Alla inlägg den 15 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 15 april 2011 23:02



Det har varit en soft kväll och tittat på tv men inte mycket att se förutom Big Brother på TV 11 och en liten fredagsdrink, cheerssss! *S*


Får se vad som händer resten av kvällen... Blir väl att hänga här framför datorn och surfa på internet och vara på YouTube och hitta  bra låtar! :-)


Pojkvännen är hemma hos sig och han kommer hit imorgon... Jiiippppiieeeeee! :-)

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 15 april 2011 23:00




Dagens Tips:

Surfa på YouTube och hitta oväntade bra låtar som du aldrig har hört tidigare! ;-)

 

Dagens Frukost:

Inte mycket iallafall, kan inte äta på morgonen, har det efter min kära mamma.. *S* Fast försökte få ner lite The och en halv macka med ost!

 

Dagens Beroende:

Att använada lypsyl!

 

Dagens Vill Ha:

Solbränna! Hmmm jag blir aldrig brun även om jag solar, har tyvärr för ljus hud och det tar ingenting även om jag är en hel sommar i solen...! :-(

 

Dagens Ros:

Till en tjejvän som behöver uppmuntran nu när hon är sjuk och sjukvården vägrar att hjälpa henne, inte lätt läge för henne och samtidigt ta hand om barn och familj och hemmet och så här har hon haft det en längre tid!

 

Dagens Ris:

Till den svenska sjukvården, motivering, ja, det behövs inte kommenteras förutom att det är under all kritik och att de vägrar att lyssna och ta åt sig och hjälpa sjuka människor när de gång på gång söker vård och hjälp och blir avvisade och att de vägrar att ta emot!

Undrar vad deras jävla fucking problem är???

 

Dagens Irration:

VARFÖR ska Gurkan i Big Brother synas och höras mest...?

Kändiskåt eller... med tanke på att ha har varit med i en rad av såpor och nu Big Brother...!

Tycker jävligt synd om de som bor ihop med honom där i huset!

 

Dagens Upptäckt:

Jag såg att jag börjar bli väldigt mörk i hårbotten, dax att färga det! Får se när jag gör det...  Jag är egentligen brunett i grunden och färgar det åt det ljusa hållet!

 

Dagens Fundering:

Varför blir man äldre och äldre och till slut gammal för... Varför kan man inte bli yngre och yngre och ung igen... Kan bli en nice upplevelse att bli en fjortiz igen! *S*

 

Dagens Finaste:

Hittade kort här på datorn på min fina pojkvän... Mums vad han är fin! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 15 april 2011 22:49



Jag hittade min mammas snapsvisebok...

Här är en favvo som hon brukade sjunga! *S*


Melodin: Vill Ni Se En Stjärna, ni vet den med Sarha Leander!


Vill du ha en pärla

ta då mej!

Du får mycket gärna

svälja mej!

Dina ögon slutna

bara riktigt njuta

av en liten Renat

Absoluta!

;-)

Av ♥ Mira ♥ - 15 april 2011 22:38



Det är två tjejer som möttes på gatan och stannade till för att prata en stund och ena tjejen väntar barn och den andra undrar om det ska bli en pojke eller flicka.


Hennes väninna svarar att det blir en pojke, för det har hon sett på ultraljudet.


Då undrar hon vad väninnan har tänkt ut för namn till pojken och väninnan svarar:


- Om han är mörk så ska han heta Ricardo och om han är ljus så ska han heta  Anton!

Av ♥ Mira ♥ - 15 april 2011 22:27




Här har jag en ny länk till mina smultronställen, hittade den underbara gitaristen Sungha Jung och hans hemsida, klicka här så kommer du hit! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 15 april 2011 21:27





På gårkvällens fest i Big Brother så hade de hångeltävling i poolen igår och de tävlade i lag... Det går visst vilt till på deras partyn! *S*

 

Peter säger att det var en fantastisk kväll och en riktig höjdarfest och med tanke på hångelpartyt i poolen så  säger han i bikten att han kan avslöja vem som är bäst att hångla och att det är Rodney! Alla andra är som elvispar i munnen... Och den som är sämst på att hångla är Sonia!

 

Peter hälsar till alla de ute att de som har tänkt att hångla med Rodney ska göra det! Men de som har tänkt att hångla med Sonia ska inte göra det för hon är helt kass på det och hon är som trean på elvispen! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 15 april 2011 20:49




Jag gillar en gitarist som heter Trace Bundy och jag hittade honom på YouTube, här är han med en mycket vacker och fin låt som jag bara älskar,Pachelbel's Canon!

 

Lyssna och njut! ;-) 

Av ♥ Mira ♥ - 15 april 2011 19:14

Nu har jag lagt in den underbara gitaristen Trace Bundy och hans hemsida i mina Smultronställen!

 

kika gärna in hos Trace, klickahär så kommer du dit till hemsidan! ;-)

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards