Alla inlägg den 20 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 20 maj 2011 23:45

Om man får tro de visa och kloka... Och vad jag har hört och sett vad media och internet skriver..

Så går världen under nu snart om några minuter... lördagen den 21 maj 2011!

Inte för att man tror på det, det var ju exakt samma sak när det var millenumskiftet, det hände ju fucking noll då!

Fast det är ju klart, man ska aldrig säga aldrig... Man kan ju inte veta...! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 20 maj 2011 23:21

Mmm... Vilken fin underbar Darling jag har, han har gjort ordning fika med socker med kaffe och kanelbullar...! Och kom hit in i vardagsrummet och serverade och var jätte söt och charmig!

 

Fan vad jag Ä L S K A R  min fina söta underbara kärleksfulla Pojkvän! :-)



 

Av ♥ Mira ♥ - 20 maj 2011 23:21

Mmm... Vilken fin underbar Darling jag har, han har gjort ordning fika med socker med kaffe och kanelbullar...! Och kom hit in i vardagsrummet och serverade och var jätte söt och charmig!

 

Fan vad jag Ä L S K A R  min fina söta underbara kärleksfulla Pojkvän! :-)



 

Av ♥ Mira ♥ - 20 maj 2011 23:21

Mmm... Vilken fin underbar Darling jag har, han har gjort ordning fika med socker med kaffe och kanelbullar...! Och kom hit in i vardagsrummet och serverade och var jätte söt och charmig!

 

Fan vad jag Ä L S K A R  min fina söta underbara kärleksfulla Pojkvän! :-)



 

Av ♥ Mira ♥ - 20 maj 2011 22:04

Nu har min Darling och jag tittat på kvällens avsnitt av Big Brother på Tv 11, jag personligen har tappat sugen på att följa det men min Darling vill följa det vidare till finalen, vad gör man inte för sin Älskling!

 

Ja, det är som deltagarna säger, detta här är lillfinalen som är mellan Gurkan och Christian nu på Veckofinalen som är på Söndagkväll.

 

Den av Gurkan och Christian som vinner och får flest röster och får stanna kvar i huset vinner också den stora finalen och tar hem Big Brother 2011!

 

De andra vet att både Gurkan och Christian är starkare än de själv och har ett stöd där ute och de vet väl också om att de har gjort bort sig och tittarna har genomskådat deras falskhet och fula spel!

 

De har ju röstat och fått ut en efter en av Gurkans och Christians vänner och det som det gänget som de höll ihop med och själva har dom inte förlorat någon av dom som är med i deras kompisgäng!

 

Jag tror att Gurkan har mest chans att vinna Big Brother 2011 än Christian... faktiskt... Tror att tittarna har samma åsikt som en annan... Så, sorry... Tror att det blir Christian som får lämna nu på söndagkväll!

 

Jag vill inte att någon av grabbarna ska behöva lämna huset utan det är tråkiga förjävliga bitterfittan Peter som ska åka ut med huvudet före ur huset!

Eller fula själviska tråkiga utnyttjande  säkerhetstrosan Sara!

Nej, de två tål jag inte... Inte falske Martin heller!

 

Simon är mitt emellan de här två gängen och säger själv att han vill vara och umgås med alla i huset och inte speciella klickar av folk... MEN han hjärntvättas av Peter, Simon med en massa skitsnack och vad han ska tycka och tänka om andra deltagare, tyvärr så är Simon en mes och säger inte ifrån och markerar vart han står. Det är det som jag inte gillar med Simon, okey, han är ju mer värdig än Peter, Simon och Sara att hamna i en final och kanske vinna Big Brother 2011!

 

Yes, får se hur det går nu på Söndag, må bäste man vinna av Gurkan och Christian och att den som blir kvar krossar de andra som är kvar och får ut dom en efter en... Till slut så måste ju också Peter, Martin och Sara ställas emot varandra, då får man hoppas att tittarna gör sitt jobb och får ut dom och att tittarna har genomskådat allt vad de har gjort och agerat m.m.


 

Av ♥ Mira ♥ - 20 maj 2011 20:54

Dagens Darling:

Darling Dingeledong! ;-)

 

Dagens Frisyr:

Jag klippte min Darling, han blev så jätte tjusig så! Efteråt så stylade jag honom med mousse och spray... Sexy Sexy Sexy! ;-)

 

Dagens Mys:

Myspys med hemmagräddade våfflor, hallonsylt och vispgrädde och pussar lite då och då, läs stup i kvarten! ;-)

 

Dagens Överraskning:

Det knackade på baksidan på fönstret i eftermiddags... Jag var i badrummet och kom nyss ut... Fick syn på min sexy Darling! ;-)

 

Dagens Längtan:

Toklängtar till nästa helg, då är det YEAH-festivalen, en årlig gratis-festival som hålls varje år i Stadsparken här i Örebro Stad!

 

Dagens Fundering:

Nu idag är det andra gången som folk... Ja, min Darling och jag var ute på promande nu i eftermiddags och var där nere i Brickehills Centrum och hade kommit ut från Frukt- & Grönt-butiken och hamnade där utanför och hade ett litet diskret pussparty i några minuter... Det var inget rå-hångel och att det var obscent eller nåt sånt... När vi skulle gå där ifrån så ropade någon kille som satt där på uteserveringen på pizzerian att pussas en gång till...

För några veckor sedan var det lika dant fast då var det en ung kille med sitt gäng som sa lika dant och gick förbi med sina kompisar och sa till dom att de där två är kära...

Vad i fucking hell... Har aldrig varit med om något liknande i hela mitt liv...  Har folk nu för tiden problem med kärlekspar och att man pussas lite diskret...???

Eller så är dom enbart avundsjuka! *S*

Min dotter och son hängde ju med oss och handlade vid några tillfällen, vi gav varandra diskreta pussar lite då och då... Min son undrade om vi skulle göra porrfilm... Min dotter tog tag i mig och skulle dra bort mig från min Pojkvän och hon fick psykbryt så fort vi pussades diskret. Jag undrade vad hon höll på med och fick till svar att folk stirrar!

Har jag missat någoting nu... ???

Har jag missat någon förändring i samhället och folk inställning eller...???

Jag har väl pussat många killar helt öppet ute bland folk men aldrig någonsin har det varit så här som det är nu...!!!

Undrar vad det är fucking frågan om!

 

Dagens  Ros:

Till Min Darling! Han VET varför!

 

Dagens Out Fit:

Svart top, lila kortkort kjol, svarta leggings!

 

Dagens Godis:

Söta kärnfria vindruvor!

 

Dagens Tv-program:

Big Brother på Tv 11

Jag är inte så förtjust i att följa Big Brother nu, inte efter min stora favorit Katerina har fått lämna huset och allt som har hänt och skett med röstfusk, pakter, produktionen och ledningen gör ingenting att stoppa pakter utan deltagarna får tydligen ha det trots att de har gjort klart för deltagarna att det är förbjudet, m.m.

Min Darling vill gärna titta och följa Big Brother, självklart kan jag titta ihop med min fina Darling! ;-)

 

Wallander-filmen på Tv 4

Talang 2011 på Tv 4


 

Av ♥ Mira ♥ - 20 maj 2011 08:00

Dag 1  Facebook profilbild.
Dag 2  En kväll du aldrig kommer glömma.

Dag 3  En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4  Något jag älskar.

Dag 5  Dagens klädsel.
Dag 6 5 finaste låtar.
Dag 7  5 fakta om mig själv.
Dag 8  Något jag saknar.
Dag 9  Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10  En bild på min idol.
Dag 11  Msn profilbild.
Dag 12 5 mål i livet.
Dag 13  Finaste bild du vet.

Dag 14  Finaste citat du vet.



Dag 15 En bild som för mig betyder kärlek.


Dag 16  En bild som alltid får mig le.


 

 

 

Dag 16  En bild som alltid får mig le.


Min kära Mamma, som är en sann superduper icecool PartyPrinsessa och som spottade inte i glaset utan körde klackarna i taket och fullt ös medvetslös! ;-)


Denna här bilden är från en sommar på det Happy 90-talet och min kära mamma och hennes man brukde hyra ett hus i det ljuvliga Skälderviken utanför Ängelholm i Skåneland och här är det på en grannfest med folket i våningen nedanför de hyrde och morsan min var tydligen... Fuller... På Kanelen typ! *S*


Detta här kortet får mig att le och skratta oavsett vilket humör jag är på och min kära Mamma finns i mitt hjärta & själ för all evighet!

 

 

Dag 17  Bild på dig och dina syskon.


 


 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 20 maj 2011 07:15




Dagens Gott & Blandat:

 

Mörbyligan  -  Vi tjejer

 

Därför:

 

Detta här är en riktig klassisker från 70-talet med en klockren text om tjejer och Mörbyligan lyssnade man på ibland när man var tonåring och denna är låten är jätte bra! :-)


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards