Alla inlägg den 24 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 24 maj 2011 23:14

Dagens Verklighet:

Toksaknar satan i gatan min kära Mamma, vill ju vara hos henne! Hon fyller år nu på söndag och samtidigt är det Mors Dag! Det existerar ingen större längtan efter min kära Mamma än detta här! :-(

 

Dagens Humör:

Kan vara glad om  jag överlever den närmaste tiden..! :-(

 

Dagens  Psykbryt:

Över livet, Gud tar och ger och krossar, varför människor har sitt fucking jävla öde...! :-(

 

Dagens Upptäckt:

Det var någon som hade googlat på: mira blogg big brother!

Varit inne på min blogg nu ikväll 20:19:54 och kommer från Västerås och har IP-nr...  Nej, droppar inte det här, men ni ska veta att jag har koll på mina besökare! :-)

Kul...Undrar om personen fick tag på rätt Mira som bloggar om Big Brother...! :-)

 

Dagens Tanke:

När man ändå är inne på bloggens besökare, det hänger regelbundet folk här på bloggen, bla. ett IP-nr. från Lindesberg..! Har två ex-helveteskillar från området Lindesberg.. Typ ett par mil där ifrån... De bor i samma by!

No more comment´s!  Förutom att man kan fucking them right back! *Ler Djävulskt Grymt*

 

Dagens SMS:

Från min helt underbara fina Pojkvän! Skulle aldrig överleva utan honom och att han bryr sig om och skickar söta fina underbara charmiga sms till mig! :-)

 

Dagens Sjukaste:

Att inte folk skaffar sig ett liv, bla. ex-killar!

 

Dagens Fundering:

Livet är ett fucking helvetesliv som man kan vara utan i sitt liv, förstår varför människor inte orkar och ger upp! Men man kan vara lycklig över att man har spärren och försöker hitta saker som håller en kvar, fast vad gör man när man inte hittar saker längre..???

 

Dagens Väder:

Guds Änglar har snyftarsvängar och tårarna har fallit ner över Örebro Stad!

 

Dagens Dricka:

Livets dryck Coca Cola! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 24 maj 2011 09:30

Min fina Pojkvän och jag hade en underbar helg och här är lite kort från pysslet i köket, vi gjorde hemlagad mat och hemlagad smulpaj med jordgubbar! :-)


                      

 

 

Av ♥ Mira ♥ - 24 maj 2011 09:15




Dagens Låt:

 

Snook  -  Håll käften orkestern

 

Därför:

 

Jag gillar Snook och deras låtar och denna här låten Håll Käften Orkesten är hur bra som helst, lyssna på texten, ett budskap, nämner inga namn, droppar inga namn men  vissa ska enbart hålla käften! :-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 24 maj 2011 09:05


Dagens Gott & Blandat:

 

Gurkans Kebab-låt inför Basshunter  Big Brother 2011

 

Därför:

 

Gurkan är alltid Gurkan, även om han har sidor som man inte diggar så kan man inte låta bli att gilla honom och han har personlighet och kör sin egen stil och här är Gurkan rena rama knock outen emot Basshunter!

 

Jävligt fucking trist att Gurkan fick lämna huset i söndags! :-(


 

Av ♥ Mira ♥ - 24 maj 2011 00:28

Gårdagens Aktivitet:

Tog det soft hemma hela förmiddagen, på eftermiddagen hängde jag med min fina Pojkvän till bowlingen. Det var sista gången för säsongen och sedan är det start igen den 15 aug., om jag nu minns rätt vad min Älskling sa..! :-)

Hade fullt upp här på kvällen efter man hade kommit hem... Har ett IRL att ta hand om också!

 

Gårdagens Pussgurka:

Min fina Pojkvän! Han kom fram till mig där jag stod och tittade på när han spelade bowling och hade pussparty med mig! ;-)

 

Gårdagens Sjukaste:

Att folk på ett visst ställe försöker psyka ut mig som fan, även min Pojkvän pga att jag är tillsammans honom och det ses inte med blinda ögon utan han ska utsättas för saker också!

Allvarligt & Seriöst!

Det existerar inte att stört folk håller på med sjuka saker kommer att lyckas med det som de försöker med..!!!

När ska de inse att det är enbart att lägga ner detta här och deras störda sjuka agerande och beteende...?

 

Gårdagens Väder:

1000-wattaren och en blå himmel och ett vackert väder... Ja, förutom att det stormade iskallt! Burrrrrr!

 

Gårdagens Fundering:

Varför skrika, vara arg och otrevlig och springa runt som en vettvilling och inte ha koll på saker och ting och blänga och psyka ut folk, speciellt när man är ibland funktionshindrade människor???

Under all kritik och no more comment´s!

Ett litet tips! Byt "jobb" och börja med att "jobba" med saker eller maskiner eller gå på en charmkurs och skaffa ett normalt agerande och beteénde!

 

Gårdagens Roligaste:

Att fucka them right back genom att bara vara där med min fina Pojkvän och att vi gör det tillsammans!

 

Gårdagens Mys:

På bussen med min fina Pojkvän!

 

Gårdagens Åsikt:

Min Pojkvän vill jätte gärna ha med mig när han ska bowla, dels för att han vill ha trevligt charmigt sällskap och att han vet att jag gillar att följa med och titta på när han spelar bowling och att jag tycker att han är superduktig!

Det kommer vi fortsätta med oavsett vad och vilka som är emot detta här och både min Pojkvän och jag kommer att fucka them right back!

Sug på den allihopa!

 

 

Gårdagens Värdering:

Man ska bemöta andra så som man vill bli bemött själv!

 

 

Gårdagens Outfit:

Det är bara att spana in bilderna! ;-)


    


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards