Alla inlägg den 28 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 28 april 2011 23:30

Dagens Mat:

Sommarsoppa, nybakat bröd med russin & nötter och glass och maräng toppat med kolasås på Huset!

 

Dagens Nedräkning:

Ja, imorgon blir det stort kungabröllop i England när Prins William och hans Kate gifter sig! Alltid kul med bröllop, ja, jag ska kolla på tv:n! :-)

 

Dagens Skada:

Ja det var inte från dagens skor utan de skor som jag har haft nu de sista dagarna... Fan vad dom har klämt och gjort ont, har fått sår och blåsor! Fick plåstra om mina stackars små fossingar nu idag! :-(

 

Dagens Aktivitet:

Upp tidigt imorse och började på Huset kl. 12.00 fast var där 11.30 typ, började dagen med lunch och sedan Enhetsmöte kl. 13.00 och det  blev lite blandat efter mötet, skrev på min artikel och... Ja, vad ska man säga... allra värsta flower powern och in i dimman med typ yoga... *S* Vid 14.30 var det fika och 15.00 slutade jag.

Efter dagens slut på Huset så hängde pojkvännen med mig hem och vi myste här hemma resten av eftermiddagen och halva kvällen! :-)

 

Dagens Saknad:

Toksaknar ju min pojkvän, ville inte att han skulle åka nu ikväll..! Vill inte gå och lägga mig själv, vill ju sova ihop med min söta goa pojkvän! :-(

 

Dagens Sjukaste:

Ja, vissa som är där på Huset som jobbar där, varför tjafsade dom med min pojkvän...??? Det slutade med att han blev jätte ledsen och arg, vem fick ta hand om det och honom.. Yes, jag! Inte de handledare som är där eller de handledare som orsakade det! De ska jobba med människor...??? De kan väl för fan kolla upp situationen och inte göra sånt här och bara ge fan hur en människa blir sen efteråt och efterspelet med känslor m.m.

 

Dagens Humör:

En blandning av superduper lycklig & kär & galen! Trött som fan, har sina orsaker... ZzZzZzzzz

 

Dagens Fundering:

Vissa borde omskola sig och jobba med något annat än människor!

 

Dagens Motion:

Pojkvännen och jag tog en långpromenad från Huset och hem till mig i Brickehill, nu behöver inte jag gå nåt mer i år iallafall... *S*

 

Dagens Tips:

Efter år av erfarenhet, ha alltid med en liten nagelsax, plåster.. så att man kan plåstra om fossingarna när det blir sår och blåser av skorna. Det är ett måste i handväskan hos mig sedan i början 80-talet! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 28 april 2011 17:27

Nu har Big Brother gått ut med nomineringar inför söndagens veckofinal och dessa är nominerade:

 

Christian 
Gurkan

Katerina

Madelene

Martin

Peter

Sara

Simon 
Sonia

 

Yes, alla deltagarna är nominerade inför söndagens veckofinal den 1 Maj, varför... Ja, det vet man inte men man kan ju spekulera i det...!

 

Undrar vem som får minst röster och vem det är som får lämna Big Brother-huset nu på söndag...!

Av ♥ Mira ♥ - 28 april 2011 09:45


 



♥♥♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥♥♥
Det vackraste smycken jag någonsin
har haft runt min hals..
"Är mitt barns armar".
♥♥♥˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙♥♥♥

Av ♥ Mira ♥ - 28 april 2011 09:00




Dagens Gott & Blandat:

 

Ica Reklam Med Den Nya Praktikanten Jerry

 

Därför:

 

En klassiker och fucking bra och en stjärnsmäll i ICA-Jerrys replik:

 

"Har ni inte sett en praktikant förrut..? "

Av ♥ Mira ♥ - 28 april 2011 08:30




Dagens Låt:

 

Bob Marley  -  Bad Boy

 

Därför:

 

Bob Marley är min husgud i reggey och han är the king in Kingstown!

Låten Bad Boy är suveränt bra och det är nostalgitripp tillbaka till 90-talet! Det gick en tv-serie, tror att den hette Cops eller nåt sånt där Bad Boy var signaturmelodin till programet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards