Alla inlägg under april 2011

Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 23:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 23:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 23:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 23:30

Dagens Dröm:

För en gångs skull så har drömmen blivit till verklighet, min pojkvän stannar här nu inatt... han brukar ju alltid åka hem efter Big Brother på söndagar för att han ska sova hemma och upp och jobba på måndagen.. Nu är det påskhelg och han är ledig... och kan vara hos mig! ;-)

 

Dagens Mat:

Hemmagjorda köttbullar, hemmagjord gräddsås, potatis, lingonsylt!

 

Dagens Tv-Program:

Mästarnas Mästare på Svt 1

Big Brother på Tv 11

 

Dagens Sjukaste:

Att inte Madelene åkte ut ur Big Brother nu ikväll, det är andra gången hon är nominerad och nu ikväll så åker Rodney ut och förra söndagen var det Annie som fick lämna Big Brother... När ska Madelene åka ut ur Big Brother, hon kan fasen inte sitta säkert något mer!

 

Dagens Överraskning:

Att det var Rodney som fick lämna Big Brother nu ikväll, trodde att han och Katerina skulle sitta säkert och den som fick lämna var Madelene! Helt otippat detta här med Rodney!

 

Dagens Väder:

En strålande 1000-wattare på den blåa himmlen och pojkvännen och jag tog en skön promenad och tog en glass  och satt på parkbänken och myste!

 

Dagens Fjortiz:

Ja, vad ska man säga... Pojkvännen och jag var ute i det vackra vårvädret nu idag, satt på parkbänken och tog en glass och hade hångelparty... Några stycken jalla jalla tonårsgrabbar stod en bit längre bort... och när vi slutade så ropade dom typ en gång till efter vår kyss... Fan... kände oss som fjortizar som hängde på skolgården typ... Jag ropade till dom att nej, glöm det, vi ska inte ha nåt mer hångelparty. Då ropade the leader of the gang till mig typ skäms du för honom... Och  jag ropade att det gjorde jag inte!

Inte nog med det... det gick förbi oss ett par gånger och sista gången så hade det kommit fler kompisar till jalla jalla killgänget och the leader of the gang stannade till vid oss och tittade på oss där vi satt och sa att dom där är kära... Visst... sa jag... 7e himmlen! *S*

 

Dagens  Sötnos:

Min Pojkvän! Tog en massa fina bilder på honom nu idag, ska ladda ner dom till datorn och fixa till dom och sedan efter det så ska korten ut på

bloggen! :-)

 

Dagens Aktivitet:

Har varit nyttig idag, har tvättat, både kläder och pojkvännens arbetskläder och köksmattorna! Jag och pojkvännen hjälptes åt  att sopa rent på altanen på framsidan och jag rensade i rabatten på framsidan!:-) Nu är det bara baksidan kvar med gräsmattan och rabatten... !

 

Dagens Beroende:

Min pojkvän! Kommer ju får psykbryt imorgonkväll när han ska åka hem till sig och toksaknar honom som fan..! :-(

Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 22:45

Nu ikväll har det varit veckofinal och utrösting i Big Brother och det var triss i nomineringar och det var Rodney, Katerina och Madelene som var nominerade och det var mycket jämnt i röstning och den som fick lämna BB är Rodney med en rösts marginal ner till nästa person!

 

Detta här var otippat och oväntat, tror att de allra flesta trodde att Madelene skulle åka ut...!

 

Rodney blev ju autonominerad för att han hade öppnat en nödutgångsdörr och tyvärr så hade han  oturen att åka ut på en sådan grej, om han inte hade gjort det så skulle han aldrig varit nominerad eller åkt ut!

 

Ja... som alla kunde se så var inte Sanna med i publiken, tjejen  som också var där inne i huset men blev utröstad på ett tidigt stadium... Hon och Rodney förlovade sig ju inne i huset efter bara en vecka eller två...!

 

Får se hur huset klarar sig utan Rodney, det är ju helt klart en färgstark person som försvinner ut ur BB-huset..!

Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 19:45

Nalle Puh och company är kriminella!!!

Nalle Puh:
En dum halvnaken björn. Livnär sig på honung. När honungen är slut så snor han från andra. Är det så det ska vara? Uppmana till stöld. Ska det vara en förebild?

Nasse:
En nazist. Dom har en nazist med i serien. Det är nåt som är fel. Här kämpar vi för att stoppa NSF:s framfart i Sverige och har helt glömt bort att en av våra mest populära serier har en nazist med i bilden. Bilden av att Nasse är feg och rädd för allting är bara en yttre mantel. Han sitter och smider planer för att kunna ta över världen och skapa den perfekta rasen.

Tiger:
Han hoppar helt oskyldigt på folk. En uppmaning till våld! Ni vet hur det är på gatorna. Våldet och tittande på Nalle Puh går hand i hand.

Kanin:
Han har damp. Får raseriutbrott utan anledning. Står och hoppar skriker som han vore galen! Vilket han är. Oxå en figur som fördummar barnen när dom sitter där och tittar.

Ior:
En manodepressiv åsna. Ingen bra förebild. Folk känner igen sig i Ior. En uppmaning till självmord.

Uggla:
Läser sagor för dom små djuren och tar fram sin leksak. Helt klart en pedofil.

Sorken:
Jobbar nattetid i underjorden. Helt klart en langare som sprider sitt knark till alla djuren i skogen. Spindeln i nätet. Har sin egen maffia och dominerar skogen.

Kristoffer Robin:
Killen är sjuk i huvudet. Han pratar med gosedjur! Det säger väl allt?!?!

Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 08:00





Dagens Låt:

 

Michael Jackson & Hans Låt Bad Med Ett Gäng Söta Charmiga Kidz  En Ny Verision!

 

 

Därför:

 

Jag älskar Michael Jackson och hans låtar,showande, dansa, sjunga, koregrafi och hela paketet och det är ingen som toppar honom i det  The King Of Pop är odödlig och lever i hela världens hjärta och själ, även om han inte finns mer!

Av ♥ Mira ♥ - 24 april 2011 07:00




Dagens Gott & Blandat:

 

Hey Baberiba  -  Leif GW  Persson

 

Därför:

Jag älskar Hey Baberiba-gänget!

Jag älskar Leif GW Persson!

Här har man två i ett, titta och njut! :-)

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards