Alla inlägg den 5 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 5 maj 2011 23:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 5 maj 2011 23:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 5 maj 2011 23:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 5 maj 2011 23:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 5 maj 2011 23:30

Dagens Humör:

Under rådande omständigheter så okey, jag är inte död än! :-)

 

Dagens Psykbryt:

Ja, vad säger man, det såg mörkt ut på vårdcentralen nu idag och de tänkte typ skicka prover till undersökningar för att ta reda på vilken bakterie det är för att sätta dit nåt läkemedel som hjälper! Då skulle jag få vänta och ingen medicin idag typ...!

Andra psykbrytet var när man kom till apoteket och skulle hämta ut medicinen, ja då har inte läkaren ens skickat in receptet till apotekets dator... Vad fan... Fick vänta i typ en timme innan man kunde hämta ut det...!

 

Dagens Coolaste:

Man kan säga att jag fick en nostalgitripp tillbaka till det happy 80-talet... Såg en ung kille i kassan på Coop här i Brickehill och han såg ut som han är direkt tagen ur hur en del killar som hade den stilen på 80-talet... Med världens längsta tuppkam, alltså, den var jätte lång på höjden och gick rakt över huvudet och rakad på sidorna... Superduper icecoolt! *S*

 

Dagens Köp:

Antibiotikan och Tv-tidningen!

Min kära pojkvän påminde mig om att jag inte skulle glömma och köpa tv-tidningen, jag har en tendens att vimsa bort att köpa tv-tidningen nämligen...! *S*

 

Dagens Tv-program:

Inför Eurovision Song Contest 2011 på Svt 1

Herr och fru på Tv 4

Big Brother Tv 11

 

Dagens Knäppaste:

Jag har surftat runt på tjejer och deras bloggar och har sett skor... som de vill ha, som de har köpt  och gud vet allt... Okey... blev nyfiken på vad folk har på sig IRL och nyfiken som jag är.... när jag var på stan idag så spanade jag in på tjejers fötter och vad det hade på sig... ! Ja, jag vet, jag är helt fucking crazy! *S*

 

Dagens Saknad:

Var är värmen någonstans, har den rymt till Afrika eller..? *S*

Tycker att det var rätt så kallt och kyligt ute idag fast okey, jag är ju sjuk och har feber i kroppen så jag kanske känner av fel..!

 

Dagens Borde:

Kanske ta och diska lite... *S*

 

Dagens Aktivitet:

Ja, upp tidigt och sedan framåt förmiddagen till vårdcentralen och sedan hem igen för att vänta på att klockan skulle bli efter ett så att man kunde åka in till stan för att hämta ut medicinen på apoteket. Sedan på kvällen var jag ute en sväng och handlade!

 

Dagens Måsten:

Ja, jag måste skriva klart min artikel till tidningen, ska nämligen skriva in den på redaktionens dator nu i nästa veckan så att dom har den!

Av ♥ Mira ♥ - 5 maj 2011 21:50

Åtta Saker Om Dig Själv! ;-)
 
1. Är du singel?
Nej! Jag är upptagen med min fina söta underbara pojkvän!
 
2. Är du lycklig?
Lycklig, vad är det för något... Mitt liv blev inte som det skulle, inte mitt fel utan påverkan av andra och att folk la sig i och tog mitt liv ifrån mig, det som jag hade och hade drömt om sedan jag var barn att få!
Förutom det, helt okey, är lycklig under rådande liv och med min fina underbara snälla pojkvän!
 
3. Är du uttråkad?
Nej!
 
4. Är du ledsen?
Nej!
 
5. Är du italienare?
Nej!
På tal om det..! Hade en klasskompis, en tjej, på gymnasiet, som träffade min pappa och hon undrade om han kom från sydligare breddgrader och om han kom från Italien, Spanien... Nej... Nog för att han kommer söder-över men inom Sverige. Saken hör till den att min pappa var kolsvart i håret och hade mörkbrun hud, så man kan nästan tro att han kom typ från Italien... Och om man går på hans fucking temperament och humör... Då är han en äkta italienare med jävligt hetsigt skrikigt humör och temperament i massor och kunde tända till på en sekund om det var något!
 
6. Är du cool?
Det är jag som är The SuperDuper Icecool Princess In The Hole World! ;-)
 
7. Är du från Irland?
Nej!
Jag har en svensk dotter, min äldsta dotter, Malin bor på Irland sedan några år tillbaka!
 
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Nej!
De var gifta i 25 år och allt kraschade pga. min sk. pappas fucking otrohet, m.m och det blev skilsmässa!
 

Åtta Saker Om Ditt Kärleksliv!
 
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Yeah Yeah Yeah! Klart att jag gör det! Det har inträffat två gånger i mitt liv, första gången gick jag i sjuan på högstadiet och andra gången när jag träffade min nuvarande pojkvän!
 
2. Har du någon gång blivit sårad?
För många gånger av mina fucking ex-män och deras morsor som har gått in för att knäcka mig och ta ifrån mig mitt liv!
För många gånger av ex-pojkvänner!
 
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
Sorry girls, jag är varken flata eller bisexuell utan mycket hetrosexuell!
Yes, klart att jag har tänkt på en kille flera gånger under samma natt!
 
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
Stryk tjejer!
Killar... Nej!
 
5. Kysst någon under dom två senaste veckorna?
Yeah..! Min fina underbara pojkvän!
 
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Hur ska jag kunna veta det... När beundraren är hemlig...! *S*
 
7. Är du kär?
Tokkär som fan i min fina underbara söta snälla kärleksfulla pojkvän!
 

Två Alternativ
 

 

1. Bilddagboken eller lunar?
Inget av dom!
Enligt min yngsta wanna-be-fjortiz-dotter på 13 år nu i sommar så är Bilddagboken bara för typ fjortizar! *S*
Om jag inte minns fel så har dom väl lagt ner Lunarstorm, precis som de har gjort med snyggast.se...
 
2. Hår eller ögon?
 Ögonen! Själen är i ögenon hos en människa och säger allt och avslöjar allt!
 
3. Katter eller hundar?
Hund!
Detta här med katter är inte min grej!
 
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
Helt klart några få bästa vänner, som jag också har i mitt liv!
 
5. Coca-Cola eller Pepsi?
Coca Cola! Min älsklings dryck och det är livets dryck!
 
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
Tufft val! *S*
Jag är en partyprinsessa och jag gillar romantiska hemmakvällar med pojkvännen...!
Om jag måste välja... Kan inte välja, det beror ju också på vilket humör man är på, partyhumör eller romantikhumör...!
 
7. Pengar eller lycka?
Lycka!
 
 
8. Dag eller natt?
Kväll och natt!
 
 
9. Msn eller mobil?
Mobilen!
 
 
Tio  "Har du någonsin... "
 
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
Som barn och tonåring när man bodde hemma... Nej!
Som vuxen och med egna barn, när man skulle någonstans och försökte smita ut... Fan, det gick inte, mamselina hade ögonen på sig från alla fyra barnen och de var nyfikna och undrade vart man skulle och om de kunde få följa med..!
 
 
2. Brutit nåt?
Nej!
 
3. Gjort nåt du ångrar?
Yes!
 
4. Hoppat Bungee Jump?
Nej! Kommer aldrig att göra det heller!
 
5. Ljugit för någon du tycker om?
Nej!
 
 
6. Ätit en hel tårta?
Nej!
 
 
7. Gjort bort dig offentligt?
Inte som jag minns men enstaka gånger under mitt liv, fast det bjuder jag på!
 
8. Viljat bli tillsammans med ett ex igen?
NEJ! Aldrig i mitt liv! Vem fan vill ha tillbaka de ex-män som jag har varit gift med och ex-pojkvänner...INTE jag iallafall! Såna jävla fucking... *CENSUR* kan man vara utan i sitt liv!
Jag gör inte slut och bryter upp utan orsak och anledning i ett förhållande!
 
9. Gråtit när ett husdjur dog?
Ja!
 
10. Velat försvinna?
Det vill ni inte veta!
Med mitt liv och det som jag har utsatts för och hur mitt liv blev, då är det enda alternativet det! Men, har spärren! Än så länge... Vet fan hur länge man orkar...! Så länge man har livsgnistan i själen och vill leva, då fortsätter man...! Det har varit tillfällen då inte det har funnits...!
 
SENASTE
 
1. Telefonsamtalet du gjorde:
Till vårdcentralen!
 
2. Telefonsamtalet du fick:
Av min fina pojkvän!
 
3. Personen du var med:
Min fina pojkvän!
 
4. Roligaste grejen som hänt:
Finns många roliga saker, kan inte välja!
 
5. Personen du smsade:
Min fina pojkvän!
 
6. Personen du tänkte på:
Min fina pojkvän!
 
7. Du skrev till på FaceBook:
Min fina pojkvän!
 
8. Du kommenterade:
En tjejväns inlägg på Facebook!
 
9. Du kramade:

Min pojkvän!

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 5 maj 2011 18:28

Två kvinnor diskuterar sina pojkvänner:


- Min kille berättade att han fantiserar om att ha sex med två kvinnor samtidigt.

 

Den andra sa:


- Jo, det vill väl dom flesta karlar. Vad sa du då?

Hon svarade:

 

- Jag sa åt honom att om han inte kan tillfredsställa en kvinna, varför ska han då göra två stycken besvikna?

Av ♥ Mira ♥ - 5 maj 2011 17:33


Dag 1  Facebook profilbild.


 

 


Dag 2  Ett kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3  En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4  Något jag älskar.
Dag 5  Dagens klädsel.
Dag 6 5 finaste låtar.
Dag 7  5 fakta om mig själv.
Dag 8  Något jag saknar.
Dag 9  Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10  En bild på min idol.
Dag 11  Msn profilbild.
Dag 12 5 mål i livet.
Dag 13  Finaste bild du vet.
Dag 14  Finaste citat du vet.
Dag 15 En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16  En bild som alltid får mig le.
Dag 17  Bild på dig och dina syskon

Jag

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards