Alla inlägg den 11 maj 2011

Av ♥ Mira ♥ - 11 maj 2011 23:47

Nu blir det att dyka ner i sängen och drömma sött om min  Älskling!

Jag måste upp tidigt imorgonbitti och iväg till Huset, får se vad som händer där förutom att jag måste skriva in min artikel på redaktions dator...

 

Efter Huset så ska min pojkvän och jag dra upp på stan och flanera runt och ha det mysigt och hålla handen och gå till vårat favvocafe´och fika och tända ljus i kyrkan!

 

Jag får se när man kommer hem imorgon och om man orkar blogga nåt imorgonkväll, med tanke på att man inte är helt återställd efter infektionen och att jag har haft en full dags program!

 

Förresten... undrar vad det är för käk på huset imorgon... nyfiken som jag är så ska jag kolla det innan jag loggar ner här.. *S*

 

Natti natti och dröm sött!



 

Jag
Av ♥ Mira ♥ - 11 maj 2011 18:33

Dagens Måste:

Har renskrivit min artikel för tidningen, ska ju till huset imorgon och deadline är 15 maj så jag måste skriva in den på redaktionens dator nu imorgon!

 

Dagens Tvprogram:

Efterlyst på Tv 8

Big Brother på Tv 11

 

 

Dagens Humör:

Halvbitchigt!

 

Dagens Fundering:

Varför är killar svartsjuka och har ett extremt sjukligt kontrollbehov och ska bestämma, styla och ställa över en tjej och sätta upp regler och gud vet allt... När de inte ens själv skulle bli utsatta för det som de utsätter en tjej utan för dom gäller ingenting och de sviker och är otrogna...

Snacka om en jävla helvetes fucking dubbelmoral!

Nej, det är inte bara Katerina från Big Brother som har råkat ut för det, jag också och resten av världens tjejer!

 

Dagens Middag;

Kyckling, pomfrittes och min specialsallad!

 

Dagens SMS:

Från min underbara fina pojkvän: I love you! ;-)

 

Dagens Sjukaste:

Killars sjukliga störda dubbelmoral!

 

Dagens Aktivitet:

Vilat, måste vara pigg tills imorgon. Skrivit rent artikeln till tidningen.

 

Dagens Vill Ha:

Marabous Non Stop!

 

Dagens Längtan:

Toklängtar satan i gatan tills imorgon, pojkvännen och jag ska flanera på stan och mysa och hålla handen och fika på vårat favvocafé tända ljus i kyrkan!


 

Av ♥ Mira ♥ - 11 maj 2011 17:41


Århundradets KärleksPar!
 
  
 
 

Av ♥ Mira ♥ - 11 maj 2011 17:05



    




Sikta Och Skjut Skarpt!


Mitt I Prick Med Pilen!


Grattis!


Game Over För Herman Hedning!


 


Av ♥ Mira ♥ - 11 maj 2011 16:22

 




Sikta Och Skjut Skarpt!

Mitt I Prick Med Pilen!

Grattis!

Game Over För Hjorten!


 

Av ♥ Mira ♥ - 11 maj 2011 16:15


 


Afrodite


3 cl Kaktus Vodka
2 cl Midori
1 cl Blue Curaçao
Seven Up
Mycket is

Bygges i highballglas.
Serveras orörd


 


Av ♥ Mira ♥ - 11 maj 2011 14:02

Katerina Kazelis blev utröstad nu i söndags på veckofinalen efter närmare 3 månader inne i huset och när hon  kom ut så förväntade hon att hennes  nära och kära  skulle vara där, men det var ingen där att möta henne. Hennes  mamma var så säker på att hon  inte skulle åka ut, så hon åkte för en gångs skull inte upp.

 

När hon steg utanför portarna så möttes hon av en stor chock. Hennes pojkvän hade gjort slut och hon hade inte en aning.

 

Anledningen?

 

Pojkvännen hade blivit besatt av att titta på tv och hennes liv i huset och han slutade att sova bara för att följa henne inne i Big Brother-huset!

 

När Katerina hade kommit ut hur huset och Katerina frågade vart mannen i hennes liv var, han som skulle vara "den rätte", så var svaret att ingen visste och att han inte hade ringt.

Så Katerina ringde upp honom och det enda han svarade var:

 

"- Jag sover."

 

Vad som fick pojkvännen att bryta upp visade sig vara aktiviteten under de 78 dagar som Katerina var inlåst i Big Brother-huset. Pojkvännen blev för engagerad i programmet och kunde inte sluta titta och satt uppe på nätterna och det blev omöjligt att jobba.

 

Katerina känner sig mycket jätte orättvist behandlad, för hon gjorde allt han för honom och det han hade sagt åt henne att göra i huset.

 

Pojkvännens kravlista var att hon fick kyssa tjejer men inte killar och det höll Katerina.

Hon fick inte sova i samma säng som någon och det höll Katerina också!

 

Pojkvännen  sa aldrig att jag inte fick shaka ass och fest och hon känner sig verkligen backstabbad av honom och de andra deltagarna!

 

Katerina har fått frågan om hennes ex är en bra kille och det ges en lång tvekan till svar... Till slut säger hon:

 

"- Nja, han är finkänslig och  empatisk, men lite väl svartsjuk. Det blir stor oblans då, och det fungerar inte."

 

Katerina har fått frågan också om pojkvännen har träffat någon annan och det svarar hon att det vet hon inte. Hon har frågat honom om det och då sa han bara att hon inte hade något med det att göra och att dom har gått vidare.

 

Bara några dagar efter att Katerina hade lämnat Big Brohter-huset fick hon reda på pojkvännens sexsvek och att han bedrog henne under tiden hon var inne i Big Brother-huset.

 

Pojkvännen har vid flera tillfällen under Katerinas tid i huset haft sex med andra kvinnor!

 

Katerina säger att han är den största Judas av alla!

 

På tisdagseftermiddagen nåddes Katerina av det fruktasvärda beskedet att hennes pojkvän inte bara gjort slut med henne, på köpet hade han även haft sex med andra kvinnor.

 

Katerina säger att han träffade andra tjejer och hade sex med dem när hon var inne i huset!

 

Innan Katerina gick in i Big Brother-huset ska hon tillsammans med pojkvännen haft ett långt samtal där de gjort en tydlig överenskommelse om vilka regler som gällde under tiden hon befann sig i huset.

 

Hon fick inte sova eller hångla med andra killar och det gjorde hon aldrig. Hon hånglade med tjejer och det fick hon.

Dessutom förbjöd han inte henne att dansa på fester!

 

Motsvarande regler gällde även för pojkvännen. Men han fullkomligt struntade i det! Utan några hämningar bröt han emot kärleksdealen!

 

Katerina säger att det är jävligt mycket dubbelmoral över det hela!

Att pojkvännen psykar henne innan hon går in i huset och ber mig att inte göra något och att han skulle vara trogen!

Och när hon kommer ut så får hon höra detta!

 

Katerina mår under omständigheterna bra trots det gigantiska sexsveket och säger själv att hon mår okey!

 

Pojkvännen sa till en början ha varit besatt av Big Brother coh såg det dygnet runt på internet men efter en månad slutade han titta och för honom var det även synonymt med att göra slut.

 

Men inte enligt Katerina som är mycket upprörd och säger att har man lovat någon sådant så borde man vänta ut den personen och berätta att man vill sluta ses när vi träffas och sedan gå vidare!

 

Katerina har en hälsning till sin pojkvän:

 

"- Din kuk kommer inte att falla bort om du väntar en månad till!"

 

Katerina säger också att om pojkvännen ser henne på stan så ska han omedelbart vända om, detta handlar inte om att hota eller skrämma honom utan det handlar om att hon inte vill träffa honom!


 

Av ♥ Mira ♥ - 11 maj 2011 08:30

Dag 1  Facebook profilbild.
Dag 2  En kväll du aldrig kommer glömma.

Dag 3  En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4  Något jag älskar.

Dag 5  Dagens klädsel.

Dag 6 5 finaste låtar.

 

Dag 7  5 fakta om mig själv.

 

1. Jag har ett hett fucking jävla temperamnet & humör och kunde tände till på en sekund, det var när jag var yngre och förr i tiden!

Nu idag är jag lika lugn som smältande isbit i solen fast jag har mitt temperament och humör i mig fortfarande men har koll på det och kan behärska mig och vara lugn och sansad, även om det är i mig!

 

2. Jag har varit med barn 8 gånger!

Fött fyra barn!

Med min första make som jag var gift med i 4½ år fick jag mina två äldsta flickor med plus att jag var med barn två gånger innann dom kom till världen och blev med barn med denna här killen en gång till ett halvår efter min nästäldsta kommit till världen!

Det var tre gånger...

Den fjärde gången var med en ex-kille för några år sedan!

Fyra gånger plus att jag har fött fyra barn, det är lika med 8 gånger!

 

3. Jag är född i Örebro Stad och kom hem till mina föräldrar från USÖ när jag var 10 dagar gammal, en liten julklapp kan man säga, det var bara en vecka kvar till självaste julafton!

Jag är uppvuxen i självaste coolaste huvudstaden Stockholm fast innan det så bodde vi i Malmö i några år!

1980 flyttade jag och min kära mamma tillbaka till Örebro Stad efter skilsmässan med pappa-helvetet och sedan dess har jag bott på elva ställen i Örebro Stad.

Men gästspelat ett halvår var i fucking byarna som Gud glömde, Helvetes-Frövi och Kungsör!

Under hela mitt liv har jag bott på 17 ställen!

 

4.Jag är döpt i kyrkan och jag är döpt efter familje- & släktnamn efter min kära mamma och mormor och min  och min farmor och pappas farmor!

 

5. Jag tog körkort 30 dec. 1982 och klarade det på första försöket, både terorin på två delar och uppkörningen blev godkänt!

 

 


Dag 8  Något jag saknar.
Dag 9  Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10  En bild på min idol.
Dag 11  Msn profilbild.
Dag 12 5 mål i livet.
Dag 13  Finaste bild du vet.
Dag 14  Finaste citat du vet.
Dag 15 En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16  En bild som alltid får mig le.
Dag 17  Bild på dig och dina syskon


 

Jag

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards