Alla inlägg den 23 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 23 maj 2011 02:06



Dagens Gott & Blandat:

 

Ica-Reklamen Med   Stig Spelar

 

Därför:

 

Diggar ICA:s reklam och denna här är faktiskt lite kul...

 

Tänker på vissa av mina ex som var spelberoende på Bingolotto med Lotta Engberg  och har begått socialt självmord redan från det började med Loket och han abonnerade på bingolottor varje månad.. Snacka om att vara spelberoende! Han skröt om han hade vunnit "storvinster" typ 1000 kr på Guldfynd..No more comment´s! HA HA HA!


 

Av ♥ Mira ♥ - 23 maj 2011 02:02




Dagens Låt:

 

Sofijah  -  Lev ditt eget liv

 

Därför:

 

Sofijah är fucking bra, oavsett om detta här är fjortizmusik, för detta här är en bra text med ett bra budskap och bra musik!


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards