Alla inlägg under april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 12:11

Nu i veckan som har varit så spelade 5 Leadsingers in årets BB-låt med Basshunter och det lottades ut ett VIP-pass bland de deltagarna som inte blev utvalda till Leadsingers som Martin vann och han var där när de 5 Leadsingers skulle stylas i håret och bli fina och Martin var sur för att han inte fick samma sak!

 

Detta här tog Gry fasta på och sa till Martin i direktsändning igår på veckofinalen att hon hade en present till honom och han skulle få öppna det efter kl. 23.00 för att hon skulle hinna hem och titta och det lovade han.

 

Martin öppnade sin present från Gry strax efter 23.00 och detta här var inte den present som han hade väntat... *S*

 

Martin fick ett rim med det lilla paketet som löd så här:

Hoppas du med denna produkt läker dina sår,
för att du inte veckan inte fick stylat ditt hår.
Men för att förvandlas till snygging från valp,
måste man ha rikligt med barr på sin skalp.
 
Martin öppnad paketet och det var ett håravfallsmedel...
Recrea forte - endast för män, mot håravfall! 
Att användas i hårbotten, stimulerar håråterväxt vid tunnhårighet.
 
Hela huset har ju Martin och att han börjar bli lite tunnhårig som ett stående skämt sedan Peter upptäckt att Martin börjar bli lite tunnhårig och han har bla. jämförts med Skalle-Per, spelad av den tyvärr bortgångna Per Oscarsson, i Ronja Rövardotter.
 
Martin hävdar bestämt att det bara är en virvel...! *S*
 
Katerina hjälpte Martin att ha i detta här medlet i håret, få se om det blir något resultat och någon skillnad... *S*
Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 11:50

Igår i veckofinalen  avslöjades vilket uppdrag BB-deltagarna ska få denna här veckan och Gry sa att det var ohälsan i sin renaste form...!

 

Veckans uppdrag är uppdelat i två delar och första delen av uppdraget ska deltagarna först gå upp i vikt så mycket de kan och den andra delen går ut på att gå ned så mycket de kan.

 

De kommer att vägas in gemensamt och från måndagkväll till onsdagkväll ska deltagarna äta så mycket godis och andra onyttigheter som möjligt att gå upp i vikt.

 

På torsdag vänder uppdraget och fram tills på söndag ska deltagarna istället komma i form och gå ned så mycket de kan och till sin hjälp får de personliga tränare!

 

Hela BB-gänget är inte medvetna om att de ska gå upp i vikt för att sedan gå ner i vikt...! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 11:38




Vissa av deltagarna... Ett helt gäng bestående av Rodney, Sara, Gurkan och Martin har brytit emot regler och därför ska de bestraffas.

 

Big Brother har skickat in en bur  igår i direktsändningen där de ska sitta en timme åt gången och en och en och endast de som ska sitta i buren får vara där i buren och ingen annan och de får inte röra någon annan utanför buren eller äta eller dricka något under tiden!

 

Ja, så går det när man bryter emot Big Brother och deras tuffa regler! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 10:52

Jag har fullt ös medvetslös-planer idag... Ska försöka vakna till liv och göra mig iordning och dra ut på stan och göra stan osäker och ordna med vissa saker!

 

På eftermiddagen så ska jag träffa pojkvännen och hänga med honom till bowlingen, han spelar ju ligamatch idag och vill gärna ha sin maskot med sig!*S*

 

Vackert vårväder är det också... Har nyss kikat ut genom fönstret och 1000-wattaren bländar allt i sin väg och som bakgrund en blå himmel! :-)

Jag undrar hur många grader det är... Vänta, ska kolla...! *S* Det är 27+ men då är det i solen som är termometern är och solen har värmt där hela förmiddagen..!

 

Ja, får se när man kommer hem ikväll, det blir väl mellan halvnio-nio, får se om man orkar blogga nåt... Kanske nåt inlägg om jag inte är för trött..! *S*

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 10:31

Jag tror att Katerina gör en Carolina Gynning...

Den känslan fick jag efter tredje gången hon fick vara kvar i huset när hon var nominerad i BB-huset!

 

Det var samma sak med Carolina Gynning, hon var med i Big Brother 2004 och hade sin personlighet och stil och sätt och var sig själv med humör och temperament och hon är ärlig rakt igenom och säger vad hon tycker och tänker.

 

Carolina var nominerad var och varenda gång och satt säkert och kom till finalen och vann Big Brother 2004!

 

Katerina kan göra en Carolina Gynning, jag svär på Gud... Hon gör det! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 10:07



Dagens Gott & Blandat:

 

Jävlaranamma  -  Äntligen Måndag

 

Därför:

 

Det är Måndag och ny vecka idag..!

Känns Måndagar jobbiga...
Lyssna på den här så känns allt mycket bättre! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 09:00




Dagens Låt:

 

The Clash   -  Rock The Casbah

 

Därför:

 

Jag älskar punk, både svensk och utländsk,  och The Clash tillhör en av favoriterna och här är en av mina absoluta älsklingslåtar Rock The Casbah! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 01:14

Nu får det bli att dyka ner i sängen och drömma sött om min älskling som är hemma hos sig... Snart sover jag här över tangenterna.. *S*

 

Jag ska upp i vettig tid imorgon också, ska hänga med pojkvännen till bowlingen, han har tävling och spelar i ligan, och jag hoppas att de vinner! *S*

 

Jo, pojkvännen åkte här ifrån efter Big Brother hade slutat och tog bussen kvart i elva... han behöver sova, inte bara...  *Censur* ;-) Han ska upp tidigt imorgon och jobba hela dagen och behöver sin sömn! :-)

 

Så nu säger jag natti natti och fortsätter att blogga imorgon! :-)

Jag

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards