Alla inlägg den 13 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 23:58

Fan vad Lady Gaga är fucking crazy bra!


Jag och pojkvännen tittar på hennes konsert på svt 1 nu...!

Hon är dåtidens Madonna på 80-talet men sorry, Lady Gaga toppar inte Madonna och kommer aldrig att göra det och hon kommer aldrig upp i Madonnas Leavel! Men hon duger och hon är nästbäst efter Madonna! ;-)


Ja, det kanske är väl för mycket att säga att pojkvännen tittar på Lady Gagas konsert...Han är här bredvid mig i soffan och... ZzZzZzzzz...! *S*


Jo, det är skillnader mellan oss två, jag är en nattuggla och han är det inte... Han är morgonpigg och jag är det inte...! *S*


 





Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 23:43

 

Äntligen är min pojkvän här och jag har toksaknat satan i gatan efter honom... !


Han var ju inte här förra helgen eftersom jag var sjuk och jag kände att jag inte orkade och orkade inte med själv med infektionen och feber och antibiotika och jag var inget socialt eller trevligt sällskap heller...:-(


Okey, han vill verkligen komma hit till mig och pyssla om mig.. fast det var jag som inte orkade! Jag har en jätte fin underbar pojkvän som bryr sig om och vill en allt väl och gör allt för en och jag uppskattar det mycket och älskar honom enda upp till himmlen och alla stjärnorna och enda vägen hem igen och för alltid och evigt!


Nu är han här och vi ska ha en jätte supermysig helg tillsammans och bara ro om oss själv och pyssla om varandra och vår sanna kärlek! :-)


 



Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 23:32

Idag är det fredagen den 13:e och det är otursdagen med andra ord och om man ska följa filmens väg så råkar man ut för psykogalningar som jagar en med en yxa typ...


Kanske har jag sett för många filmer... fredagen den 13:e typ...! Min bästisgumma och jag gick alltid på skräckfilmer, därför att hon älskade såna filmer, jag.. näeeeee.... kanske inte min kategori av filmer men klart att man hänger med sin bästisgumma!*S*


Nix, ingenting hemskt hände eller hände överhuvudtaget och ingen otur nu idag på fredagen den 13:e... *S*


Bara skrock typ och en massa myter som har gått till historien att folk går på det! ;-)


 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 22:39

Dagens SMS:

Världens sötaste SMS fick jag av min fina underbara pojkvän! Han var redan hos mig och detta här kom typ nån timme efter han hade kommit och det stod:

"Jag är  på bussen nu sötis. Toksaknar dig mycket och jag älskar dig för alltid sötis!"  ;-)

 

Dagens Motion:

Jag och min fina underbara pojkvän tog en promenad i det fina vädret nu idag! :-)

 

Dagens Pussgurka:

Min finaste underbaraste pojkvän, en helt klart grym icecool Pussgurka som kan pussas och kyssas en enda upp till 7e himmlen och alla himmlens stjärnor och enda vägen hem igen! ;-)

 

Dagens Program:

Vm-ishockeyn med semifinalmatchen mellan Sverige och Tjeckien, slutade 5-2 till Sverige, så nu är Sverige i finalen!

Nu senare ikväll har Finland och Ryssland gjort upp i andra semifinalen och Finland vann matchen med 3-0 och är i finalen med Sverige!

 

Big Brother på Tv 11

Lady Gaga På Madison Square Garden på Svt 1

 

 

Dagens Mat:

Kyckling med pomfritte och min och pojkvännens specialsallad med röd lök, tomater och vindruvor och dressing!

 

Dagens Godis:

Goda söta vindruvor!

 

Dagens Mys:

Min fina underbara pojkvän och jag i soffan med smarrigt gott och kollade på Vm-hockeyn och hade hångelparty emellanåt! ;-)

 

Dagens Coolaste:

CrazyPrinsessan Lady Gaga i sin konsert på  Madison Square Garden

 

Dagens Väder:

1000-wattaren och en blå himmel fast det stormade lite och det blev precis inte varmare av det i solen utan kyligt som fasen! :-(

 

Dagens Beroende:

Vill bara ha mer och mer och mer av min helt underbara fina söta pojkvän! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 08:00


Dag 1  Facebook profilbild.
Dag 2  En kväll du aldrig kommer glömma.

Dag 3  En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4  Något jag älskar.

Dag 5  Dagens klädsel.

Dag 6 5 finaste låtar.
Dag 7  5 fakta om mig själv.
Dag 8  Något jag saknar.

 Dag 9  Gammal och ny bild på mig själv.


    


Nytagen från sommaren 2006, var på mitt älsklingscafe´Flickorna På Skäret i Skåneland! ;-)



 



Jag hos min pappa när jag var och hälsade på honom i Malmö i Skåneland någongång mellan 1981 - 1985!


Yes, jag rökte på den tiden! *S*


Yes igen, det är min ordinarie hårfärg som jag är född med, inget färgat eller slingor i håret där!*S*






Dag 10  En bild på min idol.

Dag 11  Msn profilbild.

Dag 12 5 mål i livet.

Dag 13  Finaste bild du vet.

Dag 14  Finaste citat du vet.

Dag 15 En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 16  En bild som alltid får mig le.

Dag 17  Bild på dig och dina syskon.



 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 07:15



Dagens Låt:

 

Angie Brown  -  I'm Gonna Get You Från  2007

 

Därför:

 

Detta här är en superduper icecool klassiker & kultlåt från det Happy 90-talet, den har man dansat till mycket..! ;-)

 

En rätt så kul video är det också... Titta, lyssna  and let´s dance... Denna här låten kan man inte sitta still till! ;-)



 

Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 07:00




Dagens Gott &  Blandat:

 

Honey Honey ur musikalfilmen Mamma Mia

 

Därför:

 

Nej, jag är inget fan av ABBA, inte ens under deras storhetstid, okey, förutom vissa låtar som är fucking bra, som denna här!

 

Där emot har jag sett filmen Mamma Mia med Abba-musiken och jag älskar filmen, den är hur bra som helst och låten Honey Honey är en favorit, lyssna & njut! ;-)



 

Av ♥ Mira ♥ - 13 maj 2011 01:17




Erik Saade fick en fråga efter semifinalen 2 i Eurovision Song Contest där Sverige ropades upp allra sist  bland alla finalisterna som gick vidare till finalen på Lördag!

Jon Ola Sand är högsta hönset och Eurovision Song Contests Ordförande, om någon undrar vem det är! 


What went through your mind when you were waiting for Sweden to be announced, and it appeared on the screens only with the last envelope?


Eric: "I was about to kill Jon Ola Sand, as he must have decided that Sweden should be announced last!"


 


Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards