Alla inlägg den 13 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 23:47



Nu blir det att sova... Går inte att vara en nattuggla när man ska upp tidigt imorgonbitti och hela dagen fullplanerad!


Jag kommer väl hem någongång emot kvällen typ... Så imorgon blir det lugnt med att skriva i loggen, får ta igen det på kvällen, om jag nu orkar...!


Nu önskar man att pojkvännen skulle vara här, det är så mysigt att sova ihop med honom! Istället får man sova i en stor dubbelsäng som man drunknar i utan värme och mys... :-(


Hur som helst... Natti Natti!

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 22:30



Dagens 20:A blir en Dagens 10:A i fortsättningen! ;-)

 

Dagens Motion:

Tog en liten promenad runt i kvarteret där jag bor, alltså i Brickehill i Örebro Stad!

 

Dagens Godis:

Jag ÄLSKAR lakris! Gillar all lakris i alla former, både sött och salt!

 

Dagens Måste:

Måste gå och lägga mig i rätt så hyffsad tid, ska upp tidigt imorgon och har hela dagen fullplanerad!

 

Dagens Längtan:

Toklängtar efter att få ta allra första vår/sommarglassen ute!

 

Dagens Hemsida:

Har hängt på SoundClick och surfat och lyssnat på jävligt bra musik!

 

Dagens Saknad:

Pojkvännen och jag har inte träffats idag, toksaknar honom som fan!

 

Dagens Borde:

Detta här har inte gjorts på ett tag, det märks.. *S* Borde plocka ihop all reklam i köket och i hallen och gå och slänga det i returen!

 

Dagens Skada:

Råkade få ett litet hack in i min långa fina tumnagel på vänstra handen men som tur är så kunde jag fixa till det med nagelfilen!

 

Dagens Mat:

Kyckling och pomesfrittes och min specialsallad!

 

Dagens Irration:

Ja, när datorn bråkar och blir seg så att man måste stänga ner allt och starta om den tjuriga datorn..! :-(

Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 22:08



Big Brother är snälla och ger en deltagare av de som inte blev utvalda att bli Leadsingers eller få ett VIP-pass, som Martin vann, chansen att bli gäst och få ett VIP-pass och få gå in i studion  nu ikväll och ha en god middag med årsviner och en massa annat gott tillsammas med de andra!

 

De 5 Leadsingers måste välja ut en deltagare av Christian, Madde, Rodney, Peter och Katerina men alla tycker att det är orättvist och vill lotta ut detta här VIP-passet och hämtar spagetti från köket och den som får typ den kortaste spagettin vinner.

 

Det tillåter inte Big Brother utan de måste välja ut en vinnare och de 5 Leadsingers går in i sovrummet  och kommer fram att Christian ska ha VIP-passet och orsaken till det är att han aldrig var inne i Oasen och då är det rättvist att han vinner detta här!

 

Så nu får det Christian det nice med en trevlig kväll med allt som hör till och lite till..! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 21:55




Tidigare ikväll kom en björn in i huset och resten av djuren dök också upp en allra sista gång, kul för alla deltagarna... *S*

 

Kan det bli mer Djurpark än så här..!

Kolmården får akta sig för att bli utkonkurerade! *asg*

Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 21:23



Jag hittade detta här på min Facebook från en tjejvän som hade det på sin sida...! :-)

 

Har din hjärna förmåga att tolka det här:

84N DU L454 D3774 M3DD3L4ND3 54 7RYC8 P4 G1LL4 OCH L4GG P4 D1N PR0F1L 54 F4R DU 53 0M D1N4 80MP154R 84N L454

Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 20:41



Jag gillar att spela spel on line på internet och jag har mitt favoritställe som jag hänger på och det heter King.com, mitt nick där är MiraBellis...!

Om du gillar att spela, kika gärna in där... Klicka HÄR  så kommer

du dit! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 19:33



Nu har det kommit in en gul kyckling  i Big Brother-huset och BB gör allt för att pika och tracks Gurkan för sin gula hårfärg..!

 

Den lilla gula kycklingen dök upp framför Gurkan och Gurkan är ju som han är och skrattar...!

 

Det är just det... *S*

Deltagarna får inte reagera, skratta, röra eller prata med de djuren som skickas in utan enbart låtsas som det regnar och som de inte fanns där och om de bryter emot det så dras 100 kr från deras gemensamma matkassa!

 

Det lär inte bli någon matkassa kvar... *S*

Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 19:10



Nu kan du skicka en hälsning till din favorit i Big Brother-huset och chansen till att skriva ett litet peppande beundrarbrev på max 30 ord och fram till på Fredag kommer Big Brother att samla in hälsningar och välja ut de två bästa mejlen och ge till deltagarna!

 

Varje deltagare kommer att få två brev var från den yttre omvärlden så kom igen, lägg ner lite tid och energi och skriv ett underbart  peppande brev till just din favorit och glöm inte att fylla i vem som ska ha det och vem det är ifrån!

 

Här kan du skriva ett peppande beundrarbrev till din Big Brother Favorit... Klicka  HÄR  så kommer du dit! ;-) 

 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards