Alla inlägg den 14 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 14 maj 2011 23:22

Hur förväntar vi oss att barnen skall lyssna på sina föräldrar när Tarzan lever halvnaken, askungen kommer hem vid midnatt, Pinocchio ljuger hela tiden, Aladdin är tjuvarnas konung, Batman kör i 320km/h, Törnrosa är lat och Snövit bor ihop med 7 killar...

Vi borde bli förvånade när barnen missköter sig, dom får det från sagornas värld.

 

Kopiera detta och lägg in den i din blogg om du skrattade åt eländet!



 

Av ♥ Mira ♥ - 14 maj 2011 20:10

Jag och pojkvännen sitter och tittar på finalen i Eurovision nu och alla länder har framfört sina bidrag och vi har röstat på varje bidrag, här är startlistan och mina och pojkvännens poäng! :-)

 

Finland

Mira  2   +

Ola  3

 

Bosnien-Hercegovina

Mira 1  -

Ola  2

 

Danmark

Mira  2  +

Ola  2

 

Litauen

Mira  1

Ola  1

 

Ungern

Mira  3

Ola  4

 

Irland

Mira 4  -

Ola    3

 

Sverige

Mira  5 +  Vinnare!

Ola  5

 

Estland

Mira  3  -

Ola  3

 

Grekland

Mira  1  -

Ola  1

 

Ryssland

Mira  2  +

Ola  2

 

Frankrike

Mira  1  -

Ola  1

 

Italien

Mira  3  -

Ola  3

 

Schweiz

Mira  5  +  Vinnare!

Ola 4

 

Storbritannien

Mira   2  -

Ola  3

 

Moldavien

Mira  2  -

Ola  1

 

Tyskland

Mira  1  -

Ola  1

 

Rumänien

Mira  5  +  Vinnare!

Ola  4

 

Österrike

Mira  3  -

Ola  2

 

Azerbajdzan

Mira  5  +  Vinnare!

Ola  4

 

Slolvenien

Mira  4  +

Ola  4

 

Island

Mira  5  +  Vinnare!

Ola 4

 

Spanien

Mira  3  +

Ola  4

 

Ukrania

Mira  3  +

Ola  3

 

Serbien

Mira  4  +

Ola  4

 

Georgien

Mira 1  -

Ola  1


 

Av ♥ Mira ♥ - 14 maj 2011 19:10

Här är kort på min fina pojkvän och ett kort på vårat favvo-café Vasa i Örebro Stad!

 

Vi var på stan nu i torsdag och hade det mysigt och fikade på Vasa! :-)

 

Vi tittade på tjejernas Vårruset, tog bilder där ifrån, kommer i ett annat inlägg! :-)


        


 

Av ♥ Mira ♥ - 14 maj 2011 07:30



Dagens Låt:

 

Ke$ha  -  TiK ToK

 

Därför:

 

Jag ÄLSKAR  Ke$ha och jag ÄLSKAR hennes röst och videon och låten ÄLSKAR jag!

 

Behöver jag säga mer...!

 

Lyssna på  superduper icecoola Ke$ha  och min favoritlåt & video  TiK ToK ! ;-)



 

Av ♥ Mira ♥ - 14 maj 2011 07:30




Dagens Gott & Blandat:

 

Shan Atci  -  Stockholm Live

 

Därför:

 

Denna här killen Shan "The Man" Acti" är ju så fucking charmig och har glimten i ögat och är ögongodis och ovanpå det är är han en av Sveriges allra bästa komiker och stand up:e och min stora favorit och kurder är helt okey! :-)

 

Lyssna & Skratta! ;-)



 

Av ♥ Mira ♥ - 14 maj 2011 07:15






Dag 1  Facebook profilbild.
Dag 2  En kväll du aldrig kommer glömma.

Dag 3  En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4  Något jag älskar.

Dag 5  Dagens klädsel.
Dag 6 5 finaste låtar.
Dag 7  5 fakta om mig själv.
Dag 8  Något jag saknar.
Dag 9  Gammal och ny bild på mig själv.


Dag 10  En bild på min idol.



Jag kanske är för gammal att ha idolbilder men jag har mina favoriter och min abosluta favoritskådis, en av dom, är Johnny Deep, mitt absoluta superduper icecool sexy ögongodis! :-)


 


 


Dag 11  Msn profilbild.
Dag 12 5 mål i livet.
Dag 13  Finaste bild du vet.
Dag 14  Finaste citat du vet.
Dag 15 En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16  En bild som alltid får mig le.
Dag 17  Bild på dig och dina syskon




 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 14 maj 2011 01:14

Nu blir det att dyka ner i sängen med pojkvännen och nanna kudden... Det bästa av allt att min pojkvän snarkar inte överhuvudtaget! :-)))))))


Alla min ex-killar har snarkat onormalt och det har låtit jävligt fucking högt och om man skulle kunna få lite sömn så var man tvungen att använda öronproppar!


Ett ex var ju helt slut i huvudet, han tvingade mig att ligga där bredvid honom och inte byta till ett annat rum så att man fick sova, jävla fucking tyrann och hans åsikt att man ligger bredvid varandra oavsett vad och skit det samma om jag inte kunde sova knappt något om nätterna och mådde dåligt pga att man fick för lite sömn!

Undrar varför det är en EX-kille... Ha Ha Ha!

Han sa att hans snarking berodde på vikten, han vägde 160 kg typ... Men att gå ner i vikt, nej, det vägrade han och han åt det som man inte ska äta om man vill ha en sundare vana utan förvärrade genom skräpmat och ingen motion... Utan hans enda utväg var en gastric by pass operation! Ja ha... snacka om att ha att inte ha självdiciplin och inte ha styrkan i sig själv att lägga om kostvaner och börja motionera m.m Han valde den lätta vägen, en operation... Fucking looser!


En annan Ex-kille hade stora problem med sin snarking och skulle ha en apparat för det påverkade andningen men det sa han att han inte kunde ha och det funkade inte...!

Och han vägde typ 130 kg... eller nåt sånt... Gå ner då för fan i vikt så kanske det blir bättre...! Vikten påverkar också snarkningen! Hans ljud på snarkningar lät som allra värsta flygplanets motorer, hur lätt var det att sova även om man hade öronproppar...

Han vägrade ju också äta rätt och motionera och få ner vikten... Och hade också funderingar på en operation... Fucking Looser!

Nej, han hade den inställningen också att man skulle sova bredvid varandra oavsett vad... Fattar inte varför killar är så fucking egotrippqade...??? De måste ju för fan fatta att en annan måste få sova och få sin sömn,inte undra på att man var konstant trött under tiden i förhållanderna och killarna fattade inte varför, även om man försökte säga det utan det dissade dom rakt av!


Ja, det är inte utan orsak och anledning varför killar är EX-killar! Ha Ha Ha!


Nu ska min underbara fina pojkvän, som INTE snarkar, och jag dyka ner i sängen och mysgosa och sova och jag tänker somna på hans arm så som jag brukar! ;-)


Natti natti! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 14 maj 2011 00:21

 



En tjej sitter på berget och gråter, killen  sitter bredvid henne och håller hennes hand.
Plötsligt vänder killen sitt  ansikte mot henne och frågar:


-Hur länge kommer du att älska mig?


Hon  fällde en tår som landa i havet och hon  peka på havet och sa:


-Den dagen du hittar min tår i havet,den dagen ska jag sluta älska dig..!


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards