Alla inlägg den 27 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 27 april 2011 20:30

Dagens  Aktivitet:

Var på stan och flanerade runt och hade dejt med pojkvännen! ;-)

 

Dagens Köp:

Skor!

 

Dagens Fundering:

Varför är modet och alla kläder som finns i alla affärer och butiker  direkt importerade från 80-talet???

Nej tack! Jag var med på 80-talet och haft såna kläder, vill gärna ha något annat coolt från det moderna 2000-talet!

 

Dagens Tv-Program:

Big Brother på Tv 11

Fyra Bröllop på Tv 4

Klockan Åtta Hos Stjärnorna på Tv 4

 

Dagens Måste:

Det blir att nanna kudden tidigt, ska upp tidigt imorgonbitti och har Huset och sedan efter det så ska pojkvännen och jag kanske hänga på eftermiddagen, får se om det blir stan eller hem till mig..!

 

Dagens Irration:

Varför har dygnet bara 24 timmar... Kan vi inte lägga på några extra timmar tack, så att man hinner med allt det man ska göra! Ligger nämligen efter som fan i allt och ingenting!

 

Dagens Pussgurka:

Min pojkvän! Det var varannan tugga hamburgare och ha pusskalas på Mc Donalds! *S*

 

Dagens Ros:

Till min pojkvän!

Han var ute och cyklade nu idag och hade sin cykelhjälm på sig, han är duktig och  cyklar alltid försiktigt! :-)

 

Dagens  Överraskning:

När jag var på stan så fick jag ett sms att min pojkvän hade cyklat hem till mig, han var nämligen ute på cykeltur. Han cyklade hem igen och sedan fick jag ett nytt sms där han undrade om han skulle ta bussen upp på stan och träffa mig där.. Mmmm hur kan man säga nej...! ;-)

 

Dagens Humör:

Kär & Galen & Lycklig! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 27 april 2011 14:00




Dagens Låt:

 

Medina  -  Med mej då?

 

Därför:

 

En av mina absoluta favoritlåtar med ett jävligt bra budskap och Medina är fucking toppenbra!

Av ♥ Mira ♥ - 27 april 2011 12:00




Utröstade Rodney da Silva berättar om det påstådda fifflet med röstningen i Big Brother i en interjuv när han hälsade på hos Vakna Med The Voice!

 

Nej, jag var inget fan av Big Brothers Bad Boy Rodney MEN han ska fan inte ut bara för att produktionen av Big Brother och ledningen tycker och anser att han är för mycket och obekväm och en skandalers man och att de nu kanske har fifflat med röstningen för att få ut honom! Bla. med att det inte gick att rösta på Rodney de allra sista minutrarna innan röstningen avslutades!

 

Rodney ska in i Big Brother-huset omgående och få en ny chans, rätt ska vara rätt och den som skulle ha åkt ut är Madelene nu i söndags och inte Rodney!

 

De två av de tre nominerade som är populärast är Rodney och Katerina och den som är minst populär både i huset och utanför huset är Madelene... Att Madelene skulle få en röst mer än Rodney... Bullshit!

 

Yes, programledaren Gry sa tom. att röstningen var mycket jämn och att det resultatet slutade med att det skilde en enda röst mellan den som blev utslagen och den som kom där efter. Kan misstänka att det är Madelene som det gällde och inte Katerina.

 

Big Brother  och produktionen och ledningen... Ja, no more comment´s, blir så fucking förbannad på detta här!

Av ♥ Mira ♥ - 27 april 2011 08:45




Dagens Gott & Blandat:

 

Robert Gustafsson Är Rappare Och Ögongodiset Martin Stenmarck Är Med På Scen!

 

Därför:

 

Halvdiggar Robert Gustafsson, ibland är han okey, som i denna här akten som rappare och  vem kan låta bli att gilla läckra snyggingen Martin Stenmarck från Örebro Stad...! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 27 april 2011 01:15

Gårdagens Mys:

Eftermiddagsmys med pojkvännen, vi flanerade på stan och fika och hade hångelparty! ;-)

 

GårDagens Sämsta:

Hade Husmöte och omröstningar och de beslut som fattades  delar  jag definitivt INTE!

 

GårDagens Fundering:

Varför ha noll-tolerans ang. alkohol på konferenser och motiveringen är att vi ska vara stolta över vårat hus och att man inte ska dricka för berusningssyfte.

Okey, det sista håller jag med om, det ser inte bra ut om man är full på en konferens typ MEN förbud och nolltolerans....

 Nej, är inte inne på den linjen, man måste väl för fan ha ett förtroende för de medlemmar som åker på typ konferens och att de sköter sig och om de inte gör det, låt det då bli konsekvenser!

Och om man vet att inte folk kan sköta sig, skicka inte dom dit då på konferens utan de som man vet kan sköta sig även om man dricker!

Hur svårt kan det vara...???

Nej, detta här med förbud och man ska påtvingas förbud m.m., nej... No more comment´s!

Det handlar ju om vuxna människor som ska ha ett förtroende, inga fjortizar, utan vuxna männsikor kan ta ansvar utan att föreläggas med typ förbud och fan och hans moster och förmynderi!

Vi och huset kan fortsätta med att vara stolta även om två-glas-regeln skulle ha införts... Varför ha en massa regler i detta här och för vuxna mogna människor, helt fucking insain! Tur att man inte ens är intresserad av att åka på typ konferenser.... Snacka om förmynderi! Me don´t like Big Brother!

En annan tanke också!

Min pappa och styvpappa var mycket ute på konferenser, represantmiddagar, m.m.,  och min pappa var en högt uppsatt VD och var ute mycket på sånt här och mycket annat också, Odd Fellow, Svarta Handen.. m.m.,  och det förekom alltid alkohol och det hände aldrig någonsin att det spårade ut även om de drack mer eller mindre, inga skandaler eller att min pappa VD:n fick skämmas varken för sig själv eller andra, m.m.

Varför skulle det spåra ut på Huset och på dessa typ konferenser som är aktuella för huset...???

Det hela är ju helt vansinne och den inställningen som de har på huset...!!! No more comment´s!

Helt klart att Huset lirar en helt annan divension än den övriga världen och vilket förtroende de har för mogna vuxna människor!

 

GårDagens Coolaste:

Min pojkvän! Han valdes och var ordförande på Husmötet, han sköte sig jätte bra och var jätte icecool! ;-)

 

GårDagens Verklighet:

Husets Verklighet... Fucking insain! No more comment´s!

 

GårDagens Aktivitet:

Ja, hela dagen var fullt ös medvetslös! 

8.15 Väckarklockan ringde!

10.30 Var på huset, skrev på min artikel!

11.00 Redaktionsmöte!

12.00 Lunch

13.00 Enhetsmöte

13.45 Veckoplanering

14.00 Husmöte

14.10 Fika

15.00 Slut för dagen på Huset!

 

Efter Huset så flanerade pojkvännen och jag på stan resten av eftermiddagen och jag kom hem strax innan 19.00...

 

GårDagens Mat:

Ungstekt falukorv med potatismos och grönsaker på Huset!

 

GårDagens Motion:

Flanerade runt på stan i flera timmar med pojkvännen... Aj mina stackars fossingar... skorna klämmde..! *S*

 

GårDagens  Humör:

Ja, vad ska man säga... Helt död pga vissa orsaker, som hände nu i helgen pga. en av mina barn!

Fucking förbannad pga vissa saker,inställningar, förtroende, människor, m.m.

7e Himmlen och lycklig och kär tillsammans med pojkvännen!

 

GårDagens  Upptäckt:

Skräckhusets återkomst kommer snart på en bio nära dig... *asg*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards