Alla inlägg den 15 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 23:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

:-)

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 23:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;-)

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 23:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 23:38

Dagens Mat:

Pasta med köttfärsröra och pojkvännens och min specialsallad med vindruvor, röd lök och tomater!

 

Dagens Sötnos:

Min pojkvän, nyduschad och blött hår och skakade så sexy med håret and give me the eye...! Mums! ;-)

 

Dagens Frisyr:

Knullruffs, vad annars när min sexy pojkvän är här! ;-)

 

Dagens Tv-Program:

Ishockey-VM

Big Brother på Tv 11

Mästarnas Mästare på Svt 1

 

Dagens Sämsta:

Hur fan kunde Sverige förlora guldet i VM-finalen..???

 

Dagens Aktivitet:

Gjorde lite nytta och tvättade idag.

Hade hångelparty i köket och lagade god mat och bakade Hallongrottor och min fina pojkvän är superduktig och pysslig i köket och vill göra saker och hjälpa till, pusssss på dig min underbara Älskling! :-)

 

Dagens Motion:

Det vill ni inte veta! ;-)

 

Dagens Outfit:

Kortkort & urringad top, leggings... Sexy sa min pojkvän! ;-)

 

Dagens Psykbryt:

Det regnade nu ikväll, vill för fasen inte ha regnguden på dåligt humör... Vad har ni gjort nu för att göra solguden rymde ifrån Örebro Stad...???

 

Dagens Beroende:

Min pojkvän och hans fina underbara personlighet, som jag enbart älskar och det för alltid!


 

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 23:34

Så klart att jag älskar sport och idrott och hänger med i vad som händer och sker.. *S*

 

För er som har missat...! ;-)

 

Bronsmatchen i ishockey-VM spelades nu på eftermiddagen idag och bronsmatcher är ofta ganska avslagna historier mellan två lag som helst varit någon annanstans.

 

Fast dagens bronsmatch i ishockey-VM var allt annat än avslaget och istället blev det ett fartfyllt målkalas...!

 

Bronsmatchen stod mellan Tjeckien och Ryssland och båda lagen var jätte spelsugna och ville lämna VM med en medalj runt halsen och den som vann bronset var Tjeckien, segern kanske inte var helt välförtjänst för Ryssland var minst lika bra  och gjorde en bra match men hade inte pucken på sin sida idag.

 

Tjeckien vann med 7-4 över Ryssland och säkrade därmed sin elfte VM-medalj!

 

Här är Top Tre för ishockey-VM 2011:

 

1. Finland

2. Sverige

3. Tjeckien


 

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 23:34

Så klart att jag älskar sport och idrott och hänger med i vad som händer och sker.. *S*

 

För er som har missat...! ;-)

 

Bronsmatchen i ishockey-VM spelades nu på eftermiddagen idag och bronsmatcher är ofta ganska avslagna historier mellan två lag som helst varit någon annanstans.

 

Fast dagens bronsmatch i ishockey-VM var allt annat än avslaget och istället blev det ett fartfyllt målkalas...!

 

Bronsmatchen stod mellan Tjeckien och Ryssland och båda lagen var jätte spelsugna och ville lämna VM med en medalj runt halsen och den som vann bronset var Tjeckien, segern kanske inte var helt välförtjänst för Ryssland var minst lika bra  och gjorde en bra match men hade inte pucken på sin sida idag.

 

Tjeckien vann med 7-4 över Ryssland och säkrade därmed sin elfte VM-medalj!

 

Här är Top Tre för ishockey-VM 2011:

 

1. Finland

2. Sverige

3. Tjeckien


 

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 22:35

Det har ju varit final i ishockey-VM ikväll och den matchen  stod mellan finalisterna Sverige - Finland och sorry Sverige, det blev inget VM-guld i år...!

 

Finland vann ishockey VM 2011 och körde över Sverige i tredje perioden och de sista fem minutrarna så droppade de finska målen in och det var enkla mål som de fick in bakom den svenska målvakten...!

 

Det är enbart att konstatera att Finland vann med 6-1 över Sverige!


 

Av ♥ Mira ♥ - 15 maj 2011 18:21

Det har ju varit veckofinal i Big Brother nu ikväll och alla i huset var nominerade förutom Martin som hade immunitet som han fick av sina lagkamrater!

 

Dessa här sitter säkert i Big Brother-huset

 

Simon

Peter

Gurkan

Martin

Christian

 

Det stod mellan tjejerna, Sara och Madeleine och det var Madeleine som fick lämna Big Brother-huset  nu ikväll på veckofinalen!

 

Personligen tycker jag att bitterfittan gubbjävlen Peter skulle ha fått lämna huset...!

 

Av tjejerna så var det helt fel tjej som fick lämna, även om jag inte gillar Madeleine... Sara skulle ha fått lämna huset omgående!

 

Får se vem som får lämna huset nästa söndag, hoppas verkligen att det blir bitterfittan Peter!

 

Förresten, hur fan kan bitterfittan Peter få röster överhuvudtaget, är det något som kan fatta det logiskt sätt...???


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards