Alla inlägg den 8 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 22:45




Här är underbara fina söta icecoola lilla hjärtat  Katerina Kazelis, 33 år,  i en superduper icecool sexy sexy sexy dance!

 

Katerina har lämnat Big Brother efter 78 dagar och blivit 8 gånger nominerad! Det är definitivt rekord i tävlingen, men Katerina kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Hon har verkligen underhållit oss tittare i många underbara dagar och jag svär lilla hjärtat jag älskar dig till döds, älskar dig och din stil och personlighet och du är en diamant och en ängel som finns i mitt hjärta och själ!


Balkan Forever! ;-)


 

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 22:01



Det har ju varit veckofinal nu i Big Brother och den som fick lämna huset är

TYVÄRR Katerina! :-(((((((

 

Jag vet inte hur Peter kunde sitta säkert... Okey, att Gurkan sitter säkert men att denna här fucking puckoidioten gubbjäveln Peter kan sitta säkert... Fy fan!

 

Det är första gången som jag har sorg och är ledsen för att en deltagare åker ut i årets Big Brother, Katerina var min allra största älsklingsfavorit i årets Big Brother och nu lär inte jag följa det något mer... Finns ju enbart puckosar där inne nu, syftar på Martin, Peter och Sara... Och Madde! Och Simon! Alla  av dom är mer eller mindre falska och spelar som fan och är en enda stor fejk!

 

Det är Peter, Martin, Sara... som gör allt för att få ut folk och det existerar en sak.. Björnligan... med Simon... de har en pakt och de gör allt för att få ut folk och Simon har sjunkit funking enda ner till botten genom detta här!

 

Som Katerina sa när hon hade kommit ut ur huset när Gry interjuvade henne om vissa saker... Katerina sa att nu försöker dom få ut Gurkan och Christian!

 

De som man kan titta på är Gurkan och Christian! De var cirkusgänget med Katerina och  nu hoppas jag på att Gurkan och Christian sitter säkert till finalen så att dom två gör upp vilken som vinner Big Brother 2011!


 

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 20:25

Dagens Nedräkning:

Tills min fina underbara söta pojkvän träffas igen! Toklängtar satan i gatan efter honom!

 

Dagens Verklighet:

Att folk blundar heller för att öppna ögonen och bidra med det som de kan, it´s not looking good för de som står utanför samhället och systemet!

 

Dagens Tv-program:

Ishockeyn i VM på Tv 3

Big Brother på Tv 11

Mästarnas Mästare på Svt 1

 

Dagens Roligaste:

Detta här är kul och har ett bra budskap!

Ingmar Stenmark berättade detta här i Mästarnas Mästare på Svt 1 för gänget i soffan... Det var två grodor som hamnade i ett mjölkglas och den ena grodan klarade sig inte och den andra grodan började simma som fan... Morgon efter så vaknade han på en klick smör! :-)

 

Dagens Fjortiz:

Min dotter Emelie - No more comment´s!

 

Dagens Frukost:

Varm choklad toppat med vispgrädde och choklad, halv macka med massor av ost!

 

Dagens Out Fit:

Mmm bara myspys-kläder, är sjuk och jag orkar inte ha typ snygga out fits nu! *S*

 

Dagens Frisyr:

Tittade mig just i spegeln... Bara ruffs så långt ögat såg! *S*

 

Dagens Tips:

Går till alla grabbsen där ute... Gör som Elov & Beny i superduper icecoola viedeon Sommarmustasch, mustasch är en sommarhit och samtidigt så visar du att du stödjer Cancerfondens Mustaschkampen 2011 som är nu under Maj månad!

 

Dagens Motion:

Inte mycket...Är sjuk, fast mina händer och fingrar har motionerat lite på tangentbordet! *S*


 

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 20:17

Nu snart kl. 21.00 på Tv 11 så drar Big Brother och finalveckoprogramet igång och Katerina är nominerad för åttonde gången!

 

Katerina har klarat än så länge, peppar peppar ta i trä, hoppas att hon sitter säkert nu ikväll också och får stanna kvar i huset!

 

De två andra som är nominerade är Gurkan och Peter och Gurkan är poppis, det vet man ju... Peter kan hänga löst nu ikväll och får lämna huset, vilket jag verkligen hoppas på att han gör!


 

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 19:29


Mustaschkampen 2011

 

Under hela maj månad Cancerfondens årliga aktivitet mot prostatacancer och namnet är Mustaschkampen.

 

Prostatacancer är Sveriges vanligaste cancerform och Cancerfonden vill med mustaschen som symbol, få svenska folket att lära sig mer om prostatacancer och samla in pengar till fortsatt forskning.

 Alla kan göra en insats.

 

Klicka här så kommer du till Cancerfondens sajt för Mustaschkampen 2011!

 

Robert Aschbert och Gert Fylking är ju kända för att vara med i Mustaschkampen och har skaffat en mustasch för att visa att de stödjer detta här viktiga projektet!

 

De underbara killarna Elov & Beny från Örebro Stad  har gjort en riktig sommarlåt som heter heter SommarMustasch och kom igen nu grabbs...

Det är en mega hit  med sommarmustasch och samtidigt så stöds Mustaschkampen! ;-)





 

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 17:27



Lyssa mycket noga på denna här låten  Hemlösa med Ras Cricket Feat. Diegojah, texten har ett mycket viktigt budskap som säger allt och vi ska inte blunda och kan vi göra mer... Klart att vi kan, slut att blunda för det du ser!

 

Kamratstöd, IOGT, i Örebro

 

Ria-Dorkas i Örebro

Storgatan 29A
703 63 ÖREBRO

Telefon: 019-13 90 03
e-post:
ria.dorkas@helamanniskan.se


 LP-verksamheten i Örebro



Frälsningsarméns Härbärge Gnistan

Adress
Frälsningsarmén GNISTAN
BRUKSGATAN 13
70283 ÖREBRO
Kontorsadress
BRUKSGATAN 13
ÖREBRO
Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 019-323840
E-postadress: gnistan@fralsningsarmen.se


Situation Stockholm



 

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 15:42

Nu har jag gjort söta saker här i bloggen som kommer in imorgon under Dagens Låt och Dagens Gott & Blandat, vem tänkte jag på när jag satte ihop det måntro... ;-)

 

En liten ledtråd är:

 

 

Zlatan, inte bara en fotbollslirare... Utan testat det oxå

Nåt runt och hårt som man använder...

Ibland kan det vara lite disco med när man gör det...

Jag har en sådan Kung här hemma...

 

;-)



 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2011 13:00


 



Man vet att man har haft kul när man har ont i the pussy!



 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards