Alla inlägg den 12 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 14:41


Det är ingen studio utan en specialinbjuden VIP-Gäst!

 

Nu har Big Brother ordnat det och har en tävling för de sex som inte blev utvalda av Basshunter och fick komma in i studion och vara en av de 5 leadsingers på  BB-låten.

 

Den som sköter vårstädningen bäst enligt tittarna kommer att belönas med ett VIP-pass till studion och njuta av studiens lyx och därmed slippa de hushållsuppgifter som väntar under resten av veckan!

 

Vem det blir som får det eftertraktade VIP-passet...

Är det Katerina, Martin, Peter, Madde Christian eller Rodney?

 

Du avgör här på Big Brothers hemsida!

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 14:30



Jag tittade på Big Brother igårkväll och där visades en jävligt bra sak och det var några stycken som satt och pratade i soffan och Patrik säger att det finns någon där på utsidan som han tycker om väldigt mycket...

 

Ja, jag är inte den enda som reagerar på Patrik och hans fucking jävla agerande och beteende... !

 

Katerina reagerade omedelbart och gick på Patrik och frågade honom rakt ut om han trodde att denna här tjejen är kvar för honom, så som han har hållit på i BB-huset med speciellt två tjejer, Annie och Madde...

 

Katerina sa också att om hon skulle ha varit den tjejen så skulle hon bett honom att dra åt helvete och han skulle aldrig komma i närheten av henne något mer och aldrig någonsin prata med henne!

 

Katerina vände sig direkt till kameran när hon sa att denna här tjejen är inte en riktig kvinna om hon finns kvar där för honom, och hon svor på sin mammas grav...!

 

Jag håller med Katerina helt och hållet i detta här, jag kunde inte ha sagt det bättre själv!

 

Jag blir enbart förbannad på såna här fucking killar som Patrik!

 

Jag såg en interjuv med honom här på internet, han interjuvades efter han hade kommit ut ur BB-huset och reporten sa att han hade haft sex ju där inne i huset... Patrik bara flinar och säger "Har jag... Neeeejjjjjjj, inte som jag vet!

Denna här reporten kontrar med att de bilder som har visats i visar på det och Patrik nekar till det och säger att det vet han ingenting om...!

 

Vad fan... är han helt IQ-befriad eller.... Någon borde ha upplyst honom att det är kameror både i Oasen och själva BB-huset!

 

Patrik säger också till reporten att han tycker Annie är en bra tjej och den av alla som är vettigaste där inne i huset men att det gick för långt med Annie och han borde inte gjort något med henne och att han var dålig på att säga ifrån.

 

Patrik kommer in på Madde också och säger att hon och han är lika och gillar att ha kul!

 

Vad fan.... Om han nu har en tjej där på utsidan som han tycker mycket om så ska han väl inte överhuvudtaget titta åt andra tjejer och ha kul med andra tjejer!

 

Patrik har bevisat vad han går för "NOT SERIÖS & PLAYER", tänk om han blir tillsammans med en tjej, då vet hon vad han går för... Han gillar att ha kul med andra tjejer, sedan skit de samma om det finns en tjej i hans liv typ!

 

Patrik och alla killar som honom kan dra åt helvete och brinna där för evigt och det är där som alla oseriösa players hör hemma!

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 14:00



Jag hittade ett supercoolt musikställe här på internet  i okt. 2007 som heter SoundClick och där brukar jag hänga ibland!

 

SoundClick  i mina Smultronställen, kom dit du också...!

Mitt nick där på SoundClick  är MiraBellis! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 13:45




Den icecoola yrvädret med den fina skånskan Caroline Gynning...

Caroline var med i Big Brother 2004 och vann finalen och hon var min favorit i BB det året och hur kul som helst att hon tog hem det! :-)

 

Carolina har en blogg som heter I swear to tell the truth and other stories  och jag följer Carolina och  hennes blogg och det är inte bara en blogg utan som en hemsida med smått och gott om henne! :-)

 

Kika in till Carolina du med, du lär inte ångra dig! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 12 april 2011 13:00




Dagens Låt:

 

Mohombi -  Bumpy Ride

 

Därför:

Jag gillar denna här låten Bumpy Ride och är en av mina absoluta favoritlåtar!

Den ice coola snygga Mohombi är eyecandy på högsta leavel.. Sexy Sexy Sexy!  Fuck your eyes girls! ;-)





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards