Alla inlägg den 17 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 17 april 2011 23:15

Dagens Sötnos:

Min underbara dotter Madeleine i telefonen när vi pratade marathonsnack om  livet, kärleken, baka och allt svårt som är i livet, m.m.

JAG ÄLSKAR MIN KÄRA UNDERBARA DOTTER! :-)

 

Dagens Saknad:

Min söta dotter!

Vill ju ha henne här hos mig!

 

Dagens Mys:

Med min underbara söta fina pojkvän, hela dagen och kvällen lång med allt och lite till! ;-)

 

Dagens Pussgurka:

Min underbara pojkvän är min för evigt pussgurka och han är en jäkel på det! ;-)

 

Dagens Psykbryt:

Det fortsätter från igår, vet inte fortfarande det är som har gett mig anonymt en present i form av ett års VIP-medlemsskap på Vilda Webben...! :-(

 

Dagens SMS:

Ring mig NU!

Från min söta dotter som inte känner sig bra och ville prata!

 

Dagens Fundering:

Ja, det är inte bara Dagens Fundering... Utan det kommer att bli livets fundering om inte jag får veta vem som gav mig helt anonymt ett VIP-medlemsskap på ett år på Vilda Webben!

 

Dagens Mat:

Hemmagjorda köttbullar, hemmagjord gräddsås,  potatis och lingonsylt!

 

Dagens Tv-Program:

Mästarnas Mästare på SVT 1

Big Brother på TV 11

 

Dagens Finaste:

Min dotters fina pojkvän när han viskade till henne "Jag Älskar Dig" när hon och jag pratade i telefonen! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 17 april 2011 21:08

Visst är underbara Katerina odödlig, detta här är femte gången som hon har varit nominerad och hon har klarat sig fyra gånger tidigare..

 

Jag svär på Gud.. Katerina kommer att klara sig femte gången också och sitta säkert enda fram till finalen och vinna Big Brother 2011! ;-)

 

Hoppas jag! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 17 april 2011 21:02

Yeah... Nu kör vi! *S*

 

Big Brother har nyss dragit igång och här sitter pojkvännen och jag i soffan med varm hemmagjord äppelkaka och iskall vaniljsås och myser och hejar på Katerina och hoppas att Madde åker ut och att Annie klarar sig! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 17 april 2011 20:48

Min söta dotter Madeleine har pojkvän... Hon börjar bli stor nu och är 19 år, fyller 20 i januari nästa år, ingen barnunge precis...!

 

Hennes pojkvän är hos henne nu och jag hörde honom när vi pratade i telefonen... *S*

 

Han viskade till henne.. "Jag Älskar Dig!" med världens mysigaste röst...

Han låter väldigt go emot henne! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 17 april 2011 20:36

Min dotter Madeleine och jag kom in på att baka och hon älskar min chokladkladdkaka, så hon fick receptet och vi kom in på tigerkaka och hon ville gärna ha det recpetet också och det fick hon!

 

Madeleine älskar att vara i köket och pyssla och baka och allt med choklad i är himmelriket för henne!

 

Hoppas att hennes pojkvännen diggar choklad lika mycket som henne...*S*

 

Madeleines pojkvän kom till henne nu i fredags och ska stanna några dagar och hon berättade att de hade bakat chokladkladdkaka nu igår... Ja, han måste digga choklad... och min dotter! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 17 april 2011 20:15

Det ska bli spännande och intressant vem som åker ut ur Big Brother nu ikväll i veckofinalen, det är ju triss i tjejer nominerade och det är Katerina, Annie och  Madde!

 

Jag hoppas att Katerina sitter säkert nu ikväll och hon har rösterna på sin sida, om hon åker ut så slutar jag typ titta... Ingen BB utan underbara Katerina, jag svär på Gud..! *S*

 

Jag tror att det står mellan Annie och Madde och tyvärr... jag har surfat här på internet och sett bla. omröstningar och Madde är mer populär än Annie... så Annie kanske ligger risigt till och kanske får lämna nu ikväll.

 

Jag har också sett att Katerina har fått flest röster och stöd med råge... Hoppas att det blir så också nu när det är allvar ikväll i veckofinalen!

 

Jag hoppas verligen att Annie klarar sig och att det är Madde som får åka hem..!

 

Ca. 22.15 vet hela Sverige vem det är som åker ut... Vänta är låååång! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 17 april 2011 20:02

Nu är pojkvännen och jag i soffan och myser och tittar på Mästarnas Mästare på tv:n!

Äppelkakan står inne i ugnen och gottar sig och har ungefär en trekvart timme kvar att vara där inne i värmen! Vaniljsåsen är vispad och står i kylskåpet och ska bli riktigt iskall!

Det blir att smarra varm hemmagjord äppelkaka och iskall vaniljsås till Big Brother som börjar 21.00 på Tv 11! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 17 april 2011 19:12

Okey okey...

Elfsborg spelade emot mitt älskade lag AIK och det slutade 2-2...

Nästa gång kan AIK krossa Elfsborg! *S*

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards