Alla inlägg den 29 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 29 maj 2011 21:27

Nu myser min fina Pojkvän och jag här i soffan och tittar på veckofinalen i Big Brother och ikväll händer det viktiga saker!

 

Martin är redan i finalen pga. att han vann veckans battles strider med mest poäng!

 

Med andra ord så är resten av deltagarna nominerade och tittarna ska ringa och rösta på den som de vill ha till finalen...

 

Ska det bli

Simon

Sara

Christian

Peter...?

 

Jag tror att tv-tittarna ger minst röster till Christian och Sara...

Och att det är Peter och Simon som går vidare... Tyvärr..!

 

Om jag fick bestämma så går Christian och Simon till finalen och Sara och Peter får minst med röster och får lämna huset ikväll!

 

Nu återstår det ca. 45 minuter innan vi vet svaret... Spännande! :-)


Fast en given storfavorit är Simon till finalen, och det är inte bara jag utan hela Sveriges tittare! Den killen är otroligt populär ute på internet och jag har kollat av läget nu inför denna här veckofinalen!


 

Av ♥ Mira ♥ - 29 maj 2011 20:32

Dagens Tv-program:

Mästarnas Mästare på Svt 1

Big Brother på Tv 11

 

Dagens Ros:

Till min kära Mamma!

Hon skulle ha fyllt 86 år nu idag om hon skulle ha levt och idag är det Mors Dag också!

Min kära Mamma får en stor vacker liljenkonvaljbukett, som var hennes älsklingsblomma och hon brukade alltid få det på sin  födelsedag och Mors Dag när hon levde! :-)

 

Dagens Psykbryt:

Imorse..! När sötisen sa seriöst och allvarligt att osten var skrynklig... när han hyvlade ostskivor till våra mackor till frukosten... Inte nog med att min Älskling fick ett stort psykbryt... Jag fick också ett psykbryt av det och hans kommentar om att osten var skrynklig...*S*

 

Dagens Coolaste:

Ingemar Stenmark!

Han rockade coolt och vann titeln Mästare Mästare 2011! :-)

 

Dagens Nedräkning:

En vecka kvar till den stora finalen i Big Brother och en vinnare ska koras och vinna årets Big Brother 2011!

 

Dagens Aktivitet:

Mysa och gosa hela dagen! Varit nyttiga också och tvättat! Ännu mer mys och gos i soffan nu ikväll och tittat på tv och fikat!

 

Dagens Dricka:

The och  Coca Cola!

 

Dagens Frukost:

The med 2 sockerbitar och halvmacka med massor av... Skrynklig ost...! *S*

 

Dagens Sötnos:

Min söta Älskling!

När han kom ut nyduschad med blött hår från badrummet.. Så fucking Sexy Sexy Sexy! ;-)

 

Dagens Väder:

Mulet och regn..! :-(


 

Av ♥ Mira ♥ - 29 maj 2011 20:22

Nu är min fina Pojkvän och jag i soffan och myser med hembakad smulpaj med jordgubbar och the och tittar på Mästarnas Mästare!

 

Det är ju sista programmet och det är fullt ös i finalen nu... Vi hejar på Ingemar Stenmark, hoppas verkligen att han tar hem det nu och vinner Mästarnas Mästare 2011!


 

Av ♥ Mira ♥ - 29 maj 2011 19:08


 


Nu imorse så fick min fina Pojkvän världens psykbryt där ute i köket...*S*

 

Jag var i badrummet och höll på att fixa till mig... Efter en stund så hörde jag världens psykbryt och ytterligare efter en stund så ropar han på mig och muttrar samtidigt...

 

Var ju tvungen att kolla läget, nyfiken som man är...

 

Vad det var... Ja, jag höll på att dö själv av psykbryt när han berättade... *S*

 

Gissa vad min fina Pojkvän sa till mig där vid diskbänken när han häll på att göra frukost... han höll på att skära skivor med osthyveln  från osten... Pekade på osten och sa helt allvarligt och seriöst att den är skrynklig.. ja själva ostskivan som kom fram var jätte skrynklig... *S*

 

Fan, jag höll ju på att dö av ett skrattanfall och fick psykbryt på en sekund... *S*

 

Vilken söt och charmig fin Pojkvän jag har...! :-)

 

Hoppas bara att det inte var en fin pik till mig att jag är skrynklig som ett russin... *S*


 

Av ♥ Mira ♥ - 29 maj 2011 06:45


Dagens Låt:

 

Kaggen  -  Hon är min ängel

 

Därför:

 

Jag ÄLSKAR Hon Är Min Ängel Med Kaggen! ;-)

 

Om någon grabb vill få mig på fall, spela denna här nonstop dygnet runt för mig..! ;-)

 

Fast sorry... Seriöst!

Det finns redan en helt underbar fin  icecool sexy Pojkvän i mitt liv! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 29 maj 2011 06:30


Jag älskar min hemstad Örebro Stad och det är min kära Mammas födelse- & hemstad också, min kära mormors också!

Örebro Stad finns alltid i mitt hjärta och själ och här kommer jag att stanna kvar tills jag dör och jag flyttar bara inom Örebro Stad och jag kommer ligga på samma kyrkogård som min kära Mamma, Mormor och Morfar och andra familje- & släktmedlemmar på min Mammas, Mormors, Morfars sida!

Det finns ingenting i hela världen som kan få mig att lämna eller överge Örebro Stad! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 29 maj 2011 06:30






Jag ÄLSKAR Dig Mamma!

 

Du kommer alltid att vara i mitt hjärta & själ för evigt och alla minnen finns överallt och min kärlek brinner för alltid och så länge jag lever!

 

Du var och är mitt allt och denna här låten Så Fin Med Medina är till Dig, den fina texten stämmer grymt bra in på dig och mig och oss och vårat liv!

 

Du är den finaste gåva som Gud har givit mig!

 

Du fyller år i år, om du skulle ha levt så skulle du ha fyllt 86 år och du skulle ha firat Mors Dag nu idag söndag samtidigt!

 

Jag tänder ett ljus och lämnar din favoritblomma liljenkonvaljer i en vacker bukett där på andra sidan och önskar att du har det bra där du är nu och att du firar din födelsedag och har det trevligt med alla våra nära & kära & dina nära goda vänner!

 

Vi träffas igen när jag kommer över till andra sidan, lovar, det kommer att ske en vacker dag..! Du vet vad jag har sagt, om det inte händer nu innan ett visst datum så blir det samma datum men när vet ingen..!

 

R.I.P

Mamma

29 Maj 1925 - 27 Oktober 2002



 




Av ♥ Mira ♥ - 29 maj 2011 03:00


 



Min mamma har fått mig att skratta, hon har torkat mina tårar, hon har kramat mig hårt, hon har sett mig lyckas & misslyckas, hon har gjort mig stark & ibland drivit mig till vansinne.

Gud har gett oss mammor för att vi ska ha en vän för livet.

Jag  älskar min mamma!

Vare sig hon finns här hos mig eller inte! ♥


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards