Alla inlägg den 20 april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 14:00

Jag har bara testat och lekt i Photoshop lite... Med de kort som togs på stan igår... När min pojkvän och jag flanerade runt i city, Örebro Stad! :-)



  


  


    


   


   

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 11:30

Om du mördades, skulle jag inte gå till din begravning eftersom jag skulle vara i fängelse för att ha dödat idioten som dödade dig!

Vi är riktiga polare, vi lever tillsammans, vi dör tillsammans!

Skicka det här till dem som betyder mest för dig

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 10:30

Här är texten lyrics  till Big Brothers offciella låt  2011

Fest I Hela Huset !

 

 

 

Är ni med jao, in the club jao

Like jalla allihopa
"Kan ni höra oss ropa!"

Wo–o–o–oh, wo–o–o–o–o–oh
Wo–o–o–oh, wo–o–o–o–o–oh

Ready for takeoff

Kom igen babe - so shake that booty ey
Kom igen babe - so shake that booty ey
Alla brudar på golvet kom igen och säg
Hey, hey, in the air, air
Det är så jävla fett gottmed fisk shot

Kom igen bro, can you feel the flow
Wassap wassap, wanna party or what, say
Wo–o–o–oh, wo–o–o–o–o–oh
Fett med ös medvetslös, glor du på såsa på

[Refräng:]
Wo–o-o–oh känner ni ruset
Wo–o–o-o-o-oh det är fest i hela huset
Wo–o-o–oh känner ni ruset
Wo–o–o-o-o-oh det är fest i hela huset
Fest i hela huset, fest i hela huset

You wanna party-party
(E-ey) In the club jao
(A-air) Är ni med jao
So shake that booty ey
So shake that booty ey

Wo–o-o–oh

Kom igen jalla jalla en fet kebab till alla

[Refräng:]
Wo–o-o–oh känner ni ruset
Wo–o–o-o-o-oh det är fest i hela huset
Wo–o-o–oh känner ni ruset
Wo–o–o-o-o-oh det är fest i hela huset

Like vill ni ha mer
Hoppa upp och ner

Like vill ni ha mer
Hoppa upp och ner

Baby
Go, feel the flow

Är ni med jao, in the club jao

Kärlech och respekt till alla
Punkt och slut
(Ha-ha-ha-ha)

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 09:30

Här är några kort från i måndags, 18 April 2011,  då min pojkvän hade match på Strike & Co  i Örebro  Stad!


Min pojkvän och två andra ur bowlingklubben spelade ligamatch och tyvärr, de förlorade stort, över tusen poäng..!


Min pojkvän och en annan kille brukar ha de ordinarie platserna och sedan är det en plats där olika spelare får turas om att spela när det är ligamatch!




  


  


    


  


   

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 09:15

Dagens Gott & Blandat:

 

Officiella Big Brother 2000 Låten   Mediahora

 

Därför:

På tal om Officiella Big Brother låtar i Sverige... Nu när BB:s senaste låt har kommit ut..!

Detta här ren nostalgi... Här är den allra första officiella Big Brother-låten Mediahora från det året som Big Brother drog igång här i Sverige, 2000!

 

Lyssna och njut och ta nostalgitrippen bakåt i tiden! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 09:00

Här är några fler kort som blev tagna nu idag som min pojkvän och jag flanerade runt i city från  Örebro Stad!



 


Drottninggatan åt Norr-hållet



    


Drottninggatan åt Söder med Krämaren på vänster hand



   


Våghustorget

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 09:00



Dagens Låt:

 

Captain Hollywood Projekt  -  More And More

 

Därför:

 

Detta här är en kultlåt och en icecool trendsättare inom musiken från 90-talet och låten toksnurrade runt på uteställen och denna här låten har man dansat mycket till och jag älskar den! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 20 april 2011 08:15


 



Om någon undrar vart i Örebro Stad... Brickehill! I say no more! ;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards