Alla inlägg den 28 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 28 maj 2011 23:27

  


Snart blir det att dyka ner i sängen med min fina underbara söta Älskling...!

 

Får se vad som händer imorgon och när man kommer upp ur sängen!

 

Innan kl. 13.00 lär det ju bli... för vi har inplanerade saker! *S*

 

Natti natti & Dröm sött!

 



Av ♥ Mira ♥ - 28 maj 2011 22:07

Dagens Godis:

Färska jordgubbar och glass och vispgrädde och chokladkladdkaka till efterrätt och mys i soffan ihop med min fina Pojkvän framför tv:n!

 

Dagens Väder:

Iskallt, blåsigt och burrigt och regnet hängde i luften! :-(

 

Dagens Köp:

Jordgubbar och glass! :-)

 

Dagens Radioprogram:

Dj Clabbe på P4!

 

Dagens Sajt:

Facebook!

The Happy Hippo Family hade satt ut en live-sändning på deras sida där man kunde se deras spelning från YEAH-Festivalen i Stadsparken i Örebro Stad nu ikväll!

Pojkvännen och jag skulle egentligen vara där och kolla på bandet live men stannade hemma pga. vädret!

Istället blev det att vara hemmq i värmen och gosa i soffan och titta på bandet via internet! :-)

 

Dagens Tv-Program:

Håkan Hellström Live På Cirkus på SVT 1

Champions League Finalen mellan Barcelona och Manchester United!

And yesssss.... Barcelona vann med 3-1, hipp hipp hurra vad dom är bra idag! :-)

 

Dagens Frukost:

The med tre sockerbitar och en halv macka med massor av ost på, mums, min fina underbara Pojkvän hade fixat frukosten, precis som han brukar. Han är världens finaste ängel som gör det åt oss två! ;-)

 

Dagens Humör:

Psykbrytshumör..! ;-)

Min söta charmiga Pojkvän busade med mig hela dagen med att skaka rumpa! Sexy Sexy Sexy! *S*

 

Dagens Sötnos:

Klickade kort på min fina sötnos till Pojkvän, de korten kommer in här sen på bloggen! :-)

 

Dagens Nedräkning:

Tills imorgon!

Imorgon fyller min kära Mamma 86 år och samtidigt är det Mors Dag!

Ska tända ett ljus bredvid hennes fotografi  för min kära Mamma och önska henne all lycka där på andra sidan och att hon har det bra där hon är nu!


 

Av ♥ Mira ♥ - 28 maj 2011 21:44

En läkare på morgon-TV förklarade hur man finner inre frid är att avsluta det man påbörjat.

 

Så jag såg mig omkring i huset och började med de saker som jag ännu inte avslutat, avslutade en flaska Gin, tömde den påbörjade flarran Baileys, en pava Råm, ett pås shipps, ½ kladkak ohc enassk ckohldad. du sha bar a veeta hurr jekkla brar ja måR nu. VA snell å snikka de hervidaer til de somm behovre innner frii takc
;)



 

Av ♥ Mira ♥ - 28 maj 2011 21:28



 


Om du skulle vara
En blomma nånstans
På denna planet
Så skulle jag spendera
Resten av mitt liv
För att hitta dig...!

Av ♥ Mira ♥ - 28 maj 2011 21:24

Vad internet är jätte bra... The Happy Hippo Family sände sin spelning från YEAH-Festivalen nu ikväll på deras Facebook-sida och Pojkvännen satt här hemma i soffan och myste och kollade på deras spelningen!

De körde järnet och var hur bra som helst, nästa gång ska vi försöka komma iväg och se dom live och det är ju kul, för min Pojkvän känner sångarens brorsa! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 28 maj 2011 17:26

Jag har kollat sökningarna nu på bloggen både idag och igår och alla sökningar, inget undantag, är om Christian i Big Brother och bög, gay, homosexuell, vem är killen som hälsade på...

 

Jo, det är förståeligt att folk reagerar på detta här som hände i Big Brother och att folk är nyfikna...*S*

 

Får se om det blir någon fortsättning på detta här, om Big Brother hade fucking kul... Eller om han är bög eller bisexuell...

 

Simon råkade ju ut för en brud som var med barn som kom in och hälsade på honom under när de hade Frezze... Han visste tydligen inte vem bruden var och han konstaterande med ett skratt att han tydligen skulle bli pappa...

 

Tror själv att Big Brother busar som fan med deltagarna nu, med tanke på att det är veckan innan den stora finalen och vinnaren ska koras! *S*


 

Av ♥ Mira ♥ - 28 maj 2011 17:14


 



Min fina Pojkvän och jag har bara haft det soft idag, bara myst och tagit en promenad och varit och handlat i affären och nu hemma igen.

Inget regn än så läng med det hänger i luften och fasen vad det blåser ute, burrigt värre! :-(

 

Vi har iallafall tänkt att vara hemma och ha det skönt i soffan och mysa framför tv:n ikväll, fan inget kul att vara på YEAH-Festivalen i ösregn och blåsigt burrigt väder!

 

Om en stund så blir det matlagning och till mysgoset framför tv:n ikväll blir det färska jordgubbar och glass... Mums! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 28 maj 2011 07:00



Dagens Gott & Blandat:

 

9 månaders Baby Surfar för allra första gången!

 

Därför:

 

Me Like this! Sött & charmigt!  ;-)


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards