Alla inlägg den 9 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 9 april 2011 20:31



Jag gillar att ha åsikter i allt och ingenting och här i min blogg tänker jag ha det också och kommer att köra med en kul sak! :-)


Det kommer att heta:


Mira Hissar & Dissar! ;-)


Kan bli superduper crazy kul...! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 9 april 2011 17:46

I torsdags  så fick alla deltagarna gå in i bikten och nominera vem som skulle göra upp vem som ska lämna Big Brother-Huset nu imorgon söndagen den 10 April 2011.

De två som fick flest nomineringar, vilket var helt väntat, är :

Patrik och Rodney!

Personligen så vill jag ha ut både Patrik och Rodney, men nu ska jag välja... Då hoppas jag verkligen att Patrik åker hem imorgon!

Nästa söndag får man hoppas att Rodney, Sonia, Sara, Martin, Peter, Madde är nominerade... Och någon av dessa lämnar Huset då!

Ska bli kul hur det blir nu imorgon, om det blir bye bye Patrik eller bye bye Rodney!
Personligen så tror jag att Rodney sitter säkert emot Patrik, fast allt kan ju hända i Big Brother..!

Av ♥ Mira ♥ - 9 april 2011 15:33

Nu har jag och min Älskling kommit hem från en skön... Nja skön och skön promenad vet jag väl förstås inte om det var... *S*

Det blåser ute...
Näeeee, det stormar ute...
Näeeee, det är en orkanvind ute och virvlar runt! *S*

Det är en 1000-wattare på den blå himmlen men om man är fångad av en stormvind så... Fuck with the sun... Måste försöka överleva och inte virvla bort där i solen, en kamp på liv och död! *S*

Nu blir det gosigt mys i soffan och titta på tv:n och följa Färjestad och Skellefteå som gör upp vem som tar hem SM-Guldet!

Heja heja heja Skellefteå!
Ta hem det nu, hoppas verkligen at SM-Guldet blir erat, det är ni värda! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 9 april 2011 15:24


 



Skulle önska att himlen hade en telefon så jag kunde höra din röst igen!
Jag tänkte på dig idag, men det är ju inte något nytt!
Jag tänkte på dig igår, dagarna före det också!
Jag tänker på dig i stillhet!
Allt som är kvar är minnen och ett kort i en ram!
Mitt minne är hos mig för alltid, Gud har dig i sina armar..
Jag har dig i mitt hjärta!
Jag Älskar Dig för evigt ♥ Mamma ♥

Av ♥ Mira ♥ - 9 april 2011 14:43


Jag är ett stor fan av BB, alltså Big Brother, och har följt det sedan det startade 2000, i år har BB dragit igång igen fast på TV 11 och med underbara Gry Forsell som programledare!


Visst har man haft sina superduper icecoola favoriter genom årens lopp, bla, Jessica Lindgren som vann BB 2006, Carolina Gynning som vann BB 2004, Raggers från Norge 2005, Kitty Jutbring 2002!


I årets BB-gäng 2011 så är mina favoriter den underbara Vanessa Lopez, som tyvärr  fick lämna huset söndagen den 3 när det var utröstning  och icecoola Katerina Kazelis, hoppas verkligen att  Katerina är en av  deltagarna som är i finalen och vinner Big Brother 2011!


Jag gillar också Jessika Karlén, som tyvärr fick lämna BB på dag 10 av hälsoskäl, denna här underbara icecoola tjejen var en av favoriterna som jag vill ha i finalen.


Det finns en tjej, Cilla Domstad, som tyvärr blev utröstad på dag 15 som jag ville se mer av, hon verkar vara en riktig cooling trots att hon är 39 år, tyvärr så tror jag att hon hade åldern emot sig både i själva huset och folket där ute som röstade.


Visst finns det folk som är intressanta där i huset som man också följer och gillar och det är  norrlänningen Simon "Björnen" Danielsson, han har ju en sån charmig dialekt... *S* 


De som är mer eller mindre "hatobjekt"  och folk man dissar rakt av är Rodney Da Silva, han är... *Censur*! *S*
Och Sonia Kamau, ja... *Censur*
Och "hunken" Patrik Edvardsson... Han kunde ha skött detta här bra mycket bättre med Annie och Madde och att det inte skulle ha blivit ett triangeldrama och Madde gör inte situationen mycket bättre heller!
Förresten.. Vart är han "hunk" någonstans... ??? Han är ju lika mycket hunk som ett kylskåp!


Jag har deltagarna som jag är mindre förtjust i som också kan röstas ut... Bye Bye till Sara, Martin och Peter!



Niklas "Nicky" Frantassiev blev utröstad på dag 29, ja, jag är inget fan av killen men han hade en charmig stil ibland och massor av glimten i ögat fast mycket överdrivet med allt han berättar om och skarvar lite väl mycket ibland om inte alltid... ! *S*


Jag hittade Nicky på YouTube, me like! *S*
Checka in superduper icecoola Nicky Sthlm med läckra moves till
Jay sean feat Lil jon and sean paul  med låten  Do you remember!  ;-)







Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards