Alla inlägg under april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 25 april 2011 14:41

Här är en Exklusiv interjuv med Rodney efter han har röstas ut ur Big Brother-huset och han själv säger att det är något med utröstningen och åka ut med en enda röst... Nej, enligt Rodney är detta här uppgjort!


Rodney avslutar med att människorna som har sett honom i Big Brother-huset ska skilja på den personen som de såg i BB-huset och den privata Rodney och att han gick in i huset för att ge och skapa underhållning och det finns vissa saker som han inte står för, bla. hitlerhälsningen!


Här är länken till Rodneys exklusiva interjuv, klicka här så kommer du dit!

Av ♥ Mira ♥ - 25 april 2011 14:35

Ja, som jag har sett och hört är alla chockade av hur Rodney kunde få flest röster och det skumma är att enligt programledaren Gry så var det jämnt i röstningen och det skilde enbart en enda röst... Hur det nu kan komma sig... och att det föll på Rodney och han fick lämna Big Brother!

 

Det har förekommit mycket snack om att detta här ska vara uppgjort av Tv 11, varför kan man ju enbart spekulera i men det troligaste är att Rodney är för mycket för Tv 11 med bla. skandaler, hets emot folkgrupp, hitlerhälsningar, polisanmälningar, förstörelse i BB-huset, m.m.

 

En sak är säker, nåt mysko är det med denna här utröstningen och efterspelet av Big Brother och Tv 11!

 

 Nej, jag har aldrig gillat Rodney men detta här är för mycket och varför skulle han enbart förlora med en enda röst och åka ut på det...

Enligt Gry så var det otroligt jämnt och att det enbart skilde en röst mellan den som fick lämna och den som kom där efter. Hur stor procent chans är det till att det skiljer bara en röst...

 

Helt klart är Rodney och Katerina de populäraste av de som var nominerade och Madelene som var för övrigt nominerad för andra gången  och minst populär i hela huset sitter säkert och får stanna kvar... 

 

Det är något fel  här och någonting som inte stämmer!

Av ♥ Mira ♥ - 25 april 2011 14:00



Dagens Gott & Blandat:

 

Magnus Betnér Ur  I Ditt Ansikte,  Stand Up I Kyrkan

 

Därför:

Jag gillar Magnus Betnér och hans Stand Up och stil , behöver jag säga något mer..! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 25 april 2011 13:45




Dagens Låt:

King Herod: Jesus Christ Superstar

 

Därför:

Det är påsk och Jesus och den bibliska historien har samröre med påskhögtiden!

 

Denna här långfilmen Jesus Christ Superstar såg jag för allra första gången i slutet på 70-talet när jag konfirmerade mig och var på konfaläger i Jämshög utanför Olofström i Blekinge i fem veckor!

Fina minnen om man säger så...! ;-)

Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 23:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 23:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 23:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 23:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards