Alla inlägg den 14 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 14 april 2011 23:02



Big Brother har hälsat till deltagarna att de har en videohälsning till dom från Basshunter och hela gänget sätter sig i soffan och tittar på det!

 

Basshunter berättar att han inte är klar med låten, den skulle ju ha spelats nu ikväll på Realese-partyt, och han  förklarar han det är mycket jobb som ska läggas ner och att typ att 30 minuters matrial innebär 4 timmars arbete, jo, Leadsångarna sjöng ju in en hel del så Basshunter har ju lite att gå igenom och jobba med.

 

Deltagarna förstår det och det allra bästa är att Basshunter får jobba med det så att det blir  inte halvdant och att slutresultatet ska vara bra!

 

Basshunter avslutar videohälsningen med till en hälsning till Sara  att Sara är  snygg och gav henne slängkyssar!

 

Okey okey... Det verkar uppgjort... Vad då... Allt för att Martin ska bli ännu mer än han är eller... *S*

Av ♥ Mira ♥ - 14 april 2011 22:29



Det har varit omröstning vems favorit låtlista bland deltagarna ska spelas nu ikväll på festen och det blev Rodney som vann och får sina favoritlåtar spelade hela kvällen på festen, kul för Rodney, hoppas bara de andra diggar  musiken..!*S*

Av ♥ Mira ♥ - 14 april 2011 21:47







Ja ha...

 

FY FAN TA FÄRJESTAD, DRA ÅT HELVETE! :-((((

 

Ursäkta om jag skriker men detta här är inte ens kul, det borde ha varit Skellefteå som borde ha vunnit slutspelet och tagit hem bucklan och blivit svenska mästare!

 

INTE Färjestad, räcker det inte med att dom vann... ja dom har vunnit 2009, 2006,2002, 1998, 1997, 1988, 1986, 1981... Ja, sammanlagt så har dom vunnit 9 gånger...!


De kan ju dela med sig!  Fucking Färjestads-idioter!

Med tanke på att Skellefteå bara har vunnit 1978, bara en endaste gång...! Vad fan... världen är inte rättvis inte!!!!

 

Om någon undrar så höll jag på Skellefteå AIK i denna här duellen, om någon har missat det! ;-)

 

Mitt absoluta favoritlag är AIK och jag har hejat på AIK enda sedan barnsben, ja, jag är uppvuxen i Stockholm och visst ska man heja på AIK om man är det! ;-)

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 14 april 2011 21:31



Det är triss i tjejer, Katerina, Annie och Madde, som har blivit nominerade till söndagsfinalen och varför det är tre stycken istället för två som de brukar så är förklaringen denna...

 

En tjej fick mest röster och de två andra hamnade på samma poäng, det är därför det är triss i tjejer som är nominerade nu på söndag! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 14 april 2011 21:25



Dagens Roligaste:

Jag var ute på YouTube och snurrade runt och hittade jäkligt bra låtar som jag inte visste om att de fanns! :-)

 

Dagens Frukost:

The och en halv macka med massor av ost, älskar ost!

 

Dagens Humör:

Som en jojo mellan att vara helt fucking död och toksakna vissa männsiskor, både de som lever och är döda! :-((((

Vet varför jag är som jag är nu och inte mår bra, det närmar sig min kära Mors födelsedag och hon finns inte mer här på jordelivet! :-(((((((

 

Dagens Väder:

Sol och blå himmel!

 

Dagens Mat:

Hemmagjorda pannbiffar med lök i och pommesfrittes och bea-sås!

 

Dagens Motion:

Jag diskade och torkade och stälde upp det i skåpen!*S*

 

Dagens Vill Ha:

Lakris och goda söta kärnfria vindruvor... Har kommit in en sväng av att smaska på lakris och vindruvor...! *S*

 

Dagens Tv-Program:

Semester-Duellen på Tv 3

Slutspelet mellan Färjestad och Skellefteå på Tv 4

Big Brother Tv 11

 

Fick zappa mellan Tv 3 och Tv 4 där ett tag... *S*

 

Dagens  SMS:

Det är från min Pojkvän som skrev:

" I Love You ;-) "

 

Dagens Fundering:

Ja, nu har Big Brother gått ut med att det är tre nominerade i söndagsfinalen på söndag och det är triss i tjejer som är nominerade och dessa är Katerina, Annie och Madde!

Jag har ju min stora favorit och det är ju Katerina och hon har varit nominerad tidigare fast fått stanna kvar i huset men nu den sista veckan har hon varit sjuk och härjat och bråkat och haft ett sjuhelvetes temperament och humör, undrar om hennes chanser har minskat nu att stanna kvar i huset. Hoppas verkligen inte det!

Annie och Madde tillför väl inte så speciellt mycket och är nästan osynliga och hörs knappt, speciellt Madde!

Annie tar väl för sig lite mer men är ändå i riskzonen till att vara osynlig och en sak, hon har varit med från början och är värd att stanna kvar!

Madde där emot kom in från Oasen då hon blev vald av killarna, så jag tycker väl sist in, först ut!

Plus en annan sak, Madde gjorde det inte lätt för Annie och var för jävlig i situation med Patrik, det var ju ett litet triangeldrama där och hon gjorde det inte lättare utan snarare tvärtom. Det gäller också Patrik, som åkte ut förra söndagen, han kunde ha skött detta här bättre  och inte vara ett fucking svin emot Annie!

Så jag hoppas verkligen att Madde åker ut nu på Söndag!

Av ♥ Mira ♥ - 14 april 2011 19:46




Big Brother informerade i söndags på veckofinalen att deltagarna skulle fortsättningsvis få veta vilka som är nominerade på torsdagen och inte vänta tills på självaste söndagen då veckofinalen är.

 

Nu är det klar vilka som är nominerade och det är:

 

Katerina, Annie och Madeleine

 

som för göra upp vem som ska få lämna eller inte!

 

Personligen så vill jag definitivt att min stora favorit Katerina ska stanna kvar i huset, men... hon har varit sjuk och ovanpå det inte varit på humör och bråkat och härjat och kanske inte visat sin allra bästa sida... Får se vad röstning säger...!

 

Annie, ja, hon vill jag ha kvar, hon är värd att vara kvar!

 

Den som jag tycker ska åka ut är Madeleine "Madde", mycket pga detta här med Patrik, som åkte ut förra söndagen, och Annie och Madde gjorde inte situationen bättre utan bra mycket värre för Annie och det var inte bara Madde utan Patrik också!

 

Får se hur det går, hoppas att svenska folket röstar på Katerina nu, man ska ju rösta på den som man vill ha kvar i huset! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 14 april 2011 19:28


Nu får BB-gänget det jäkligt tufft resten av veckan  när det gäller matkassebudgeten..! *S*

 

Big Brother har meddelat att hela matkassan för nästa vecka är indragen för att de hade misslyckat med uppdraget med djuren som de skulle nonchalera och inte låtsas om överhuvudtaget.

 

Om de bröt emot att skratta, gå ifrån djuren, röra dom, prata med dom, m.m., så skulle 100 kr drar ifrån matkontot.

 

Deltagarna förbrukade hela matkassan och Gurkan var allra värst och lyckades dra 1000 kr från matkassekontot!

 

Big Brother meddelade att uppdraget med djuren pågår idag också och om de vill ha pengar i matkassan nästa vecka så måste de ignonera alla djuren och låtsas som de inte är där, om inte, så är det rätt så kört för gänget.

 

Ja, undrar hur Gurkan fixar det... *S*

Av ♥ Mira ♥ - 14 april 2011 16:00



Jag hittade en liten grabb  på YouTube för länge sedan och jag brukar hänga där och lyssna på honom, han är jäkligt säker och proffsig och duktig  på sin gitarr!

 

Jag kommer att ha honom här i bloggen lite då och då och sån här musik, me like! :-)

 

Denna här killen heter Sungha Jung och han har bla. spelat med en stor gitarist som heter Trace Bundy, kommer att ha honom här i bloggen också, han är sååååå jätte bra på sin gitarr! :-)



Här är Sungha Jung med Michael Jacksons  Billie Jean, lyssna och njut! ;-)

 

 



Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards