Alla inlägg den 11 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 11 april 2011 23:44





Fan fan fan...!


So little time, so mutch to do! :-(


Jag har en del saker som jag MÅSTE fixa, annars blir det säkert en massa ifrågasättande, tjafs om allt och ingenting, vilket dom är proffs på och blänger konstigt på en...!


Jag har en artikel som jag måste skriva klar, jag har börjat på den och hunnit nästan till hälften typ... Deadline är nu på fredag den 15 April...


Jag har vissa saker inplanerat denna här veckan som jag måste göra och hur jag ska fasen hinna med det och skriva klart artikeln för tidningen...  Det vet jag inte...


Jag har en utväg, readaktionen vet inte vad jag skriver om, så jag tänker lämna in en annan sak, så det kan rädda mig, och den texten är helt klar! 


Måste ju vara smart! :-) 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 11 april 2011 23:40



Ja, imorgon blir det inte mycket att blogga, har mycket att göra och ska upp tidigt och kommer hem emot kvällen någongång...!

Får se om jag orkar blogga imorgon...Om jag inte är helt fucking död...!
Bara så att ni läsare vet... Jag har inte överger inte bloggen! :-)

Snart blir det att dyka ner i sängen och sova och drömma sött om pojkvännen som är hemma hos sig... Fan fan fan, vill ju sova ihop med honom! :-(

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 11 april 2011 23:26



Min älsklingsfavorittjej Jessika Karlén från årets Big Brother har en blogg som jag följer och hon gör det bra och har mycket kul i sin blogg!

 Tyvärr så plockades hon ut av BB emot hennes vilja pga att dom ansåg att hon mådde psykiskt dåligt!

Nu har hon skrivit på sin blogg söndagen den 10 April om detta här, surfa gärna till Jessikas Blogg och läs! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 11 april 2011 22:29



Dagens Borde: 
Göra klart min artikel, deadline är nu på fredag den 15 april!

Dagens Upptäckt: 
Hittade en sak på coola Osten af Mozzarellas hemsida, han spelar på världens bästa gratis-festival Yeah här i Örebro Stad den 29 maj 2011! Gissa vem som ska dit... Har varit på de tre sista Yeah-festivalerna, vilken stämmning, me like... Love! ;-)

Dagens Sämsta:
So little time, so mutch to do!

Dagens SMS: 
Min nästäldsta dotter Madeleine skickade ett sött sms inatt 00.10 och som löd så här:
JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dagens beroende: 
Gröna söta vindruvor utan kärnor!

Dagens Tv-Program: 
Halvåtta hos mig på Tv 4
Mamma byter bo på Tv 4
En unge i minuten på Tv 4
Big Brother på Tv 11

Dagens Mat:
Hemmalagade köttbullar, hemmagjord gräddsås, potatis och lingonsylt!

Dagens Vill Ha: 
Gröna Söta Vindruvor utan kärnor och massor av lakris!

Dagens Sötnos:
Jag! Råkade få syn på mig själv i spegeln... Ser ut och har no make ut och knullruffs som fan... *asg*

Dagens Motion: 
Ja, min händer och fingrar fick motionera en hel del här på tangentbordet idag! *S*

Dagens Fundering: 
Om livet!

Dagens Väder: 
Sol och blå himmel!

Dagens  Längtan:
Toklängtar efter min kära mamma!

Dagens Humör:
Trött som fan...!

Dagens Frukost:
Socker med kaffe och en halv macka! Nej, jag kan inte äta på morgonen, får tvinga i mig att knappra i mig nåt iallfall, har det efter min kära mamma, hon var lika dan! *S*

Dagens Frisyr:
Ruffsigt knullruffs med diadem...! *S*

Dagens Planer:
Ja, bara softa här hemma, ingenting inplanerat! Har gjort en del när det gäller min blogg!

Dagens Smycken:
Min mors aliansringar,ja, de ringar som hon fick i kyrkan när hon gifte sig med min sk. pappa. Har också min ring som ser ut som guld. Guld i piercingen i näsan. Tre guld örhängen i högra örat och ett guld örhänge i vänstra örat.

Dagens Smink:
Har no make up idag, var för trött för det och jag skulle bara vara hemma och softa..! *S*

Dagens Ros:
Till min pojkvän, han är så duktig o ordentlig! Han cyklade till bowlingen nu idag och han hade sin cykelhjälm på! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 11 april 2011 21:03




Nu kommer en till ny sak här i bloggen och det kan vara nice och kul att ha en Dagens 20:a, så att man visar mer av sig själv och människor som inte vet vem jag är eller känner mig får en chans att se vem man är! :-)

Jag har dessa 42 stycken Dagens, kommer att välja ut 20 stycken Dagens varje dag och det kan bli olika dag från dag! :-)

Dagens!

1. Dagens Middag
2. Dagens Roligaste
3. Dagens Roligaste Händelse
4. Dagens Outfit
5. Dagens Tv-Program
6. Dagens Tråkigaste
7. Dagens Frukost
8. Dagens Ros
9. Dagens Ris
10. Dagens Humör
11. Dagens Beroende
12. Dagens Planer
13. Dagens Materiella Vill Ha
14. Dagens Längtan
15. Dagens Fundering
16. Dagens Hemsida
17. Dagens Borde
18. Dagens Person
19. Dagens Aktivitet
20. Dagens Tips
21. Dagens Saknad
22. Dagens Smycken
23. Dagens Smink
24. Dagens Frisyr
25. Dagens Skada
26. Dagens Dummaste
27. Dagens Återseende
28. Dagens Finaste
29. Dagens Köp
30. Dagens Irration
31. Dagens Godis
32 Dagens Motion
33. Dagens måsten
34. Dagens Fundering
35. Dagens Sjukaste
36. Dagens Misslyckande
37. Dagens Sämsta
38. Dagens Vill Ha
39. Dagens Upptäckt
40. Dagens Sötnos
41. Dagens SMS
42. Dagens Pucko


Av ♥ Mira ♥ - 11 april 2011 20:39





Nu har gänget i Big Brother-huset dragit igång med Basshunter och det är fullt ös! *S*


Basshunter gick in i huset klockan  två nu idag och träffade alla deltagarna och hade en Audition med hela gänget och han valde ut fem stycken leadsingers!


De lyckligt utvalda som får vara leadsingers är:


Simon
Annie
Gurkan
Sara
Sonia


Citat från Basshunter själv där han förklarar varför det blev utvalda till leadsingers:


"Du vet Simon, jag är ju basjägare, så med din basröst passar det in perfekt"



"Alla studios behöver ju en snygging, det är du det Sara"

"Annie, riktigt imponerad, föll pladask för dig, bra kreativitet, du är en av de tyngsta pjäserna"


"Gurkan, du är rolig och jag har ett perfekt stycke för dig i låten, man behöver inte alltid ha en bra röst"


"Sonia, du hade bra flyt och en bra ton, lite sämre i de lägre partierna, men ändå bra"


Basshunter och de fem leadsingers har gått in i studion nu och de har  fått in bla. vodka, öl och andra godsaker, allt för att dom ska få en så bra upplevelse där inne i studion som möjligt fast Basshunter säger att det är en regel bara... Inga shots innan låten är klar!


Ett kul citat från Basshunter:


"Det är såsen i påsen som gör susen i musen"


Kanske han syftar på Snygg-Sara... Basshunter verkar digga henne skarpt och Sara verkar digga Basshunter...! *S*

Inte blev Snygg-Sara vald för att hon sjunger sååååå bra...!*asg*
Tror att Basshunter tänkte med kuken och att hon kan blanda goda drinkar i studion och vara eyecandy..!


Resten av gänget i huset som inte blev utvalda, alltså Peter, Katerina, Christina, Rodney, Martin och Madde är kvar i huset och Big Brother har varit snälla emot dom och skickat in lite alkohol och satt igång jacuzzin så att de ska överleva...! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 11 april 2011 19:08




 



Här är min sexy sexy sexy pojkvän när han spelar bowling! ;-)

Han bowlade ju idag på eftermiddagen och nästa måndag så är det match i ligan på Strike, ja, han är ju med i en bowlingklubb här i stan!
Hoppas att det går bra då han ska tävla, han och hans lag förlorade alla höstens matcher och förlorade första matchen efter jul och nyår men de har vunnit två matcher nu på raken, bra jobbat! :-)

Jag lovade att jag skulle hänga med nästa måndag och titta när han spelar match, ja, han vill ha sin lilla turmaskot med sig! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 11 april 2011 18:03




Här är en skön snubbe som gör låtar...
Osten af Mozzarella heter han och han kommer ursprungligen från Gurkstaden, ja Västerås, fast bodde här i Örebro Stad när han pluggade.

Tyvärr så flyttade han hem till Västerås men toksaknade stan och alla här så han skrev en låt om det, kommer att sätta in denna här låten senare i bloggen! Håll ögonen öppna, för han är toppen bra! :-)

Här finner du Osten af Mozzarella! ;-)

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards