Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Paktnominering!

Av ♥ Mira ♥ - 19 maj 2011 22:40

Big Brother har haft nomineringar i huset och dessa två, inte helt oväntat, fick flest nomineringar av de andra och är nominerade till söndagens veckofinal:

 

Gurkan och Christian

 

 

Ja, vad ska man säga..???

Dessa fucking pakter... Och Big Brother själva säger att att just pakter är förbjudet men varför tar dom inte tag i det och gör någonting åt det, jävla Tv 4 och Tv 11???

 

De svagaste i huset sätter de starkaste i huset emot varandra...

Programansvariga måste väl för fan se vad de håller på med i huset och agerar därefter men ingenting händer...!

 

Nej, jag har slutat att följa Big Brother efter Katerina hade lämnat huset, tittar enstaka gånger mitt i veckan när det inget annat finns att titta på och man zappar runt och inte hittar nåt vettigt  och veckofinalen följer jag halft som halft, mest för att veta vem som åker ut härnäst typ... Fast det tycks ju enbart bli värre och värre... Tyvärr programledningen ger fan i allt!

 

Det är enbart att konstatera att Big Brother var bättre förr i tiden då Kanal 5 hade hand om det!

 

 


Gurkan och Christian har fått reda på att de är nominerade av de andra i huset och något som enligt  Christian var väntat och Gurkan är inte alls glad.


Gurkan säger att de andra vill verkligen ha ut honom och det är inga glada ord som kommer ut ur Gurkans mun när han och Christian pratar om saken i badrummet!


Gurkan säger att de andra är så äckliga och falska!


Trots ilskan så har dom varandra och peppar ändå varandra!


 


Ja, jag förstår både Gurkan och Christian!


 


De andra i huset, okey.. kanske inte Simon till 100 % fast det är väl inte långt ifrån, paktar och röstar alltid på de starkaste och kör taktik som fan och spelar ut folk emot varandra...


 


Okey, Big Brother är ett spel MEN det finns väl för fan moral etik och att man INTE ska ha pakter, vilket Big Brother också har klargjort att pakter får INTE förekomma, det existerar ju för fan pakter inne i huset och de ger blanka fan i det...! Fy fan...!


 


Ja, jag vill inte att någon av killarna ska behöva lämna... Må bäste man vinna här nu och den som har störst chans att ta sig till finalen och vinna Big Brother få stanna kvar och krossa de falska äckliga människorna som finns där i huset!


 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2012 15:30


      Dagens Gott & Blandat:   Trickshot: Artistic Pool Trick Shots   Därför:   Detta här är urproffsigt och läckert och jag har alltid gillat sånt här när det görs tricks vid biljardbordet! :-)   Titta & Njut av superduper ...

Av ♥ Mira ♥ - 8 maj 2012 13:15


      Dagens Låt:   Debbie Gibson  -  Shake Your Love   Därför:   Detta här är ren 80-tals nostalgi-tripp och Debbie Gibson var poppis då och här är en av mina favvolåtar på den gamla goda tiden, lyssna och njut! ;-)     ...

Av ♥ Mira ♥ - 24 juli 2011 02:00


      Amy Winehouse är död och hon blev bara 27 år gammal.   Ofta talar man om att 27 är den ålder då flest musikstjärnor har avlidit och  böcker har skrivits om det och det har gjorts listor om vilka som har avlidit vid 27 år gammal.  ...

Av ♥ Mira ♥ - 23 juli 2011 22:09

    Här är underbara icecoola Amy med min absoluta älskingslåt  Tears Dry On Their Own!   R.I.PAmy Winehouse14 Sept 1983 - 23 Juli 2011 :-((((((( Amy kommer alltid att finns i mitt hjärta och hela världen minnas hennes storhet i musike...

Av ♥ Mira ♥ - 22 juli 2011 21:40

  Innan du dömer mig:   Ta på dig mina skor!Gå samma gator som jag gått!Bearbeta förlusten av människor jag förlorat!Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit!   Snubbla på alla stenar som jag snubblade på!Res dig alltid upp ig...

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards