Alla inlägg den 26 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 23:55

Fan fan fan... jag har totalt-glömt en sak...

Har inte ens fixat Fredagsdrinken... Och det är typ fredag om några minuter och imorgon hinner jag inte.... Får fixa det innan det blir sängen och sova...


Vänta... gå inte och lägg er än... snart börjar helgen och jag lovar, jag kommer med fredagsdrinken... lite efter tolvslaget...


Cheeeersssssss....! ;-)


 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 23:50

 


Mmmm... Nu blir det sängen och drömma sött om min fina Pojkvän!

Önskar bara att han vore här hos mig och låg bredvid mig i sängen.... Fast han kommer hit imorgon och är hos mig hela helgen! Mmmm vad jag toklängtar! ;-)


God natt & Sov gott allihopa! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 23:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 23:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 23:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

:-)

Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 23:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 23:18

Dagens Beroende:

Huvudvärkstabletter! Migrän är inte att leka med..! :-(

 

Dagens Dricka:

Isvatten! Saft!

 

Dagens Måste:

Fan... Nog för att jag har funderat på min nästa artikel för tidningen och brainstormat för att komma på en bra ide´... Fast inte har man kommit upp med något.. Vet inte ens när deadline är...! Måste ske nåt nu så att jag hinner göra nåt och kanske göra research och sätta ihop en bra vettig artikel...!

 

Dagens Längtan:

Till nästa liv! Det kan fan inte bli värre än detta här jävla fucking helvetes-livet..!

 

Dagens Ros:

Till min styvpappa, han fyller 86 år nu idag! :-)

 

Dagens Sjukaste:

Har insett att jag kanske missar YEAH-Festivalen nu imorgon då Osten Af Mozzarella ska lira... Bara för denna här fucking migränen! :-(

 

Dagens Bitch:

Funderar på att flytta min blogg till hemlig adress pga. att det existerar folk som snokar runt och är fucking nyfikna, m.m.

 

Dagens Darling:

Lilla Hjärtat Katerina Kazelis Från Big Brother 2011 har gjort en egen officiell fan-sida på Facebook!

Love you Lilla Hjärtat! ;-)

 

Dagens Sötnos:

Wow... Vilken sötnos jag fick syn i hallen... Det var någon där i spegeln... Måste vara från nån skräckfilm... Fan, vad människan såg ut..! Undrar om den där saken bor här hos mig eller... Åh fan... var det jag det eller...! *S*

 

Dagens Finaste:

Min fina Pojkvän och alla de fina sms- som har har skickat till mig och de fina mail på Facebook som jag har fått av honom! Han har räddat mig flera gånger om idag med att vara världens finaste Pojkvän! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 26 maj 2011 16:12

Här är kort från helgen som har varit, självklart är det mitt favorit-motiv som jag har klickat på, vem kan låta bli...! ;-)

 

Här är min fina sköna charmiga söta fina underbara Pojkvän! ;-)


                        


   

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards