Alla inlägg den 19 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 19 april 2011 22:02

Dagens Pussgurka:

Min söta pojkvän, han är en jävel på att kyssas och han ger kyssar överallt till mig! Mums! ;-)

 

Dagens Ros:

Till min söta pojkvän för att han har namnsdag idag!

Hipp hipp hurra och ett stort grattis till dig Älskling!

Pusssssss! ;-)

 

Dagens Mat:

Kycklingsallad med dressing!

 

Dagens Coolaste:

Jag i mina superduper icecoola mörka solglasögon på stan!

 

Dagens Motion:

Flanera på stan med min fina Älskling!

 

Dagens Mys:

När Pojkvännen och jag fikade på vårat favoritcafé Vasa på stan!

 

Dagens Aktivitet:

Fortsatte att skriva på min artikel för tidningen!

 

Dagens Saknad:

Min Älskade dotter! :-(

 

Dagens Godis:

Lakris och vindruvor!

 

Dagens Humör:

Lycklig och superduper kär i min pojkvän och i 7e himmlen för evigt! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 19 april 2011 21:51


 





Min pojkvän har namsdag idag!

 

Hipp Hipp Hurra på namnsdagen Älskling och stor Grattis! ;-)

 

Pusssssss! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 19 april 2011 21:42

Jag och pojkvännen var på stan idag och det blev lite kort, så var så goda och kika..! ;-)



 

    

  

   

   

   

   

   

   

Av ♥ Mira ♥ - 19 april 2011 18:58

En kvinna kom hem och klev in i köket och ser då sin man med flugpiskan i högsta hugg och frun undrar....
 
- Vad gör du ?
 
Han svarar:
 
- Jag jagar flugor..!
 
Hon frågar:
 
 - Har du haft ihjäl några?
 
Han svarar:
 
 - Ja, 3 hanar och 2 honor !
 
Hon frågar mycket fascinerat:
 
- Hur vet du skillnaden mellan honor och hanar på flugorna?
 
Han svarar triumerande:
 
 - 3 satt på ölburken och 2 på telefonen!

Av ♥ Mira ♥ - 19 april 2011 18:37

Gårdagens Ris:

Till min pojkväns motståndarlag i bowlingen som vann över 1000 poäng när de spelade ligamatch! :-( .... *S*


Gårdagens Motion:

Flanerade runt på stan och hejade på min älskling när han spelade ligamatch i bowlingen! *S*


Gårdagens Sötnos:

Min sötnos Pojkvännen så klart! ;-)

 

Gårdagens Tips:

Häng undan alla vinterkläder och ta fram vårkläderna men vänta med sommarkläderna, för så riktigt varmt är det inte än, den riktiga värmen har inte kommit till stan än!

 

Gårdagens Humör:

Stressigt! Lycklig! Happy!

 

Gårdagens Sämsta:

I söndags bytte Örebro Stadsbussar turlista till vår- & sommartidtabell och nu går dom bara en gång i halvtimmen och på sena eftermiddagen och kvällen en gång i timmen...  Glömde bort det och vimsade till det och gick efter den gamla tidtabellen, vintertidtabellen....! :-(

 

Gårdagens Mys:

Med pojkvännen! ;-)

 

Gårdagens Fundering:

När ska jag hinna med att färga håret...

 

Gårdagens Sjukaste:

Vissa folk som försöker med något - Definitivt fucking misslyckat att de ens försöker!

 

Gårdagens Återseende:

Strike! Har inte varit på Strike på typ två veckor!

Av ♥ Mira ♥ - 19 april 2011 09:23

Fy fan vad jag är fucking vimsig...

När jag ligger i min säng och mornar mig nu här på morgonen...

Så slår det mig att jag gjorde aldrig en Dagens 10:A  igår...

Sorry!

Jag gör det sedan ikväll när jag kommer hem, då blir det gårdagens 10:A

och Dagens 10:A! :-)

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 19 april 2011 08:30





Dagens Låt:

 

Grease 1 -  We Go Together

 

Därför:

 

Jag ÄLSKAR Grease 1 som kom 1978 och då gick jag på högstadiet och det är min absoluta älsklingsfilm all time, finns ingen som toppar det och kommer aldrig att göra det heller! :-)

 

50-talet Goes 50-talet på 70-talet och Grease 1 är definitivt en stjärnklar kultfilm och alla skådisarna är jätte bra!

 

John Travolta som spelar Danny Zuko  som är ledaren för killgänget T-Birds och Oliva Newton John som spelar Sandy Olsen och som är en ny tjej i plugget  Rydell High gör  huvudrollerna!

Andra roller är ledaren för tjejgänget Pink Ladies som heter Betty  Rizzo och spelas av Stockard Channing och andra medlemmar ur Pink Ladys är Frenchy som spelas av Didi Conn, Marty som spelas av Dinah Manoff.

Andra ur killgänget T-Birds är Kenickie som spelas av Jeff Conaway, Putzie som spelas av Kelly Ward!

 

Musiken är outstandig och hur bra som helst och jag älskar låtarna och här är ett guldkort ur filmen som är på slutet då de har haft skolavslutning och sommaren står inför dörren och hela gänget är på ett nöjesfält och de dansar och sjunger We Go Togehter!

 

Det kom ju en Grease 2  1982 med Michelle Pfeiffer och den filmen är inte ens värd att göras och blev en flopp och kunde inte leva upp till att vara en värdig efterföljare till Grease 1!

Av ♥ Mira ♥ - 19 april 2011 00:52

Nu blir det sängen och sova  och drömma sött...


Ska upp tidigt imorgon och  hela dagen inplanerad med kul... ja, mer  eller mindre kul saker! *S*


Får se man orkar blogga nåt eller hur det nu blir imorgon...

Jo, har lite att göra här vid datorn... Måste ladda över kort hit och sedan fixa till det och sätta in det på bloggen men nu idag orkade jag inte...


Vet inte heller vad jag ska sätta in på Dagens Gott Och Blandat... men det fixar sig... tror jag... Hmmm tro ska man göra i kyrkan, jag vet! *S*


Natti natti.. ! ZzZzZzzzz

Jag

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards