Alla inlägg den 18 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 11:38




Vissa av deltagarna... Ett helt gäng bestående av Rodney, Sara, Gurkan och Martin har brytit emot regler och därför ska de bestraffas.

 

Big Brother har skickat in en bur  igår i direktsändningen där de ska sitta en timme åt gången och en och en och endast de som ska sitta i buren får vara där i buren och ingen annan och de får inte röra någon annan utanför buren eller äta eller dricka något under tiden!

 

Ja, så går det när man bryter emot Big Brother och deras tuffa regler! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 10:52

Jag har fullt ös medvetslös-planer idag... Ska försöka vakna till liv och göra mig iordning och dra ut på stan och göra stan osäker och ordna med vissa saker!

 

På eftermiddagen så ska jag träffa pojkvännen och hänga med honom till bowlingen, han spelar ju ligamatch idag och vill gärna ha sin maskot med sig!*S*

 

Vackert vårväder är det också... Har nyss kikat ut genom fönstret och 1000-wattaren bländar allt i sin väg och som bakgrund en blå himmel! :-)

Jag undrar hur många grader det är... Vänta, ska kolla...! *S* Det är 27+ men då är det i solen som är termometern är och solen har värmt där hela förmiddagen..!

 

Ja, får se när man kommer hem ikväll, det blir väl mellan halvnio-nio, får se om man orkar blogga nåt... Kanske nåt inlägg om jag inte är för trött..! *S*

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 10:31

Jag tror att Katerina gör en Carolina Gynning...

Den känslan fick jag efter tredje gången hon fick vara kvar i huset när hon var nominerad i BB-huset!

 

Det var samma sak med Carolina Gynning, hon var med i Big Brother 2004 och hade sin personlighet och stil och sätt och var sig själv med humör och temperament och hon är ärlig rakt igenom och säger vad hon tycker och tänker.

 

Carolina var nominerad var och varenda gång och satt säkert och kom till finalen och vann Big Brother 2004!

 

Katerina kan göra en Carolina Gynning, jag svär på Gud... Hon gör det! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 10:07



Dagens Gott & Blandat:

 

Jävlaranamma  -  Äntligen Måndag

 

Därför:

 

Det är Måndag och ny vecka idag..!

Känns Måndagar jobbiga...
Lyssna på den här så känns allt mycket bättre! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 09:00




Dagens Låt:

 

The Clash   -  Rock The Casbah

 

Därför:

 

Jag älskar punk, både svensk och utländsk,  och The Clash tillhör en av favoriterna och här är en av mina absoluta älsklingslåtar Rock The Casbah! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 01:14

Nu får det bli att dyka ner i sängen och drömma sött om min älskling som är hemma hos sig... Snart sover jag här över tangenterna.. *S*

 

Jag ska upp i vettig tid imorgon också, ska hänga med pojkvännen till bowlingen, han har tävling och spelar i ligan, och jag hoppas att de vinner! *S*

 

Jo, pojkvännen åkte här ifrån efter Big Brother hade slutat och tog bussen kvart i elva... han behöver sova, inte bara...  *Censur* ;-) Han ska upp tidigt imorgon och jobba hela dagen och behöver sin sömn! :-)

 

Så nu säger jag natti natti och fortsätter att blogga imorgon! :-)

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 01:02

Det var ju veckofinal i Big Brother och det stod mellan Katerina, Annie och Madeleine och tyvärr så blev det Annie som hade minst stöd och röster och fick lämna huset!

 

Jag hade hoppats på att det var Madde som fick åka ut och jag kan inte förstå att och varför Madde är mer populärare i huset än Annie är... Om man ska jämnföra, så okey, bägge två är osynliga och kanske inte så bra på att ta för sig m.m., men Annie var ju bättre på det och syntes mer än Madde som var fucking tyst och osynlig och ännu mer tristare än Annie.. !

 

Tack svenska folket att den underbara Katerina har stödet och att folk gillar henne, hon är som hon är och hon spelar ingen annan eller nåt sånt utan är äkta rakt igenom! Det är bra att folket utanför huset har sett och insett det och det är därför hon sitter säkert och det var faktist för femte gången hon var nominerad och hon är inte ut ur huset, det säger allt!

Av ♥ Mira ♥ - 18 april 2011 00:17

Min dotter Madeleine berättade en intressant sak för mig på telefonen, de som har aspergers syndrom får inte längre gå i särskolan och få undervisning utan det har blivit en lagändring på att de måste gå i en vanlig skola!

 

Jag personligen tycker det är helt fucking insain, jag kan en del om funktionshinder och de borde ha rätt och möjlighet att gå i särskolan, de finns dom som inte klarar av en vanlig skolgång med studier och kanske behöver det som finns i särskolan för att klara av en skolgång anpassad efter elvens behov och nivå som hon/han befinner sig på, m.m.

 

Vad fan är det för fucking fel på svenska poltiker???

 

Ska man slå undan benen på de som har funktionshinder ännu mer än läget är för dom nu eller...???

 

Jag förstår inte det logiska i detta här beslutet och det är för bedrövligt och under all kritik att detta här beslutet har fattas av en bunt IQ-befriade idioter till politiker!

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards