Alla inlägg den 10 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 10 april 2011 23:39



Imorgon kommer det nyheter här i bloggen, vad det är... Wait and see! ;-)

 

Det är att ni läsare får veta lite mer vem jag är och lära känna mig genom en liten sak som jag ska ha varje dag! :-)

 

Det finns säkert folk som känner mig och vet vem jag är där ute men för de som inte gör det... Ja, de måste också få en chans att få veta vem man är och det kan bli en kul upplevelse... *S*

Av ♥ Mira ♥ - 10 april 2011 23:15

Yes, nu har pojkvännen åkt hem till sig, han ska upp tidigt och jobba imorgon så det är bäst att han får komma hem i någerlunda bra tid och sova!


Vad ska man göra nu då... Jag vet inte, är inte ens trött och jag får väl inspireras och få nya idee´r till blogen... Får se när man kommer i säng inatt typ... *S*


Nej, det får inte bli sent för jag har lite att göra imorgon, ska hänga med pojkvännen till hans bowling på eftermiddagen.

Han är med i en bowlingklubb och tränar på måndagar och han är fasen så bra på att bowla, hans personbästa på en serie är 203 poäng!  :-)


Om jag bowlar... Jo då, jag är fasen så bra för att vara nybörjare... mitt personbästa är 167 poäng på en serie.....

Fråga mig inte vart någonstans... ;-) Jag har aldrig spelat bowling i hela mitt liv, har där emot spelat på datorn! *S*

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 10 april 2011 22:58

Jag kikade just in på min Facebook och fick syn på en kul sak som en tjejvän hade skickat...!

Det är en superduper icecool inbjudan till alla häxor, ja, det är ju påsk snart, om nu någon nu  har missat det  och vilken årstid vi befinner oss i... *S*
Själv är jag vilsen... fick fråga nyss min pojkvän... "När är påsk?" *S*

Yeah alla häxor, nu är det dax att ta fram kvasten och putsa kopparkitteln och och  glöm inte den svarta katten och fara iväg på big time party i Blåkulla! *S*

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 10 april 2011 22:26



Duellan står mellan Patrik och Rodney och vem som tvingas lämna huset ikväll och den som fick säga bye bye till allt är Patrik! :-))))

Yesssss... Nog för att jag ville att Rodney skulle åka ut men mest av allt att den sliskiga för jävliga Patrik som skulle få åka ut!

Ja, Patrik är är trååååkig, sliskig, tror att han är något, var för jävlig emot Annie i triangeldramat med Madde och Madde gjorde det inte situation bättre utan tvärtom, m.m.

Nu får vi se vilka som blir nominerade till nästa söndag...
Jag hoppas på tråååååkiga och för jävliga Madde, tjejen som tror att hon är något - Sonia, Tråååååkiga med no respekt  gubbstrutten Peter, Psykot Rodney...!

Av ♥ Mira ♥ - 10 april 2011 22:10



Nu är det dax för att göra år 2011 Big Brothers stora hitlåt och vår svenska Basshunter ska in i huset och få deltagarna att sjunga och göra detta här till en cool bra låt, även de som inte kan sjunga...!

Kan bli kul att se och hur det går...! *S*

Nu är jag inte nåt fan av Basshunter, fast okey, man ska inte dömma ut låten på förhand, det kanske kan bli nåt bra av det hela, och de låtar som jag har hört hittills är varken bra eller dåliga men lutar mest åt bra-hållet!

Basshunter går in i huset nu imorgon måndag kl. 14.00 och hela huset ska förvandlas till ett sjungande Big Brother-hus! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 10 april 2011 21:45



Duellen står mellan grabbsen Rodney och  Patrik, vem som får lämna Big Brother nu snart om ca. 50 minuter..

Ja, det är att välja mellan pest och kolera, jag vill ha ut bägge två grabbsen, så det spelar ju ingen roll vem som får säga bye bye  fast allra helst tycker jag väl att Patrik ska åka ut.

Mitt drömscenario är så här....


Gry:

"-Hallå huset, den som för lämna Big Brother är................................................
............... BÅDA!"

Av ♥ Mira ♥ - 10 april 2011 21:35



Pojkvännen och jag är i soffan och tittar på veckofinalen i Big Brother nu och det är sköna citat som kommer ifrån huset...! *S*


Christian undrar:
- Hur säljer man sin själ till djävulen?


Rodney:
- Häng med mig och din själ kommer försvinna! ;)

Av ♥ Mira ♥ - 10 april 2011 21:14



2 grabbar funderar över ett glas öl framför tv:n.

-  De sägs att kvinnor kan göra två saker samtidigt...

Och den andra grabben undrar:

- Varför kan de då inte ha sex och huvudvärk samtidigt





Ett litet tips till alla funderande grabbs!
Det sägs att huvudvärk går över av att sex! ;-)

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards