Alla inlägg under maj 2011

:-)

Av ♥ Mira ♥ - 18 maj 2011 23:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Mira ♥ - 18 maj 2011 23:50

   


Nu är det snart min kära Mammas födelsedag och det är nu i år på en Söndag och samtidigt så är det Mors Dag!


Fan fan fan vad jag saknar henne! :-(((((((


Jag ska iallafall gå till kyrkan och tända ett ljus och be för henne och önska henne allt gott och att hon ska fira och ha en trevlig födelsedag där på andra sidan! :-)


    


Av ♥ Mira ♥ - 18 maj 2011 21:12

Dagens Mys:

På stan med världens mysigaste charmtroll! ;-)

 

Dagens Dröm:

Vill ha en viss kille till min man med två ringar på fingret! Börjar med en ring först, får se när det händer och sker! ;-)

 

Dagens Aktivitet:

Bloggade lite på förmiddagen och pysslade med korten och satte in dom i bloggen m.m

Oå eftermiddagen så drog jag in till stan och flanerade runt med universums sötaste och finaste charmtroll, vi fikade  och efter det så gick vi till Mackan och tog en meny-hamburgare! ;-)

 

Dagens Irration:

Det började droppa regndroppar när jag skulle hem med bussen... Vill för fan inte ha regn nu! *S*

 

Dagens Motion:

Gick och flanerade på stan i några mil typ... *S*

 

Dagens  Fjortiz:

Yes, på bussen hem satt tre fjortizar, en kille och två tjejer... Fy fan, var man så där när man själv var en fjortiz... *S* Hmmm har en känlsa av att min bästisgumma och jag var nog de allra värsta fjortizarna i hela världen på den tiden på the happy 70-talet! *S*

 

Dagens Borde:

Ja... jag borde kanske komma på vad min nästa artikel ska handla om och börja skissa lite med orden... Vet inte när nästa deadline är.. får ta reda på det i nästa vecka!

 

Dagens Humör:

Lycklig & Glad! ;-)

 

Dagens Dricka:

Coca Cola

 

Dagens Tv-program:

Big Brother på Tv 11

Efterlyst på Tv 3


 

Av ♥ Mira ♥ - 18 maj 2011 13:16


Här är bilder på pojkvännen här hemma, tagna nu i helgen! :-)



                    


 




Av ♥ Mira ♥ - 18 maj 2011 13:01

Här är bilder från när pojkvännen och jag shoppade i affären i Brickehill nu i helgen! :-)



          


 

Av ♥ Mira ♥ - 18 maj 2011 12:36

Här är mer kort från helgen, lite bilder från när vi var ute och flanerade lite här i Brickehill! :-)



                                


 

Av ♥ Mira ♥ - 18 maj 2011 12:36

Här är mer kort från helgen, lite bilder från när vi var ute och flanerade lite här i Brickehill! :-)



                                


 

Av ♥ Mira ♥ - 18 maj 2011 11:36

Här är nytagna kort från helgen, som jag lovade sätta in här i bloggen!

Sorry att det har dröjt..! :-)

 

Jag och pojkvännen bakade Hallongrottor nu och inte kunde jag låta bli att föreviga det...! *S*




            


 

Presentation


Jag svär på min mammas grav lilla hjärtat, detta här handlar om mig och mitt liv och superduper icecoola saker, allt från Pojkvännen, mitt liv, musik, roliga saker till sanningar, respekt, ödmjukhet och kärlek! ;-)


Omröstning

Vilken är din drömsemester på två veckor?
 En temaresa
 Golfresa
 Cykelsemester
 Motorcykelsemester
 Husbilssemester
 Husvagnssemester
 Sol- & badsmester
 Storstadssemester
 Semester på landet
 Fjällsemester
 Exotisk semester
 Fisketursemester
 Dyksemester
 Kultursevärdighetssemester

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Smultronställen

RSS

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lilla Hjärtats GB!

Bloggtrafik.nu Mer Trafik.se

   

Tracker

eXTReMe Tracker

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards