Alla inlägg den 16 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 16 april 2011 22:23




Dagens Planer:

Ja, jag vaknade rätt så levande död begraven vid halvtio-snåret och försökte vakna till liv halva dagen, badade hett skumbad, gick en promenad i det vackra vårvädret med 1000-wattaren på den blå himmlen, gjorde hemmagjord äppelkaka med vaniljsås ihop med pojkvännen, myst i soffan med pojkvännen och tittat på tv... Och hångelparty! ;-)

 

Dagens Mys:

Pojkvännen kom hit idag på sena eftermiddagen och vi har mysgosat hela tiden och det är 7e himmlen! ;-)

 

Dagens Radioprogram:

DJ Clabbe på P4 så klart! Fast tyvärr så kom det igång en halvtimme försent pga. finalen i innebandy... *Morrrrr*

 

Dagens Psykbryt:

Ja, antalet uppgår till 2 psykbryt...!

Min pojkvän skakade rumpa till Clabbes låtar på radion!*S*

När min söta pojkvän undrade om han skulle vattna äpplerna! *S*

 

Dagens Motion:

Ja, jag var ute på en rätt så lång promenad, diskade och har ett hångelparty som aldrig tar slut... Förrens pojkvännen åker hem sent imorgonkväll! *S*

 

Dagens Beroende:

Min söta underbara snygga Pojkvän som man inte får nog av! ;-)

 

Dagens Outfit:

Snygg svart tight topp, min kortkorta kjol i svart/vitt-rutigt, svarta tights och när jag var ute, min midjekorta mockajacka och svarta skor och mina coola mörka solglasögon!

 

Dagens Humör:

Superduper lycklig och är i 7e himmlen!

 

Dagens Upptäckt:

Ja, minst sagt kan man säga om det och jag upptäckte detta här idag på eftermiddagen  och jag har fortfarande inte fått något svar vem denna här superduper snälla personen är så snälla rara söta gulliga är för någon som gav mig i present VIP-dagar på 1 år på Vilda helt anonymt!

So Please... Du som gjorde det, har redan psykbryt, vill gärna få veta vem det är från ingenstans som är så jätte supersnäll och vill tacka så mycket och ge hundra kramar!

 

Dagens Ros:

Till denna här rara snälla anonyma personen som gav mig Vip-dagar på 1 år på Vilda Webben! Tack så mycket! Önskar bara att jag vet vem du är...! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 16 april 2011 21:12


Jag såg just en reklamjingel på ett nytt program på Tv 4 som heter Fyra bröllop har premiär 25 April!

 

Det handlar visst om att det är fyra tjejer som går på varandras bröllop och ska sätta poäng på allt och lite till och de tävlar bla. om en resa till Karbien...

 

Min första reaktion, vem fan ställer upp på sånt här...  Men tydligen så vill visst folk det!

 

Plus detta här med att gifta sig... Det slutar alltid i skilsmässa ändå!

 Själv har jag varit gift två gånger och lika många skilsmässor!

 

Min sk. pappa var gift med en tjej innan min mamma och det slutade med skilsmässa bara efter 1-2 år.

 

Min sk. pappa och min kära mamma var gifta i 25 år och allt kraschade och blev skilsmässa pga min sk. pappas otrohet i 25 år, det existerade saker som inte min mamma kunde blunda för längre! Dessutom så behandlade han min kära mamma under dessa 25 år och mig för jävligt, han var helvetesjävulsmannen och hade en mycket ond ego-själ!

Må Rolf och hans själ brinna i helvetet för evigt och aldrig någonsin få se ljuset igen!

 

Om jag vill gifta mig något mer i mitt liv.. Det sägs ju att det heter tredje gången gilt.. Vet inte om man ska tro på det... Det krävs mycket för att jag ska stå brud igen fast man ska aldrig säga aldrig! ;-)

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 16 april 2011 21:08




Min söta pojkvän och jag var i köket tidigare ikväll och pysslade med äppelkakan och han undrar vad han ska göra och jag ger honom påsen med äpplenerna i och säger att han kan börja skala dom...

 

Där vid diskbänken när han tar fram äpplerna ur påsen så frågar han  mig om han ska vattna dom...  Han var seriöst allvarlig också!

 

Jag fick ett psykbryt... fan... *S* Fast det lät ju mycket sött och charmigt!;-)

Av ♥ Mira ♥ - 16 april 2011 20:33



Nu har pojkvännen och jag gjort hemmagjord äppelkaka och vispat ihop en vaniljsås med  en skvätt vispad grädde i... Den är i ugnen och gottar sig nu... Bara en kvart kvar! :-)


Det är myspys i soffan och vi tittar på Körslaget på Tv 4 och vi hoppas på att Team Gabriel eller Team Andreas åker ut ikväll, så bra var dom inte för att vara värda att stanna kvar! Inte i första låten iallafall, får se hur det blir med andra låten...!



Av ♥ Mira ♥ - 16 april 2011 18:46




Jag är med på ett ställe här på Vilda Webben och har hängt där sedan juni 2003 och jag har trivts jätte bra och fått vänner där som man håller kontakten med, träffade en jätte snäll och nice kille där som blev min bästisvän! :-)

 

Tvärr så träffade jag några ex-pojkvänner där också, fatta varför det är ex framför pojkvän! Bara puckoidioter till killar som hänger där!*S*

 

Tyvärr så har Vilda förändrats till det sämre och det har blivit en betalsajt nu med början av detta här året och folk har försvunnit.

Jag tröttnade också på stället men försökte hålla ut och köpte medlemsskap fast förlängde inte nu sista gången i slutet av feburari!

 

Nu idag surfade jag till sidan och skulle försöka få tag på inbetalningsuppgifter till att få mitt gamla medlemsskap återställt!

 

Jag fick världens chock när jag loggade in på mitt nick, räknade iskallt med att det skulle komma upp information om att man måste förlänga medlemskapet och hur man gör det, som man brukar få upp!

 

Istället kommer jag in på min sida och ser att jag har 381 dagar kvar på medlemsskapet... Jag VET att jag INTE har betalat in någonting till något av förlängning av mitt medlemsskap!

 

Jag är också 100 % säker på att min pojkvän inte har gjort det!

 

Vem ÄR det som är så jätte snäll som har gjort det???

 

Jag har kollat på Vilda och deras information om vad som står om VIP-medlemsskap...

 

Att få VIP-dagar i present... Kan ges i present både anonymt och inte och vi tror att den största förvirringen finns här hos de som får VIP-dagar "från ingenstan"!

 

Yes, får ju för fasen psykbryt...! Undrar vem det är som är så jätte snäll och skickar en sådan här fin present anonymt... Vill ju tacka ordentligt och ge hundra kramar!

 

När Vilda vet vem som ger nicknamnet VIP-dagar så kommer det alltid brev om det via e-mail!

 

Yes, jag gick in på direkten och kollade mitt hotmail-konto men hittade absolut ingenting om detta här! Är ju nyfiken på vem det är och som är så jätte snäll emot mig... :-(

 

När Vilda inte vet vem givaren är så aktiveras bara nicknamnet med köpt tid i VIP-dagar och en anonym givare kan ha köpt via e-betalning genom att ange annat nicknamn än sitt eget eller via SMS. Det kan också vara inbetalningar till något av Vilda konton där bara ett nicknamn är angivet men ingen information från vem eller om det är en present!

 

Yes, nog är denna här snälla människan hemlig om man säger så...! :-(

 

Ibland betalas också en "annorlunda" siffra in tex. 20 kr och då kan det bli att ett nicknamn aktiveras med en ovanlig tid som 11 dagar.

 

Nopp... så är det inte här... Har räknat ut att det handlar om ett medlemsskap på 1 år och kostar 380 kr... Så jag är jätte nyfiken på vem denna här snälla människa är och varför människan gjorde det och framför allt vill jag tacka så mycket personligen!

 

Andra gånger går vi emot våra egna regler bara för att vi är för snälla...

Och en medlem som av någon anledning inte längre vill eller har möjlighet att vara medlem mer ber oss att lägga över den VIP-tiden som är kvar på ett medlemsskap till en väns nicknamn istället som en överraskning!

 

Nepp, det stämmer inte heller in på detta här!

 

Med andra  ord, det finns MÅNGA sätt som ett nicknamn kan få VIP!

 

Min värld har nyss upplysts om detta...! Nu har jag psykbryt på vem det är och varför... :-(

 

Jag vet inte vem det är och jag har inga direkta misstankar åt något håll förutom...  Ja, jag vet inte...!

 

Jag har lekt privatdeckare här en stund... Kommit upp med något har jag inte gjort...!

 

Därför denna här Efterlysningen - Hör jätte gärna av dig du supersnälla människa! :-)


Jag
Av ♥ Mira ♥ - 16 april 2011 15:52





Ge detta hjärta ♥ till alla som du inte vill förlora under 2011,även till mej om du vill!

Försök att samla 12 hjärtan,det är inte lätt ♥

Av ♥ Mira ♥ - 16 april 2011 15:33




Jag fick nyss syn på att jag inte har lagt in min favorit-tjej Vanessa Lopez från Big Brother 2011 i mina smultronställen, lika bra att jag gör det nu på en gång!  Vimsig som jag är...! *S*

 

Vanessa har  en blogg och om du klickar här så kommer du dit! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 16 april 2011 15:31




Nu har man badat hett skumbad och snart blir det att ta en promenad och handla det som jag var vimsig nog för att glömma igår att handa...! Vet inte, kanske börjar bli gammal och senil..  Snart har jag åldern inne för det! *S*

 

Jag har kikat ut genom fönstret och det är sol och blå himmel är i Brickehill i Örebro Stad! Undrar bara om det är någon värme i luften...

 

Jag vet inte än när pojkvännen kommer hit fast det lär ju bli innan halvsju för vi ska lyssa till DJ Clabbe på P4 som drar igång 18.30 ikväll...!

 

Yeah.. snart dax för att Brickehills Prinsessan att dra ut och bli bländad av 1000-wattaren, bäst att ta på sig sina coola mörka solglasögon! ;-)

Jag

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards