Alla inlägg den 9 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 9 maj 2011 23:55

Nu blir det sängen och sova, ska upp tidigt imorgonbitti och har Huset imorgon... Inte hippt ens en gång men måste!


Efter Huset imorgon lovade jag pojkvännen att vi skulle flanera på stan och ha det mysigt och fika på vårat favvo-cafe´och tända ljus i kyrkan..!


Får se när man är hemma imorgonkväll typ och om man orkar blogga nåt...!


Natti natti...!


 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 9 maj 2011 23:53

Dagens Tv-Program:

Big Brother på Tv 11

VM-Hockey på Tv 3

 

Dagens Fundering:

Hur fan tänkte folket när de röstade i Big Brother nu i Söndags..???

De vill ha kvar sömnpillert bitterfittan sliskiga falska skitsnackaren karlsloken gubbstrutten Peter istället för Katerina som det är en frisk fläkt över och hon är ett riktigt yrväder och som inte är falsk utan säger vad hon tycker och tänker och står för det och har empati och tar hand och är där för folk när de mår dåligt, till skillnad från den fucking bitterfittan Peter!

Ja, nu får Gurkan och Christian det tufft, länge leve Cirkusgänget, hoppas verkligen att Gurkan och Christian är kvar nu och slår ut dom en efter en i det andra gänget och är i finalen!

 

 

Dagens Mat:

Lammgrillspett och potatissallad och vanlig grönsallad!

 

Dagens Överraskning:

En person från förr kom upp på ett ställe, jätte kul!

 

Dagens Psykbryt:

Har fortfarande pyskbryt att det underbara Hjärtat Katerina fick lämna Big Brother! Balkan Forever!

 

Dagens Coolaste:

Jag är coolaste minigolfspelaren här hemma, gjorde hole-in-one på sista hålet och fick 15.000 poäng, pojkvännen fick bara 5000 poäng på samma spel! *S*

 

Dagens Saknad:

Den gamla goda tiden när min kära mamma  och mormor levde! :-(

 

Dagens Humör:

Njaaaa... Lite bättre är det men inte mycket och jag måste vara pigg tills imorgon för jag ska nämligen till Huset då!

 

Dagens Ros:

Till min underbara pojkvän för att han är så ordentlig av sig och cyklar försiktigt och har sin cykelhjälm på! :-)

 

Dagens Bowlare:

Min underbara söta pojkvän med sexy bak! *S*

Han var på Strike nu idag och spelade bowling, älskar dig min bowlingkung! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 9 maj 2011 23:29

Fy fan... :-(

 

Sverige förlorade matchen emot Kanada med 3-2!

 

De ville visst inte riktigt vinna idag...!

Skicka dom på motivationskurs omgående!


 

Av ♥ Mira ♥ - 9 maj 2011 20:29

Yeah... Sverige gjorde ett mål nu emot kanada och nu står det 1-1, bra gjort Sverige! *S*

 

Jag ska fortsätta titta här på hockey och heja på Sverige... Nu bådar fortsättning gott, Sverige är på gång och har fått chanser på mål, snart trillar väl målen in... Förhoppningsvis..! *S*


 

Av ♥ Mira ♥ - 9 maj 2011 20:16

Nu blir det att dyka ner i soffan och kolla på matchen Sverige - Kanada i VM-hockeyn!

 

Heja Heja Heja Sverige, nu krossar vi mos av Kanada med höga siffor! :-)


Nu har iallafall Sverige fått förstärkning av NHL-spelare och laget är fullsatt så nu är det bara tuta och köra! *S*

 

Hmmm det bådar ju gott nu när Kanada nyss gjorde ett mål... Undrar hur fortsättningen ser ut... :-(



 

Av ♥ Mira ♥ - 9 maj 2011 19:12

Yeah Yeah Yeah lilla hjärtat....;-)

Fan vad jag är fucking bra! *S*

 

Nu har jag invigt våren med lite minigolf och jag på sista hålet fick jag en hole-in-one och poängen slutade på 14.000 poäng på en 9-håls bana!

 

Kanske ska tillägga att det är på Facebook, hittade ett minigolfspel...! ;-)

 

Jag slog iallafall min pojkvän i samma minigolfspel, han fick bara 5000 poäng!

 

Vem ÄR bäst... Vem ÄR bäst... Vem ÄR bäst... ME! *S*

 

Det var nog tur det, är världens dåligaste förlorare, hatar att förlora!*S*


 

Av ♥ Mira ♥ - 9 maj 2011 18:20

Veckans uppdrag i Big Brother är Radioveckan och den drog gång imorse när programledaren Gry Forsell passade på att väcka deltagarna i sovrummet!

 

I veckans uppdrag ska deltagarna få göra sin röst hörd i etern och deltagarna kommer individuellt att få sända varsitt radioprogram och det är Live från huset och dirket hem till tittarna/lyssnarna!

 

Deltagarna får använda sin fantasi och programmen kan handla om allt och beröra allt mellan himmel och jord och den deltagaren som gjort den bästa radiosändningen kommer att belönas under söndagens live-sändning, veckofinalen!


 

Av ♥ Mira ♥ - 9 maj 2011 18:14

Den utröstade Katerina från Big Brother chattade idag kl. 13.00 och där avslöjade hon att pojkvännen är borta och att han inte finns kvar och att hon är singel nu!

Katerina vet inte varför eller orsaken eller anledningen till att han inte finns kvar!

 

Personligt tycker jag att killen är för jävlig och det minsta man kan begära att han lägger upp korten på bordet och säger sanningen!

 

Men det är ju killar i ett nötskal, har samma erfarenheter, men jag har aldrig blivit lämnad utan jag har alltid lämnat fast killar säger inte sanningen, känslor, m.m

 

Katerina har sagt också att denna här pojkvännen ville att hon skulle sova själv inne i huset och därför valde hon med respekt att sova så mycket som hon gjorde i bibloteket!

 

Vad fan håller denna här karljäveln på med...???

 

Det är han som inte ha respekt för Katerina och nu är han borta!

 

Jag hoppas verkligen att Katerina hittar en bra kille nu, hon säger själv att hon är en förhållande-tjej, inte en singel-tjej!

 

Vissa killar kan man vara utan i sitt liv!

Fuck killar, vissa vet inte vad kärlek och känslor är!

 

Hela världen finns full av bra killar där ute och Katerina kommer hitta någon som har respekt, är ärlig, snäll och go och som älskar henne på riktigt och som accepter henne och tar henne som hon är!


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards