Alla inlägg den 4 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 23:51


 


Nu blir det sängen och sova och drömma sött om underbara fina Pojkvännen!

Ska upp tidigt imorgonbitti och har vårdcentralen på sena förmiddagen, hoppas bara att man får penicillin nu!

 

Natti natti & Dröm sött! :-)

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 23:44

Jag har ju  Huset imorgon... och jag kan inte vara där imorgon och gå till vårdcentralen samtidigt...


Får höra av mig till Huset och förklara... Inte bra detta här!

Men jag måste gå till vårdcentralen och få penicillkuren, annars är det helt kört... Hälsan kommer först och främst!


Jag börjar ju 12.00 på huset och jag har en tid på vårdcentralen 11.15 Hinner inte... Sedan blir det att åka till apoteket och hämta ut medicinen.... och jag slutar 15.00 på Huset... tror inte att jag hinner tillbaka till Huset innan klockan 15.00


Vi har liksom inget apotek här i Brickehill utan man måste in till city...


Yes, det får bli Huset nästa vecka i stället! Sorry Huset!

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 23:26

Det finns bara en Gud och den Guden finns på riktigt...

Big Brother Guden!

Tjäna Guden och Du kommer att belönas himmelriksikt...


Ja jissessssss... vilken vecka deltagarna har i Big Brother-huset nu! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 23:20

Jag fick nyss ett sms av min söta fina Pojkvän, han berättade att Sverige vann med 6-2 över USA nu i hockey ikväll!

 

Yeah Yeah Yeah... It´s looking good for Sweden! *S*

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 22:50



Jag hittade några kort som är tagna i mars 2011 på min älskling när vi hade tvättis..! *S*

 

Man kan säga att jag hade långtråkigt när vi fick vänta en stund tills tvättmaskinerna blev klara och när jag har långtråkigt så drar jag alltid fram nallen och leker med den..! *S*



           


Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 22:06



 

Dagens Psykbryt:

Vill ju för fan i helvete ha en tid på vårdcentralen nu idag...  Inte imorgon! Vad är det för fucking sätt? Håller ju på att gå under...!

 

Dagens Nedräkning:

Yes, dagens nedräkning tills imorgon och vårdcentralen!

 

Dagens Sjukaste:

Det har jag bloggat om, det går att räkna ut om man har IQ!

 

Dagens Beroende:

Min sköna soffa med täcket och alla kuddarna och bara vila...! Och alvedonen och mycket att dricka!

 

Dagens Upptäckt:

Ja, jag hade visst vimsat bort mig igen... *S* Hade glömt bort att jag hade kort i nallen och ladda upp till datorn, de korten som togs vid valborgsmässofirandet i Saxon Parken, Brickehill, i Örebro Stad. Så det gjorde jag nu och fräschade upp dom i Photoshop och satte in det i bloggen och Facebook!

 

Dagens Vill Ha:

En penicillin-kur omgående tack och det NU!

 

Dagens Fundering:

Jag har inte varit sjuk så att man måste uppsöka vårdcentral och läkare på de  15 sista åren...Nu fan... Nu avlöser det efter varandra, undrar varför..?

 

Dagens Finaste:

Min underbara fina Pojkvän och alla hans söta fina sms och mail på Facebook! ;-)

 

Dagens Tv-Program:

Fyra Bröllop på Tv 4

Klockan Åtta Hos Stjärnorna på Tv 4

Big Brother på Tv 11

 

Dagens Mat:

Hemgjorda pannbiffar, hemmagjord gräddsås, potatis, lingonsylt!

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 19:38




Här är kort från valborgsmässofirandet i Saxon Park i Brickehill!

 

Det blev ett kort firande för pojkvännen och mig och vi gick innan de satte eld på brasan, det var nämligen för kallt och burrigt...! *S*

 

Fast lite kort blev det på den timmen vi var där.. Och vi såg kören som sjöng de traditionella vårsångerna och inledningen på vårtalet! *S*



                         

Av ♥ Mira ♥ - 4 maj 2011 18:31

Jag kom på en sak... 

Jag har faktiskt kort från valborg i nallen som jag inte har laddat ner till datorn än... 

Kanske dax för vimsfian att göra det... och sätta in det i bloggen! *S* 

Jag

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards