Alla inlägg den 21 maj 2011

Om!

Av ♥ Mira ♥ - 21 maj 2011 23:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

WoW

Av ♥ Mira ♥ - 21 maj 2011 23:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;-)

Av ♥ Mira ♥ - 21 maj 2011 23:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

:-)

Av ♥ Mira ♥ - 21 maj 2011 23:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 21 maj 2011 23:18

Nu har jag fan mig psykbryt på allvar...

Seriöst... varför flyttar vampyrerna in här hos mig och pojkvännen för  så fort man har något öppet... ???

Kan de inte flytta in till grannen istället...

Nej, jag diggar inte dessa fucking myggorna... Vad Gud på dåligt humör när han skapade dessa blodtörstande monster..???

Pojkvännen sitter här och spanar efter vampyrerna och väntar på att döda dom...

Jag funderar på att köpa hem modern krigsutrustning emot dom... myggspray och annat smått och gott... !

Får se om man får sova något inatt... Nej, nu beror det inte på pojkvännen och att han är het... Nu är det värsta blodvampyrerna som är heta och ska surra omkring... !


 

Av ♥ Mira ♥ - 21 maj 2011 22:50

Dagens  Psykbryt:

Min stackars Pojkvän får nog snart psykbryt på mig och att jag ska ta kort på honom i tid och otid...! *S*

 

Dagens Ros:

Till Min Fina Pojkvän och mig, vi firar 8 månader tillsammans nu idag lördagen den 21 Maj 2011! ;-)

 

Dagens Frisyr:

Knullruffs som fan! ;-)

 

Dagens Coolaste:

Min fina Pojkvän!

Tog en massa kort på honom och en del var han hur bra som helst på, min fina lilla coolaste pojkvän! ;-)

 

Dagens Väder:

1000-wattaren och en blå himmel och en stormvind som var rätt så kylig som en isbit ibland!

 

Dagens Aktivitet:

Myste och gosade hela förmiddagen i sängen, kom upp efter 12-tiden, åt smarrig frukost och efter det tittade på tv och myste i soffan en stund.

Efter det gick vi ut på en promenad och efter vi hade kommit hem så lagade vi mat, åt och hade det mysigt. Sedan efter det så bakade vi smulpaj med jordgubbar och myste framför tv:n och gosade.

Jag tog en massa kort, det kommer in så småning om nu efter hand...! :-)

 

Dagens Måste:

Måste charma min fina Älskling till att ta fler söta icecoola kort på honom, han blir ju så satan i gatan fin på kort! ;-)

 

Dagens Köp:

Söta kärnfria vindruvor!

Kakao, vi ska baka chokladkladdkaka imorgon och mysa framför tv:n! ;-)

 

Dagens Darling:

Min fina underbara Pojkvän och att vi har varit tillsammans nu i 8 månader idag och att vi planerar framtiden ihop och att vi ska vara tillsammans tills döden skiljer oss åt!

 

Dagens Åsikt:

Min Pojkvän & jag har sagt att absolut ingen utomstående ska förstöra för oss och vårat förhållande och de som är anti och är emot det och försöker krascha och förstöra och gå emellan med skitsnack och lögner och förtal, får enbart acceptera det och ge oss och kärleken och att vi är hur lyckliga som helst tillsammans respekt och inte lägga sig i vårat privatliv!


 

Av ♥ Mira ♥ - 21 maj 2011 14:45


 



Idag firar min fina Pojkvän och jag 8 månader, vi blev ihop den 21 September 2010 och om fyra månader så är det 1-års jubileum och det ska vi fira med någonting alldeles speciellt och det är ingen som vet någonting, vi ska överraska hela vår omgivning med en liten suprise! ;-)

 

Ett stort Grattis till min fina Pojkvän och mig nu idag! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 21 maj 2011 13:40

Nu är min Darling och jag uppe ur sängen, kunde inte låta bli att mysa och gosa hela förmiddagen! ;-)

 

Vi kom väl upp någongång efter tolv-snåret och vi har ätit frukost, socker med kaffe och halv macka med massor av ost...  Nu har vi myst här i soffan och tittat på tv och pussas! :-)

 

Om en stund ska vi gå ut på promenad... fan, det blåser ju som i helvete... Kommer ju blåsa bort... *S* Kan trösta sig med att 1000-wattaren strålar som bara den och så har min Darling och jag varandra och kan värma varandra när det stormar! ;-)

 

Får se hur mycket jag hinner med bloggen idag... Fast det lär ni ju märka! :-)


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards