Alla inlägg den 20 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 23:45

F.R.I.E.N.D.S.:

 (F)ight for you!

 (R)espect you!

 (I)nvolve you!

(E)ncourage you!

(N)eed you!

(D)eserve you!

(S)ave you! 

 

You're sooooo lucky if you get F.R.I.E.N.D.S in your life!

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 22:45

Dagens Ris:

Till min dotters sk. pojkvän, i say no more! :-(

 

Dagens Sjukaste:

Hur kan en sk. pojkvän inte höra av sig till sin flickvän efter  han åker ifrån henne och inte hör av sig överhuvudtaget på tre dagar och dissar henne rakt av när hon försöker få kontakt med honom på sms och telefonen, m.m., tom. pratar med hans föräldrar...????

Blir jävligt lack på denna här lilla pojken som har no respekt eller kan betee´sig normalt och behandla en tjej som man ska göra!

Vad är hans jävla fucking problem???

Min dotter är sviken, besviken, sårad, ledsen och jätte orolig!

Denna här fucking killen ger fan i det och dissar henne rakt av och hur hon mår beror enbart på honom...! I say no more!

 

 

Dagens Ros:

En stor vacker bukett med rosor till min helt underbara fina dotter som kan behöva all kärlek och stöd nu och jag finns där för henne, det vet hon!

 

Dagens  Humör:

Jävligt lack på en viss sk. kille som ska vara min dotters pojkvän!

Förutom det, helt okey här fast är på saknar-humör och toklängtar efter min pojkvän, vi har inte träffats idag!

 

Dagens Frukost:

Socker med kaffe och en halv macka med ost... som vanligt... *S*

 

Dagens Vill Ha:

En smarrig glasscup... Det är ju nästan sommar! *S*

 

Dagens Person:

En gammal väninna som ger råd och stöd och som finns där för mig när jag behöver tips! Du vet vem du är, tack så mycket, du är guld värd! :-)

 

Dagens Psykbryt:

Yes, psykbryt får jag och har jag när min dotter är i det skicket som hon är pga. en kille och hans sätt och stil och dissning och hon vet inte ens varför eller vad som pågår eller händer!

 

Dagens Dröm:

Att min älskade dotter ger denna här omogna barnungen som har no vett och vet hur man är och ska behandla en tjej respass till varmare grader där han kan stanna för evigt och aldrig komma i närheten eller prata med henne!

 

Dagens Måste:

Måste gå och lägga mig tidigt för jag ska upp tidigt imorgonbitti och hela dagen är fullplanerad!

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 22:15


 


Jag kan inte äta frukost...
För jag tänker på dig!
Jag kan inte äta lunch...
För jag är kär i dig!
Jag kan inte äta middag...
För jag älskar dig!
Jag kan inte sova...
För jag är så jävla hungrig!

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 20:45

Min älskade dotter..!

 

Det återstår att se om hon är upptagen eller en blivande söt singelprinsessa som söker en riktig sann ärlig uppriktig kille som hon kan hon kan lita på och ta henne som hon är  och älskar henne vem hon är och vet vad äkta kärlek och känslor är och är seriös, mogen och vuxen att ta det ansvaret för det vackraste hon vet: Den sanna kärleken och all hennes sanna ärliga kärlek som hon har i sig, sitt hjärta och själ och som är värdig henne det!



 



Detta här är Miss M, 19 år, som kommer från Örebro Stad fast bor på Västkusten men vill flytta
Är lite medellång, ännu längre med högklackat & har mörkt halvlångt hår
Har glimten i ögat och massor av humor och kärlek i mitt hjärta
Gillar mitt älskade liv, min favoritfärg är lila och rött  och är social och pratar nonstop
När jag dricker cider och drinkar ja då blir jag skön
Ibland drar jag på stan och flanerar runt, hänger med vänner och har kul
Nu vill jag träffa någon att dela mitt liv
Så finns det någon på Match.com E-kontakt eller FaceBook
som är fräsch, som har stil och klass, en läcker ärlig hip hoppare med rap i sin mun och har ett hjärta av guld
Som har glimten i ögat, charm och bjuda på sig själv

Har ett ärligt hjärta av guld, är där i vått och torrt och kan ge seriös kärlek
Ja, jag vill ha eyecandy, han ska vara j-t snygg, nåt problem eller..

Inte som mina ex eller mitt senaste ex!
Ja, jag vet, ytlig som fan
Om du känner igen dig min situation
och är en glad och nice person
Du och jag kan bli något stort
Du och jag kan bli ihop! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 19:00



 



Rödluvan lyssnade inte på sin mamma!

Robinhod var en tjuv!
Snövit bodde i hop med 7 män, vilken slampa!

Pippi blev jagad av soc !

Emil söp sig full i  unga dagar!
Detta var det jag växte upp med..
Så klaga inte på hur jag är!

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 17:45

 



Jag är en ängel utan vingar med glorian på sne,
tindrande stora ögon, min uppgift är att le,
älska mig, hata mig, det är upp till dig ...
Jag behandlar människor som de behandlar mig!

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 17:30

Nu är jag helvetes förbannad på en kille, kontaktade killen det gäller och skrev detta här mailet till den oseriösa för jävliga dissande killen på FaceBook ang. min kära dotter!

 

 

Hej!

 

Jag är M:s  mamma och min dotter har berättat om dig och att ni är tillsammans och att du  var och hälsade på henne nu i helgen!

 

Nu är M sårad, förstörd, ledsen och orolig pga dig och vissa saker i dett beteénde och agerande!

 

Det är bara det..!

 

Varför hör du inte av dig till M???



Du har inte pratat med henne sedan du åkte i söndags och enbart dissat henne när hon kontaktar dig och försöker få en kommunikation med dig och nu har det gått tre dagar och man ifrågasätter vad du håller på med och om du är mogen och vuxen överhuvudtaget och har respekt för en tjej!

 

Om du nu anser och tycker att du och M   inte passar ihop, gör det rätta och bästa och ha respekt och säg det direkt till henne än att  vara för jävlig och dissa på detta här sättet och stilen som du har som är mycket sårande för M, för hon har mycket känslor och kärlek i sig och hon ska inte utsättas för sånt här och såna killar som inte förstår nåt eller hur man betee´r sig!

 

Förväntar att du tar kontakt med M  omgående och pratar och har en öppen kommunikation och att M  får besked om vad som händer och sker och vad du vill och inte vill med henne och förhållandet! Det är det minsta man kan begära av dig!

 

Brukar inte lägga mig i, men du har gått för långt, speciellt när min dotter är sårad, ledsen, förstörd och orolig och när hon känner för dig som hon gör och du behandlar henne så här respektlöst och dissar henne rakt av utan att säga nåt eller ha en kommunikation och säga direkt till M!

 

Du ska inte leka med en tjej och hennes kärlek och känslor och defintivt inte säga att du älskar henne!
Du vet tydligen inte hur mycket skada det gör och hur mycket en tjej blir sårad, ledsen, besviken, sviken, förstörd, tyvär så är du inte medveten om vad du har gjort och gör M!


M  är värd att få ett ärligt svar ifrån dig ang. ditt dissande och agerande så att hon kan droppa dig och gå vidare och hitta en ärlig snäll go seriös mogen vuxen kille som älskar henne på riktigt  och har respekt och vet vad äkta känslor och är kärlek är!

Så kontakta M  omgående tack!


/ M:s Mamma

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 14:45


Så här inför påsken..! *S*

 

 

Hönan sprang i vägen för bussen så att chauffören fick tvärnita.

Han vevade ned rutan och skrek:

- Höns och kärringar på vägen borde totalförbjudas!


Hönan vänder sig om och skriker:


- Jaha, men ägg å mus vill ni ha era djävlar!

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards