Alla inlägg den 17 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 17 maj 2011 22:55



Till alla alla mina vänner:

1 universum, 8 planeter, 204 länder, 809 öar, 7 hav, 6,6 miljarder människor och av alla dem, så träffade jag dig!!

Vem behöver en triss?


 

Av ♥ Mira ♥ - 17 maj 2011 17:41

Dagens Sjukaste:

No Comment´s!

 

Dagens Bitch:

Me!

Med all rätt och orsak!

 

Dagens Upptäckt:

De som vet, vet det!

 

Dagens Måste:

Måste agera NU!

 

Dagens Saknad:

Min Kära Mamma, toksaknar satan i gatan efter henne!

 

Dagens SMS:

Det är sparat, bevismaterial!

 

Dagens Fundering:

Vända blad och gå vidare... Eller... Kanske, testar nåt annat blad att vända!

 

Dagens Humör:

Bitchigt som fan satan i gatan!

 

Dagens Frukost:

The med socker och en hel macka med massor av ost, jo, ibland blir det en hel... sällsynta gånger som man överraskar med att ta en hel istället för en halva macka... *S*

 

Dagens Värdering:

Det ska vara lika och rättvist!


 

Av ♥ Mira ♥ - 17 maj 2011 08:00


 

Dag 1  Facebook profilbild.
Dag 2  En kväll du aldrig kommer glömma.

Dag 3  En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4  Något jag älskar.

Dag 5  Dagens klädsel.
Dag 6 5 finaste låtar.
Dag 7  5 fakta om mig själv.
Dag 8  Något jag saknar.
Dag 9  Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10  En bild på min idol.

 Dag 11  Msn profilbild.

 

Dag 12 5 mål i livet.

 

 

 


Dag 13  Finaste bild du vet.



 

Min Kära Mamma på 40-talet!

 

 

 

 


Dag 14  Finaste citat du vet.
Dag 15 En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16  En bild som alltid får mig le.
Dag 17  Bild på dig och dina syskon


 

Av ♥ Mira ♥ - 17 maj 2011 07:30



Dagens Gott & Blandat:

 

Rally  -  Ditt Jävla Luder!  Boom- Boom

 

Därför:

 

Jag gillar Rally-gänget och detta här är ett budskap till vissa brudar... Jävla luder... som hänger efter min pojkvän och ska ha honom! Ni tror inte att man är medveten om vilka tjejer det är eller vad som existerar och händer och sker...  Vilka fucking IQ-befriade loosers  luders ni är!

 

Min pojkvän är upptagen och lycklig med mig och älskar mig hur mycket som helst!

 

Varför inte försöka, som normala tjejer gör som har IQ och vett och moral... att försöka få tag på en kille som ÄR singel!

 

Fast det är ju klart, ni är ju loosers och funktionshindrade och lever i nån slags muppvärld och har noll IQ och dessutom papper på det!



Det säger ju allt om era fucking loosers luders!


Vad ÄR erat fucking problem att hänga efter upptagna killar???


 


Av ♥ Mira ♥ - 17 maj 2011 07:30


Dagens Låt:

 

Miss Li  -  I'm Sorry, He's Mine

 

Därför:

 

Jag gillar Miss Li och denna här låten I´M  Sorry He´s  Mine är hur bra som helst och det är ett fucking bra budskap i denna här låten till tjejer där ute som är ute efter min pojkvän och de som är ute efter att förstöra och krascha mellan oss två!

Droppar inga namn - Ni vet vilka ni är! Vet själv namnen och att det existerar brudar!



Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards