Alla inlägg den 13 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 12:49



Ingen har väl undgått som stod på  löpet till  Expressen...!

 

 Ola Lindholm tagen för knark!

 

Ja, killen med Kamratposten och populära  barnprogram och kidzen stora idol och favvoprogramledare har  fått misstankar om att ha droger på sig och har tagit det på en fotbollsmatch i Söndags då han var och tittade på matchen Mjällby - AIK! Polisen plockade in honom och han fick lämna ett urinprov och detta här provet blir klart om två veckor.

 

Själv påstår han att han inte har tagit droger överhuvudtaget och går ut med ett pressmeddelande och förklarar hela situationen!

 

OM nu inte han har tagit droger, som han nu påstår, är det verkligen okey att hänga ut en oskyldig människa och få honom dömd på förhand och det är biverkningar på det hela, det här kan ödelägga hela hans karriär m.m.

 

OM han nu är helt oskyldig, vilket man får svar på om två veckor, så går säkert Expressen ut med att han hade kontaktas inför denna här artikeln om ett uttalande, vilket är standard, och han avböjde eller ville inte kommentera det! Media försöker alltid skydda sig själva, även om de har gjort fel, vilket är för jävligt, varför inte stå för saker och misstag...!

 

Istället kan Expressen gå ut med att Ola Lindholm har tagits in för en kontroll och att svar fås om 2 veckor...!

Tyvärr, han är redan dömd efter Expressens artikel!

 

Eller vet Expressen någonting som vi andra inte vet...?

 

Ola Lindholm har gått ut med ett pressmeddelande:

 

“Med anledning av misstankarna mot mig.

Jag gick på fotboll i söndags. Jag gick tidigt från matchen då mitt favoritlag Mjällby fick storstryk och jag satt mitt i en AIK-klack. Det var inget bra ställe för en Mjällbysupporter. 500 meter från arenan blev jag ifattsprungen och konfronterad av två poliser som sa att dom misstänkte att jag hade narkotika på mig. Det hade jag  givetvis inte. De ville då ta ett urinprov som jag genast ställde upp på. Det urinprovet togs under en trappa i en trappuppgång nära Råsunda, med folk i huset passerandes. Efter det såg poliserna mig gå till min bil för att köra hem.

Det ska ta två veckor till det testet är klart. När jag får testresultatet kommer jag att kommentera detta vidare. Jag är inte orolig. Jag vet att jag inte tagit någon form av narkotika. 

Ola Lindholm ”

;-)

Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 12:45




 

Kvinnor är bäst på att köra bil!
Kvinnor gör sig bäst som chefer!
Kvinnor kan mest om båtar!
Kvinnor är bäst på jakt!
Kvinnor är bäst på mekanik!
Kvinnor är bäst på elektronik!
Kvinnor kan ALLT!
Kvinnor är bäst på... Tja... Det mesta egentligen :)

Och till er män som vill kommentera detta, vänta på er tur och låt den man med minst penis börja ;)

Av ♥ Mira ♥ - 13 april 2011 08:00




Dagens Låt:

 

Madonna Feat. Justin Timberlake - 4 Minutes

 

Därför:


Madonna är en stor ikon och har gjort kultmusik  på 80-talet som bla. mina absoluta favoritlåtar Like a virgin,  Lucky Star, Holiday, Into The Grove och jag har älskat Madonnas och henns musik enda sedan hon slog igenom i början av 80-talet och jag älskade filmen Susan, var är du?  Eller på engleska, Desperately Seeking Susan! Där hon hade huvudrollen! Madonna sjöng filmlåten Into The Grove i Susan, var är du?


För mig är Madonna allra bäst på 80-talet, sorry, 90-talet gick det utför och jag gillar bara två-tre låtar från det deceniumet, tyvärr så är det lika dant med 2000-talet...


Har hittat ett par stycken låtar som jag gillar...!

Här är en av dom, lyssna och njut och titta på videon, hon är helt suveränt proffsig och fräsch och kan slå rena knock outen på 20-åringar som tror att de är någonting! :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards