Alla inlägg den 23 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 23 april 2011 23:30

Dagens  Sötnos:

Min Pojkvän! Fick världens underbaraste bukett av röda tulpaner nu på påskafton! ;-)

 

Dagens Mys:

Med min Älskling i soffan och ha det helt underbart med myshångelparty! ;-)

 

Dagens SMS:

Fick ett sött sms av min dotter:

Glad Påsk på dig :)  din söte underbara goa söta vackra lille sötsak! Önskar från mig M  ;)  Ha en underbar dag nu då!

 

Dagens Godis:

Påskägg så klart, det är ju påskafton!

 

Dagens Tv-Program:

Körslaget på Tv 4

Pensionärjävlar på Kanal 5

Nitti Leak på Kanal 5

 

Dagens Humör:

Lycklig & Kär & Galen! ;-)

 

Dagens Coolaste:

Min Pojkvän! Han är superduper cool i sin gråa skjorta och svarta fin byxor, wow... Me LOVE! ;-)

 

Dagens Motion:

En skön promenad i det vackra vårvädret! Och senare nu ikväll... Aaaa Iiiii Ooooooo...! ;-)

 

Dagens Saknad:

Min Kära Mamma!

Hennes påskfirande med fin tre-rätters middag och god dryck, kaffe, tårta och kaffebröd, och drinkar och groggar...! Fan att hon inte längre är med oss här på jorden! Min Kära Mammas firande av familjehögtider är legendariska och kommer alltid att leva kvar i minnet för oss som det betydde något för, älskar dig Mamma!  :-(((((((

 

Dagens Längtan:

Har toklängtat efter min underbara Pojkvän hela dagen och till kvällen kom han hit till mig! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 23 april 2011 23:00

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma!

Pinocchio var en lögnare!

Robin Hood var en tjuv!

Tarzan gick utan kläder och sov med apor!

Snövit bodde med sju män!

Pippi blev jagad av polisen och Emil drack sig full i ung ålder !

 

De var alla förebilder då jag växte upp, så var snäll att sluta klaga på mitt uppförande!

Av ♥ Mira ♥ - 23 april 2011 15:45

Du säger att jag är knäpp..
jag säger att du är dum..
du kalla mig tjockis...
jag tittar ner i marken..
du skriker till mig....
jag säger inget tillbaka..
du kallar mig hora..
jag börjar gråta..
du börjar slå mig..
jag skriker på hjälp..
men ingen vill höra..
snälla rädda mig innan det är för sent..
jag försöker kämpa för livet..
men det är inte så jävla lätt..!

Av ♥ Mira ♥ - 23 april 2011 12:45

Sätt de gamla i fängelse och de kriminella på äldreboenden!

 

Så får de gamla möjlighet till bad, hobbies och utevistelse.

Ingen kan stjäla från dem, och de får pengar i stället för att betala.

 

De kriminella kan få kall mat, inga pengar, vara helt ensamma, få lyset släkt klockan 18:00 och bada 1 gång i veckan (max)!

Av ♥ Mira ♥ - 23 april 2011 10:30

Tappar du pengar, Tappar du inget..
Tappar du vänner, Tappar du något..
Tappar du kärlek, Tappar du mycket..
Tappar du hoppet, Tappar du allt!

Av ♥ Mira ♥ - 23 april 2011 10:29


 





$♥♥$__________$$$$$$$$$$___________$♥♥$
$♥♥$____________$$$$$$_____________$♥♥$
$♥♥$____________$$$$$$_____________$♥♥$
$♥♥$____________$$$$$$_____________$♥♥$
$♥♥$____________$$$$$$_____________$♥♥$
$♥♥$____________$$$$$$_____________$♥♥$
$♥♥$____________$$$$$$_____________$♥♥$
$♥♥$____________$$$$$$_____________$♥♥$
$♥♥$____________$$$$$$_____________$♥♥$
$♥♥$____________$$$$$$_____________$♥♥$
$♥♥$__________$$$$$$$$$$___________$♥♥$
$♥♥$_______________________________$♥♥$
$♥♥$_______________________________$♥♥$
$♥♥$_______$$$$$_______$$$$$_______$♥♥$
$♥♥$_____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$_____$♥♥$
$♥♥$____$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$____$♥♥$
$♥♥$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$♥♥$
$♥♥$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$♥♥$
$♥♥$_______$$$$$$$$$$$$$$$$$_______$♥♥$
$♥♥$_________$$$$$$$$$$$$$_________$♥♥$
$♥♥$___________$$$$$$$$$___________$♥♥$
$♥♥$____________$$$$$$$____________$♥♥$
$♥♥$_____________$$$$$_____________$♥♥$
$♥♥$______________$$$______________$♥♥$
$♥♥$_______________$_______________$♥♥$
$♥♥$_______________________________$♥♥$
$♥♥$_______________________________$♥♥$
$♥♥$____$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$____$♥♥$
$♥♥$______$$$$$_________$$$$$______$♥♥$
$♥♥$______$$$$$_________$$$$$______$♥♥$
$♥♥$______$$$$$_________$$$$$______$♥♥$
$♥♥$______$$$$$_________$$$$$______$♥♥$
$♥♥$______$$$$$_________$$$$$______$♥♥$
$♥♥$______$$$$$_________$$$$$______$♥♥$
$♥♥$______$$$$$_________$$$$$______$♥♥$
$♥♥$______$$$$$$_______$$$$$$______$♥♥$
$♥♥$_______$$$$$$_____$$$$$$_______$♥♥$
$♥♥$_________$$$$$$$$$$$$$_________$♥♥$
$♥♥$___________$$$$$$$$$___________$♥♥$
$♥♥$_______________________________$♥♥$

Av ♥ Mira ♥ - 23 april 2011 08:00



Dagens Gott & Blandat:

 

En Fin Påsklåt Om En Kyckling! En Låt & Världens Bästa Hit Om Pubertetskycklingen Sten!

 

Därför:

 

Jag ÄLSKAR det och kidzen är söta och charmiga och kör på med glädje och glimten i ögat även om det inte låter så där jätte bra ibland med toner i sången och texten kanske inte är på topp stundtals...!

 

Lyssna på charmtrollen i den roliga  charmiga låten om Pubertetskycklingen Sten, en solklar påskhit!

 

 Glad Påsk! ;-) 

Av ♥ Mira ♥ - 23 april 2011 00:15





Dagens Låt:

 

Big Deal  -  Du Du Du Kan Ge Kärlek

 

Därför:

 

Big Deal är och var  Örebro Stads stolthet och var ett riktigt guld-kult-band som var med på det Happy 80-talet och denna här låten Du Du Du Kan Ge Kärlek blev deras genombrottslåt och slog ignom med i succéradioprogramet Sommartoppen och de fick hits som Jag Ska Förföra En Ängel, Svenska Sommar, Det Brinner En Eld...!

 

 

Nu är det bara nostaligtrippar och fina minnen man har kvar av det happy 80-talet...!

 Som Örebro Stads stolthet Big Deal och deras helt underbara Du Du Du Kan Ge Kärlek... Lyssna och njut! ;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards