥ Mira ♥ - 1 juni 2011 11:13




Dagens Låt:

 

Madonna  -  Papa Don't Preach

 

Därför:

 

Jag älskar Madonna och hon var på sin absoluta topp när hon slog igenom och på 80-talet då hon levererade hits gång på gång, tyvärr, på 90-talet så sjönk hon, lika dant på 2000-talet.. Fast hon har gjort några bra låtar på 90- & 2000-talet, men det är inte som på det happy 80-talet!

 

Denna här låten Papa Don´t Preach har jag speciella minnen till, hela texten stämmer in på helvetesgubben som jag hade till pappa.. Träffade en kille, blev med barn... Min sk. pappa gick i taket och det blev ett helvetes liv och han vände upp och ner på hela världen och krävde att jag skulle göra mig av med både killen och barnet!

 

MEN... I keep my baby! Det var min äldsta dotter Malin som föddes på det happy 80-talet, den 6 Juli 1989!

 

Pappan kickade jag ut efter 4½ år pga. vissa orsaker som berodde enbart på honom som inte är acceptabelt eller att han har respekt, trohet, äkta kärlek, mogenheten, vuxenheten, m.m.


 

Av ♥ Mira ♥ - 1 juni 2011 11:05


Dagens Gott & Blandat:

 

Sunes Jul  -  Förbannade jävla biljävel

 

Därför:

 

Alltid kul att se hysteriska karljävlar, påminner om min egen pappa och alla mina fucking hysteriska ex-jävlar!

 

Varför blir karlar så fucking hysteriska så fort det är någoning för..?? Ha Ha Ha!

 

Tur för karljävlarna att det är vår och sommar nu då..! *S*


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards