Alla inlägg den 12 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 23:49

Det är en morgondag imorgon också så nu säger jag god natt och dykar i sängen och drömmer sött om min söta fina Älskling!


Nix, han här inte här hos mig, vi är ju särbos och på vardagarna så är sover han hemma hos sig... :-(


Får se fram emot helgen, för på helgerna sover vi ihop! ;-)

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 19:29



Nu är röstningen avgjord och den som fick flest röster och  som kommer att belönas med ett VIP-Pass till studion är Martin som kommer att ha tillgång till studion och därmed slippa de andra hushållsuppgifter som väntar resten av veckan!

 

Frågan är om Martin mottager VIP-Passet, först sa han att han gör som helst för att vara med där i studion och hänga med Basshunter och de 5 leadsingers och sedan ändrade han sig tvärt efter allt detta här med Sara och sa om han vinner så vill han inte gå in i studion.

 

Frågan är hur Martin gör och om han ger bort VIP-passet till Rodney, Peter, Katerina, Christian eller Madde...  Eller iallafall går in i studion trots allt, kan bli intressant att se! Och om han gör det, hur bli då stämmningen där i studion mellan Basshunter, Sara och honom själv..!

 

 

Christian 4.36% (237 röster)


Peter 6.1% (331 röster)

Martin 43.37% (2,355 röster)


Madelene 3.06% (166 röster)

Katerina 10.13% (550 röster)

Rodney 32.98% (1,791 röster)


Totalt antal röster 5,430

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 18:58




Jag hittade detta här på YouTube, en pianoverision av DJ Tune Feat. Orremannen och deras låt Bag In The Box!

Me LOVE! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 18:00

Dagens Frukost:

En  banan och the... Nej, jag kan inte äta på morgonen men försöker äta nåt iallafall även om det inte är en typ tradionell frukost, bättre än ingenting!

 

Dagens Irration:

Jag är FÖR vimsig idag!

 

Dagens Borde:

Måste vårstäda, både ute i trädgården och här inne i lägenheten... !

 

Dagens Vill Ha:

Kina-mat, är crazy-sugen  på det...! *S*

 

 

Dagens Väder: 

Sol och blå himmel, riktigt vackert vårväder! :-)

 

Dagens Tips:

Dax att ta fram de mörka... Ja, solglasögonen! Det behövs nu i solen så att man inte blir bländad typ  och så ser man icecool ut i det också! ;-)

 

Dagens Fundering:

Ja, jag har mycket i huvudet som snurrar runt, inte lätt läge när man har människor i sitt liv som inte mår bra psykiskt och som är långt ifrån en!

 

Dagens Sötnos:

Jag såg en mycket söööööt vovve på promenad utanför mitt fönster..! ;-)

 

Dagens Mat:

Pasta med köttfärsröra och min special-sallad!

 

Dagens Längtan:

Toklängtar till att få gå på världens bästa gratis-festival som är här i Örebro Stad, Yeah 2011 den 29 Maj, glöm inte bort det och kom du också, den är i Stadsparken! ;-)

 

Dagens Beroende:

Vill ha mer sol och blå himmel..! Me love the summer and the sun! ;-)

 

Dagens Tråkigaste:

Att ingenting blev som det skulle nu idag..! :-(

 

Dagens Saknad:

Det finns många nära & kära som tyvärr inte lever som man toksaknar och idag har det varit värre än någonsin med saknaden!

 

Dagens Skada:

Råkade krascha en glasruta på tv-bänken i lilla rummet, men den var redan loss och stod bakom nattduksbordet och jag skulle flytta på nattduksbordet och hade glömt att den stod där bakom och när den inte fick något stöd så föll den i glovet och gick mitt itu...!

 

Dagens Ros:

Till mig själv! För att jag lyckades överleva denna här dagen!

 

Dagens Humör:

Trött som fan..!

 

Dagens Tv-program:

Huset fullt av hundar  på SVT 1

Big Brother på TV 11

Veckans Brott på SVT 1

Desperate Housewifes på Kanal 5

 

Vet att vissa program krockar..! *S*

 

Eller så tittar jag på slutspelet i hockey på TV 4 mellan 19.00 - 22.00 och tokhejar på Skellefteå! :-)

 

Dagens Köp:

Ett medlemsskap på en sajt som jag har hängt på sedan juni 2003! :-)

 

Dagens Godis:

Plopp! Jag älskar Plopp! *S*

 

Dagens Finaste:

Min pojkvän och hans söta fina sms och mail på FaceBook! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 17:24

Det är frostigt upprört inne i Big Brother-huset, minst sagt...! *S*


Martin är arg, besviken, sårad tappat respekten för Sara och gud vet allt och han kan inte fatta hur hon kan göra och betee´sig som hon gör!


Den tjuriga gubbstrutten Peter är bara bitter och irreterad på Sara för att hon inte har plockat honom, han är ju så jävla kåt på henne och hon dissar honom rakt av och nu är det en massa skitsnack om Sara.


Det är också därför han går emellan Sara och martin och stör dom nu den sista tiden... Vad fan, ta och väx upp var en normal gubbstrutt.


Sara är inte poppis pga att detta här med Basshunter, alla vet att hon blev utvald för att hon är just snygg och inte för sina sånginsatser och nu vet också alla i huset att hon och Basshunter har hånglat!


Sara blir helt och hållet utdömd av alla deltagarna i huset MEN vad gjorde Martin inne i Oasen... Det har tydligen Martin själv förträngt eller så är det helt okey att han gör det MEN inte Sara! Snacka om att vara en falsk tönt-kille med dubbelmoral! Martin ska enbart hålla käften och skippa allt att vara arg, sårad, besviken, m.m.


En viktig sak i det hela!
Sara och Martin är inte ihop och hon är fri att göra vad hon vill, precis som Martin, så som han gjorde i Oasen!


Vad fan är Martins och alla andra deltagarnas stora problem???


Det hela handlar om Martin och Peter är fucking svartsjuka och båda vill ha Sara men de är så bittra, ledsna, sårade, arga och har en för jävlig dubbelmoral för att Sara dissar rakt av och nu har hon en fling med självaste Basshunter som krossade både Martin och Peter!


Men... En sak!


Katerina har inte varit nådig i sina uttalanden om detta här med Sara och  har försökt att förklara för de andra varför Sara gör som hon gör och att Sara är kändiskåt, därför är hon med Basshunter!


Yes, det verkar stämma att vissa i huset är kändiskåta och passar på att gör vad som helst!

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 16:47



 



Jag skrev ditt namn i snön, men det tog värmen bort!
 Jag skrev ditt namn i sanden, men det tog havet bort!
 Jag ristade ditt namn i trädet, men det tog hackspetten bort!
Jag skrev ditt namn i mitt hjärta, det kan ingen ta bort! 

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 15:31



Jag är ett stort fan av Big Brother och föjt det sedan det drog igång är i Sverige år 2000 och självklart har jag följt varenda säsong av Big Brother!

 

Här är Big Brothers hemsida, de har massor av saker, omröstningar, bilder, videosar, forum, live-sändningar, m.m.....  Checka in stället! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 15:20



Skandalerna har kommit en efter en i årets Big Brother och detta här hänt hittills:

 

26 feb

Rickard Andersson  drabbades av en psykos bara efter en vecka  och tvingades lämna Big Brother-huset tillsammans med sin flickvän Ebba Berglund!

 

1 Mars

Jessika Karlén tvingas ut ur Big Brother-huset pga att hon uppträder förvirrat och inte sovit på två dygn!

 

10 Mars

Det avslöjas att polisen misstänker att två av deltagarna använder droger!

 

22 Mars

Den utröstade Niklas "Nicky" Frantissiev  uppger att tre tennisbollar ska ha kastas in  till Big Brother-huset  och en av dom innehöll ecstacy.

Efter det sätter TV 11 upp ett nät för att förhindra att fler saker slängs in!

 

25 Mars

Roza Kahi slår till  Rodney  Da Silva i ansiktet.

TV 11 uppger att Roza fick en varning!

 

6 April

Rodney Da Silva skriker "Heil" och "Mein Fuhrer" i direktsändning på en veckofinal i Big Brother-huset.

Rodney får en varning och Big Brother hotar att om han gör om det tvingas han lämna programmet omgående!

 

Nu efter helgen har det kommit in flertalet anmälningar för  hets emot folkgrupp  till polisen emot Rodney Da Silva!

Nu kan det bli aktuellt att Rodney  tvingas lämna huset pga förhör och om han väljer att stanna i huset, trots att han blir kallad till förhör, kan det bli problem för honom!

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards