Alla inlägg under juni 2011

Av ♥ Mira ♥ - 3 juni 2011 14:01

R.I.P

Jeff Conaway

5 Okt 1950 - 27 Maj 2011

 

 

Jag läste för ett tag sedan att Jeff Conaway hade tagit en överdos och för en stund sedan så var Pojkvännen inne på Aftonbladet och kollade och jag fick syn på att Jeff Conaway är död efter denna här överdosen som han tog den 11 Maj och han avled den 27 Maj 2011 ..! :-(

 

Det var hans ex-flickvän Vikki Lizzi som hittade honom medvetslös och han fördes direkt till sjukhus men vaknade aldrig upp från koman!

 

1978 spelade Jeff Conaway i klassikern Grease och gjorde  rollen  Kenickie med John Travolta och Oliva Newton-John.

Efter det har han varit med i olika tv-produktioner som komediserien Taxi, samtidigt som han kämpade med sitt drogmissbruk.

 

Han var även med i Celebrity Rehab under två säsonger för att få hjälp i kampen mot kokain, alkohol och smärtstillande.

 

Det var en strid han sist förlorade och han avled 60 år gammal i sviterna av den överdos han tog den 11 maj 2011 och hoppas att han har det bra där han är nu, han finns i minnet och hans roll i Grease kommer alltid att bevaras i hjärtat och själen!


 

Av ♥ Mira ♥ - 3 juni 2011 07:30



Dagens Låt:

 

Dj Mangoo Feat.  Deadline  -  Fanta & Rosé

 

Därför:

 

Party och sommar och en rätt så okey låt, fast liiiite tjatig ibland... ! *S*


Vad gör vi.. Nu kör vi!

En två tre.. Fanta & Rosé

En två tre .. Ge mig Fanta & Rosé!  ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 3 juni 2011 07:15




Dagens Gott & Blandat:

 

Kul   Pepsi  Reklam

 

Därför:

 

Denna är reklamen är superduper icecool & kul! ;-)


 



Av ♥ Mira ♥ - 3 juni 2011 06:45


 

Filur


2 cl Vodka
2 cl Gin

Häll i Gin och Vodka
Skikta i lika delar apelsinjuice och röd soda



 

Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 22:47

Dagens Ros:

Till min fina underbara snälla hjälpsamma Pojkvän! Han är jätte pysslig i köket och hjälper till och överraskar mig att göra saker här hemma! Puss på dig Älskling! ;-)

 

 Dagens Nedräkning:

Till Finalen i Big Brother som är nu på Söndagkväll..!

 

 Dagens Motion:

En mysig promenad runt här i  Brickehill med min fina Pojkvän!

 

 Dagens Köp:

Glass & färska jordgubbar!

 

 Dagens Väder:

Sol och blå himmel men fan vad det blåste och det blev burrigt pga. det!

 

 Dagens Tråkigaste:

Var och tittade på en lägenhet, bara utanför och kollade omgivningen och såg hur det såg ut och så, tyvärr, baksidan var ingen höjdare... Fast annars är läget rätt i själva området så okey... Fast jag lär nog tacka nej till den, står på kö men jag är inte intresserad! Vill närmare in till stan också, får se vad som händer och sker..!

 

 Dagens Verklighet:

Måste flytta!

 

 Dagens Frukost:

Min fina  Pojkvän hade gjort världens godaste frukost imorse, han serverade the med ett par sockerbitar och en halv macka med massor av ost och han toppade med en jordgubbe! Har tagit kort på det, så det kommer in i bloggen här framöver! ;-)

 

 Dagens Värdering:

Vet vad jag har, vet att jag inte vill något annat! Finns ingenting som toppar det och det som jag har haft tidigare  i mitt liv  kommer inte ens i närheten! En sak till, gräset är inte grönare på andra sidan, man får bara se till att vattna sitt egna gräs! :-)

 

 Dagens Frisyr:

Knullruffs som fan! Undrar vad det beror på.. ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 15:39

Är det rasism om en invandrare kallar mig för jävla svensk..

 

Det jag är inne på är att det tjatas aldrig om den omvända rasismen!

 

Rasismen mot svensken talas det ALDRIG om för då håller dom käften!


 Så fort en svensk  säger  "Jävla svartskalle"  då är det ALLTID  rasism och man blir rasist nazist hjärtlös idiot bara för man inte håller med  dom mm.!


MEN ..... Säger svartskallen  "Jävla svenne"  då är det ta mig FAAAN tyst som graven så när ska rasismen mot svenska folket upphöra .???


 

Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 15:21

 



♥ Jag är en ängel utan vingar med glorian på sne,
tindrande ögon, min uppgift är att le!
Älska mig, hata mig, det är upp till Dig!
Jag behandlar människor som de behandlar mig!
Jag gör fel ibland och ibland har jag säkert inte full koll.
Men om du inte kan godta mig när jag är som värst, förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst! ♥
 
 
Av ♥ Mira ♥ - 2 juni 2011 07:45



Dagens Gott & Blandat:

 

Världens  Fjolligaste  Fotbollsdomare

 

Därför:

 

Give me a break.. Vad fan fucking håller han på med..? Rökt på som fan innan matchen eller.. bara en gay-domare...! En super fjollig sådan! *S*


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards