Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Varför Gör Ex-killar Det För?

Av ♥ Mira ♥ - 10 maj 2011 13:37

Jag har alltid brytit upp i alla mina förhållanden, lämnat och gjort slut!

Det är aldrig en kille som har lämnat mig i hela mitt liv!

 

När man har gjort slut och lämnat en kille så existerar det alltid ett efterspel som är jävligt fult och för jävligt av ex-killen, det slår aldrig fel att en ex-kille gör allt för att jävlas, krossa en och sprida ut förtal, lögner och skitsnack till alla som vill höra och lyssna m.m.

 

Detta här drabbat mig tyvärr alla gånger som jag har brytit upp ifrån killar och förhållanden!

 

VARFÖR gör ex-killar det för???

 

Jag har aldrig någonsin gjort sånt som mina ex-killar gjort och gör fortfarande, så lågt sjunker jag aldrig, har min värdighet och stolthet men jag tänker fucking dessto mer utan att göra handling av det!

 

Vad är ex-killars fucking stora problem???

 

Två av ex-killarna och deras mammor har gjort och gör fortfarande allt för att förstöra, krossa, förhindra, förtalar, kommer med skitsnack och lögner om mig och hjärntvättar stackars oskyldiga människor och barn... Och jag lämnade första ex-killen för 19 år sedan och den andra ex-killen för 11 år sedan! De kan tydligen inte droppa det utan håller på än.. ! Nej, de ska ha hämnd till varje pris och krossa mig, även efter 11 och 19 år tillbaka...!  De fucking människorna är helt sinnessjuka och har någon typ av störning och psykisk ohälsa och borde söka hjälp omgående och kanske bli inspärrande på livstid!

 

En ex-kille sökte upp socialen och anmälde mig som bla. olämplig mamma och till försäkringskassan och kom med lögner och förtal om mig.

Socialen kontaktade mina barns pappa och han genomskådade psykot till ex-kille och berättade att ingenting stämmer av det som han har uppgett i sin anmälan och de la ner det! Ja, min ex-make har sett och hört massor om ex-killen och mina barn ogillade honom mycket och berättade också för deras pappa om ex-kille-psykot! Han bevisade vaed han gick för både för mig, mina barn och min ex-make och han kan känna sig fucking genomskådad!

 

Ex-killen bombade mig med sms också tiden efter jag hade gjort slut och kastat ut honom ur mitt hem och mitt liv och det var rena rama hotelser i form av att hans skev... Har sparat varenda ett!

 

Citat: " Nu har du gjort bort dig med ditt omogna sätt med blockering du kan fara åt helvete och jag lovar dig att du kommer ej få lätt med saker och ting och dina barn!"

 

"Då har du gjort ditt valet med din attityd så vila i frid med dina killar"

 

"Du har gjort valet nu så du vet det då är du ej vän med mig heller"

 

"Adjö då och var nöjd med min ovänskap din lögnare som inte ens var hemma igår det kollade folk!

 

No more comment´s, detta här säger enbart allt  om psykot till ex-pojkvän!

 

Inte nog med det, han bombade flertalet gånger med att ringa i tid och otid på hemtelefonen och lät signalerna gå fram 100 gånger!

 

Ett annat ex... Fy fan, den killen är fucking störd på riktigt!

 

Jag hade brytit upp och gjort slut och lämnat killen en sommar i början av augusti. Några veckor senare så hänger jag med en kille till ett ställe där mitt ex brukar vara och hjälpa till men inte på samma dag. Det fanns folk där som känner mitt ex och kontaktade honom och ex:et kom dit tjugo minuter efter vi hade kommit dit och rusade in och var mycket stirrig , ansträngd och förbannad och högröd i ansiktet och han flanderade runt där och höll samma stil och attityd och var hysterisk i sitt agerande och skulle prata med alla. Ex:et gick fem-10 minuter innan oss och när vi skulle gå ut på gatan så såg vi honom stå där utanför att snacka med ett litet gäng och efter en stund så drog han iväg och en tjej följde med honom.

 

Det var första gången efter jag hade gjort slut som vi var under samma tak, han låtsats inte om mig utan som det regnade och jag inte fanns och inte min killvän heller.

 

Efter det blev det värre efter killvännen och jag blev ihop och tyvärr så rör sig killen som jag blev ihop med i samma kretsar av folk som ex:et och är med i samma aktivitet och naturligtvis så fick ex:et rapporter om mig och nya killen.

 

Alla frös ut mig och blängde ilsket och gjorde allt för att pksyka mig och inte bara mig utan den nya killen drabbades tyvärr också. Nej, varken jag eller denna här nya killen tog åt sig utan vi har också rätt att vara där oavsett vad och vad fucking idiotfolk tycker och tänker och har för åsikter!

 

Denna här nya killen fick folk efter sig stup i kvarten och han fick höra skitsnack, förtal och lögner om mig som fan, av folk som rörde sig i samma umgängeskrets som ex:et!

 

Jag  blev förbannad och gick på en brudjävlen, hon har aldrig sagt hej eller att vi har pratats vid då jag och ex:et var ihop och jag undrade hur hon kan uttala sig om mig och att hon känner inte mig eller vet vem jag är eller hur dan jag är och hur fan hon kan säga som hon gör till denna här nya killen och vilka grunder hon har på det som hon påstår om mig!

 

Till svar får jag av henne att det är mitt ex som har snackat en jävla massa mycket skitsnack om mig till alla...!

 

Det säger ju allt om ex:et, bruden och alla andra IQ-befriade idiotpuckosar!

 

Inte nog med det, denna här nya killen har ett ex... hon och hennes vänner, som också denna här nya killen känner, försöker också förstöra mellan oss och säga att jag typ inte är bra för honom och gud vet allt...!

En av den nye killens och hans ex-tjejs vänner sa bla. en hel massa skitsnack, lögner och förtal till honom och dessutom känner hon mitt ex..... Jag gick på bruden och sa till henne att vi har aldrig i livet träffats, du känner inte mig eller vet hur dan jag är... Nyfiken på vad hon grundar allt detta på och varför folk lägger sig i ett lyckligt bra kärleksförhållande... Fick inte ens ett svar! Men denna här nya killen sa att denna här bruden har bloggat honom på internet! Det säger ju allt om brudjävlen! Ha Ha Ha!

 

Det stannar inte vid det... Utan det finns folk som är på samma aktivet som denna här killen och jag är på, som känner hans ex och hennes vänner och går in för att förstöra  och krascha förhållandet! Men... de går inte enbart till denna här nya killen utan till mig och säger att han inte är bra för mig och att vi inte ska vara ihop...!

Ovanpå det, så får jag en beundrare efter mig som försöker få mig till hans... Säger saker om denna här nya killen... som inte har stämt i vissa fall... Det låter så fucking riggat...!

 

Yes, i say no more! Ha Ha Ha!

 

No way, om folk tror att jag är helt fucking IQ-befriad och inte kan lägga deras pussel och det spelet som de lirar... Så är de själva enbart fucking IQ-befriade! Ha Ha Ha!

 

Det finns många ex-kilar som man kan berätta massor om...

Sanningen ska fram och synas! Rätt ska vara rätt! Men om man gör det, då blir det ett fucking liv ifrån dom men dom kan berätta skitsnack, komma med förtal, ljug och lögner är tydligen helt okey...! Förstår INTE logiken i det och hur deras IQ-befriade hjärna tänker och tycker!


 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2012 15:30


      Dagens Gott & Blandat:   Trickshot: Artistic Pool Trick Shots   Därför:   Detta här är urproffsigt och läckert och jag har alltid gillat sånt här när det görs tricks vid biljardbordet! :-)   Titta & Njut av superduper ...

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2012 13:15


      Dagens Låt:   Debbie Gibson  -  Shake Your Love   Därför:   Detta här är ren 80-tals nostalgi-tripp och Debbie Gibson var poppis då och här är en av mina favvolåtar på den gamla goda tiden, lyssna och njut! ;-)     ...

Av ♥ Mira ♥ - 24 juli 2011 02:00


      Amy Winehouse är död och hon blev bara 27 år gammal.   Ofta talar man om att 27 är den ålder då flest musikstjärnor har avlidit och  böcker har skrivits om det och det har gjorts listor om vilka som har avlidit vid 27 år gammal.  ...

Av ♥ Mira ♥ - 23 juli 2011 22:09

    Här är underbara icecoola Amy med min absoluta älskingslåt  Tears Dry On Their Own!   R.I.PAmy Winehouse14 Sept 1983 - 23 Juli 2011 :-((((((( Amy kommer alltid att finns i mitt hjärta och hela världen minnas hennes storhet i musike...

Av ♥ Mira ♥ - 22 juli 2011 21:40

  Innan du dömer mig:   Ta på dig mina skor!Gå samma gator som jag gått!Bearbeta förlusten av människor jag förlorat!Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit!   Snubbla på alla stenar som jag snubblade på!Res dig alltid upp ig...

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards